Актуально
1. Про застосування державної мови в освітньому процесі. Лист МОН України від
17.09.19 №1/9-581 //Дошкільне виховання.-2019.-№10.-С.1-2.-вкладка.
2. Топол В. Які зміни про
повну загальну середню освіту пропонує законодавство/В. Топол//Фізичне
виховання в школах України.-2019.-№10. - С.21-26.
3. Щодо встановлення підвищення посадових окладів педагогічним працівникам
закладів і установ освіти. Лист МОН України від 23.09.19 №1/9-598 //Дошкільне
виховання.-2019.-№10.-С.3-4.-вкладка.
Дошкільне виховання
4. Аматьєва О. Говорімо виразно. Діагностика і формування виразності мовлення
старших дошкільнят /О.Аматьєва //Дошкільне виховання.-2019.-№10.-С.11-15.
5. Богуш А. Навчання
державної мови дітей етнонаціональних меншин /А.Богуш //Дошкільне
виховання.-2019.-№10.-С.3-6.
6.
Лобунець А. Зустрічаймо
рік новий на арені цирковій. Новорічне свято для дітей старшої групи
/А.Лобунець//Дошкільне виховання.-2019.-№10.-С.32-36.
7.
Маслюк Н. Завзята праця
і веселий сміх врятують хлопчика від чарів злих. Комплексне заняття з розвитку
мовлення для дітей старшої групи за змістом оповідання В.Сухомлинського
«Сніговий дідусь із крижаним серцем» /Н.Маслюк //Дошкільне
виховання.-2019.-№10.-С.27-29.
8. Молчанова А. В гості
Зайчика запросимо – горобиною пригостимо. Комплексне заняття з розвитку
мовлення для дітей середньої групи за змістом казки В.Сухомлинського «Зайчик і
горобина» /А.Молчанова //Дошкільне виховання.-2019.-№10.-С.24-26.
9.
Поліщук І. Підвищення
професійної компетентності педагогів ЗДО. Проект/І.Поліщук//Розкажіть
онуку.БВДС.-2019.-№10.-С.4-12.
10. Сологуб Т. Волонтерський
рух – нова форма соціалізації дошкільника. Спецпроект «Допомога, що змінює
життя» /Т.Сологуб //Розкажіть онуку.БВДС.-2019.-№10.-С.15-18.
11. Стаднік А. Казку ми
пригадаємо й про тваринок подбаємо. Комплексне заняття з розвитку мовлення для
дітей молодшої групи за змістом української народної казки «Рукавичка»
/А.Стаднік //Дошкільне
виховання.-2019.-№10.-С.22-23.
12. Сухозанет М. Соціально –
педагогічний патронат – якісна форма здобуття дошкільної освіти. Соціальний
проект /М.Сухозанет //Розкажіть онуку.БВДС.-2019.-№10.-С.18-25.
13. Шалда Н. Ми – з вами! Ви
– з нами! І всі ми - разом! (Як залучити родини вихованців до спільної справи).
Освітні проекти в роботі з родинами/Н.Шалда//Розкажіть
онуку.БВДС.-2019.-№10.-С.26-36.
14. Шуліко О. Безмежний світ
гри з LEGO. Круглий стіл для
педагогів/О.Шуліко //Розкажіть онуку.БВДС.-2019.-№10.-С.13-14.
Інклюзивне навчання
15. Негерей П. Формування в
учнів з особливими освітніми потребами позитивного ставлення до навчання
методами ІКТ /П.Негерей //Трудове навчання в школі.-2019.-№19-20. -С.15-20.
Інтегроване навчання
16. Інтеграція ідей сталого
розвитку на уроках української мови /уклад. Н.С.Перфілова, Н.В.Сиротенко//Б-ка
журналу «Вивчаємо українську мову та літературу».-2019.Вип.10(191).-С.4-95.
17. Ягупа І. Інтегровані
уроки курсу «Я досліджую світ» у 2-му класі. Частина 3/ І. Ягупа//Б-ка журналу
«Початкове навчання та виховання».-2019.-Вип.10(190).-С.4-70.
Компетентнісна педагогіка
18. Биховська Є. Роль творів
народної музики у формуванні та розвитку життєвої компетентності
дитини/Є.Биховська// Мистецтво в школі.-2019.-№10.-С.24-25.
19. Полуда Т. Формування здоров’язбережувальних
компетентностей учнів на уроках хімії
/Т.Полуда//Хімія.-2019.- №19-20.-С.4-8.
20. Прядко Л.
Компетентнісний вимір хімічної освіти /Л.Прядко//Хімія.-2019.- №19-20.-С.9-20.
Методичні орієнтири
21. Єсаулова О. Засідання
педагогічної ради «Професійне самовизначення як чинник соціалізації та адаптації
учнів» /О.Єсаулова// Виховна робота в школі.-2019.