середу, 20 листопада 2019 р.

Рекомендаційний список статей за жовтень 2019 року






 Актуально
1.     Про застосування державної мови в освітньому процесі. Лист МОН України від 17.09.19 №1/9-581 //Дошкільне виховання.-2019.-№10.-С.1-2.-вкладка.
2. Топол В. Які зміни про повну загальну середню освіту пропонує законодавство/В. Топол//Фізичне виховання в школах України.-2019.-№10. - С.21-26.
3. Щодо встановлення підвищення посадових окладів педагогічним працівникам закладів і установ освіти. Лист МОН України від 23.09.19 №1/9-598 //Дошкільне виховання.-2019.-№10.-С.3-4.-вкладка.

Дошкільне виховання
4.  Аматьєва О. Говорімо виразно. Діагностика і формування виразності мовлення старших дошкільнят /О.Аматьєва //Дошкільне виховання.-2019.-№10.-С.11-15.
5.  Богуш А. Навчання державної мови дітей етнонаціональних меншин /А.Богуш //Дошкільне виховання.-2019.-№10.-С.3-6.
6.     Лобунець А. Зустрічаймо рік новий на арені цирковій. Новорічне свято для дітей старшої групи /А.Лобунець//Дошкільне виховання.-2019.-№10.-С.32-36.
7.     Маслюк Н. Завзята праця і веселий сміх врятують хлопчика від чарів злих. Комплексне заняття з розвитку мовлення для дітей старшої групи за змістом оповідання В.Сухомлинського «Сніговий дідусь із крижаним серцем» /Н.Маслюк //Дошкільне виховання.-2019.-№10.-С.27-29.
8. Молчанова А. В гості Зайчика запросимо – горобиною пригостимо. Комплексне заняття з розвитку мовлення для дітей середньої групи за змістом казки В.Сухомлинського «Зайчик і горобина» /А.Молчанова //Дошкільне виховання.-2019.-№10.-С.24-26.
9.     Поліщук І. Підвищення професійної компетентності педагогів ЗДО. Проект/І.Поліщук//Розкажіть онуку.БВДС.-2019.-№10.-С.4-12.
10.  Сологуб Т. Волонтерський рух – нова форма соціалізації дошкільника. Спецпроект «Допомога, що змінює життя» /Т.Сологуб //Розкажіть онуку.БВДС.-2019.-№10.-С.15-18.
11.  Стаднік А. Казку ми пригадаємо й про тваринок подбаємо. Комплексне заняття з розвитку мовлення для дітей молодшої групи за змістом української народної казки «Рукавичка» /А.Стаднік  //Дошкільне виховання.-2019.-№10.-С.22-23.
12.    Сухозанет М. Соціально – педагогічний патронат – якісна форма здобуття дошкільної освіти. Соціальний проект /М.Сухозанет //Розкажіть онуку.БВДС.-2019.-№10.-С.18-25.
13.  Шалда Н. Ми – з вами! Ви – з нами! І всі ми - разом! (Як залучити родини вихованців до спільної справи). Освітні проекти в роботі з родинами/Н.Шалда//Розкажіть онуку.БВДС.-2019.-№10.-С.26-36.
14.     Шуліко О. Безмежний світ гри з LEGO. Круглий стіл для педагогів/О.Шуліко //Розкажіть онуку.БВДС.-2019.-№10.-С.13-14.

Інклюзивне навчання
15. Негерей П. Формування в учнів з особливими освітніми потребами позитивного ставлення до навчання методами ІКТ /П.Негерей //Трудове навчання в школі.-2019.-№19-20. -С.15-20.

Інтегроване навчання
16. Інтеграція ідей сталого розвитку на уроках української мови /уклад. Н.С.Перфілова, Н.В.Сиротенко//Б-ка журналу «Вивчаємо українську мову та літературу».-2019.Вип.10(191).-С.4-95.
17.         Ягупа І. Інтегровані уроки курсу «Я досліджую світ» у 2-му класі. Частина 3/ І. Ягупа//Б-ка журналу «Початкове навчання та виховання».-2019.-Вип.10(190).-С.4-70.

Компетентнісна педагогіка
18.        Биховська Є. Роль творів народної музики у формуванні та розвитку життєвої компетентності дитини/Є.Биховська// Мистецтво в школі.-2019.-№10.-С.24-25.
19.        Полуда Т.  Формування здоров’язбережувальних компетентностей учнів на уроках  хімії /Т.Полуда//Хімія.-2019.- №19-20.-С.4-8.
20.        Прядко Л. Компетентнісний вимір хімічної освіти /Л.Прядко//Хімія.-2019.- №19-20.-С.9-20.

Методичні орієнтири
21.  Єсаулова О. Засідання педагогічної ради «Професійне самовизначення як чинник соціалізації та адаптації учнів» /О.Єсаулова// Виховна робота в школі.-2019.-№10.-С.10-24.

Нова українська школа
22.   Рябовол Л. Навчальний предмет «Основи правознавства» : роль та значення для розвитку цінностей НУШ /Л.Рябовол //Історія та правознавство.-2019.-№28-30.-С.7-10.
23.    Стрілець Ю. Формування позитивної мотивації до вивчення англійської мови в учнів 1 класу /Ю.Стрілець//Англійська мова та література.-2019.-№28-30.-С.6-9.
24.      Тематичні дні у першому класі //Розкажіть онуку.-2019.-№10.-С.3-11.

Позакласна робота
25.    Габрієлян А. Я – сучасний українець. Тренінгове заняття для учнів 8-10-х класів /А.Габрієлян //Класному керівнику. Усе для роботи.-2019.-№10.-С.20-22.
26.   Ісаєнко І. «Мово рідна, слово рідне». Мовно – літературна вікторина //І.Ісаєнко//Позакласний час.-2019.-№10.-С.19-21.
27.  Куліченко Н. Я люблю Україну. Виховний захід для учнів 9-х класів /Н.Куліченко//Класному керівнику. Усе для роботи.-2019.-№10.-С.23-29.
28.    Махтєєва А. «Чарівний світ олімпізму» (олімпійський тиждень для учнів старших класів)/ А.Махтєєва//Фізичне виховання в школах України.-2019.-№10. - С.9-12.
29. Микитась Т. Коханням дорожити вмійте (для учнів 9-11-х класів)/Т.Микитась // Шкільний бібліотекар.-2019.-№10. -С.30-32.
30. Наухацька І. «Більше читаю – більше знаю» (бібліотечний квест) /І.Наухацька// Шкільний бібліотекар.-2019.-№10. -С.23-26.
31. Позакласна робота. Збірник позакласних заходів//Бібліотека журналу «Хімія».-2019.-Вип.10 (202).-С.4-88.

Психолого - педагогічний практикум
32.   Гвоздьова Л. Дитяча тривожність та способи її уникнення/Л.Гвоздьова// Біологія.-2019.-№28-30.-С.4-19.
33.      Іваненко А. У пошуках настрою. Практичне заняття у формі квест – гри для підлітків /А.Іваненко// Шкільному психологу. Усе для роботи.-2019.-№10.-С.12-15.
34. Костецька Н. «Сходинки до вершини «Я». Факультативний курс /Н.Костецька//Позакласний час.-2019.-№10.-С.39-46.
35.  Овадюк І. Імідж педагога. Семінар – тренінг для педагогів /І.Овадюк// Основи здоров¢я.-2019.-№10. -С.34-39.
36.  Стрішкова Г. Реклама нашого класу. Тренінгові заняття для майбутніх п’ятикласників/Г.Стрішкова// Шкільному психологу. Усе для роботи.-2019.-№10.-С.16-30.

Сучасні педагогічні технології
37.   Криволап Л. STEAM – мотивації /Л.Криволап // Біологія.-2019.-№28-30.-С.20-27.
38.  Лабудько В. Упровадження освітніх технологій на уроках математики в закладах професійно-технічної освіти /В.Лабудько //Математика в школах України.-2019.-№28-30.-С.12-15.
39. Шарапова О. Використання медіа – технологій як засобу формування інформаційно – цифрової компетентності молодших школярів у корекційно – відновлювальній роботі вчителя – логопеда /О.Шарапова //Логопед.-2019.-№10.-С.12-18.

Творча майстерня
40.  Дубровіна Т. Чарівний світ кави. Майстер – клас /Т.Дубровіна//Трудове навчання в школі.-2019.-№19-20. -С.36-41.
41.  Канівець О. Виготовлення  ляльки – мотанки. Творчий проект /О.Канівець//Трудове навчання в школі.-2019.-№19-20. -С.50-58.

У галереї святкових заходів
42.     Возна С. «Зроніть сльозу, бо ми не мали сліз…» До річниці Голодомору 1932-1933рр./С.Возна //Класному керівнику. Усе для роботи.-2019.-№10.-С.34-40.
43.            Жук Г. Козацькі розваги . Спортивне свято в початкових класах /Г.Жук //Вихователю ГПД. Усе для роботи.-2019.-№10.-С.15-19.
44.      Завгородня Т. Стежками ввічливості та  толерантності. Година спілкування до Міжнародного дня толерантності /Т.Завгородня //Класному керівнику. Усе для роботи.-2019.-№10.-С.30-33.
45.     Іващенко Н. Краса української мови. Виховний захід до Дня української  писемності та мови /Н.Іващенко //Вихователю ГПД. Усе для роботи.-2019.-№10.-С.20-22.
46.  Кизименко О. 14 жовтня – День українського козацтва (Конкурс) /О.Кизименко //Вивчаємо українську мову та літературу.-2019.-№28-30.-С.40-43.
47.     Лисенко О. «Усе починається з тебе…» Виховна година до Міжнародного дня толерантності /О.Лисенко // Виховна робота в школі.-2019.-№10.-С.2-4.
48.      Лисенко О. «Усе починається з тебе…» Виховна година до Міжнародного дня толерантності /О.Лисенко// Шкільний бібліотекар.-2019.-№10. -С.8-11.
49.    Павловська Г. Наша рідна – українська, її слово, її пісня. Свято до Дня української  писемності та мови /Н.Іващенко //Вихователю ГПД. Усе для роботи.-2019.-№10.-С.26-31.
50. Подаруй світу усмішку. Виховні заходи до Міжнародного дня толерантності//Позакласний час.-2019.-№10.-С.7-18.
51.      Студенство крилате – чарівна пора. Історія свята, сценарії //Позакласний час.-2019.-№10.-С.51-58.
52. Ткаченко А. Козацькі забави. Захід до Дня українського козацтва /А.Ткаченко //Вихователю ГПД. Усе для роботи.-2019.-№10.-С.11-14.

Учнівське самоврядування
53. Гладка Т. Роль учнівського самоврядування в організації національно-патріотичного виховання /Т.Гладка // Виховна робота в школі.-2019.-№10.-С.25-29.

Цікава дидактика

54. Максименко О. Комунікативні ігри /О.Максименко //Розкажіть онуку.-2019.-№10.-С.25-27.
55.   Омельчук Н. Вивчаємо велику літеру /Н.Омельчук //Розкажіть онуку.-2019.-№10.-С.22-24.
56.        Хромченко О. Творчі завдання з української мови (4клас)/О.Хромченко //Розкажіть онуку.-2019.-№10.-С.21.
57.    Челомбитько О. Ігрова діяльність на уроках математики  /О.Челомбитько//Розкажіть онуку.-2019.-№10.-С.15-17.

Школа педагога
58.       Голубчик Т. Навчальна програма літературно – етноекологічного гуртка «Україна обрядова». Частина 2/Т.Голубчик//Бібліотека журналу «Біологія».-2019.-Вип.10 (202).-С.3-88.
59.       Кідиба О. Використання е – підручників на уроках біології /О.Кідиба// Біологія.-2019.-№28-30.-С.28-31.
60.        Ренард Л. Креативні ідеї для уроків у перші навчальні дні /Л.Ренард//Трудове навчання в школі.-2019.-№19-20. -С.79-82.
61.       Розвиток творчих здібностей у процесі навчання математики. Збірник методичних матеріалів /Укладач: Свєтлова Т.В. //Б-ка журналу «Математика в школах України».-2019.Вип.10(202).-С.4-92.
62.      Сидоренко І. Вимоги та структура сучасного уроку /І.Сидоренко// Зарубіжна література в школі.-2019.-№19-20.-С.5-12.
63.       Стасенко В. Україна – єдина країна (тезаурус із національно-патріотичного виховання)/В.Стасенко// Виховна робота в школі.-2019.-№10.-С.16-1-16-16.
64.       Сухова О. Дослідницькі технології у процесі навчання географії /О.Сухова// Географія.-2019.-№19-20.- С.4-7.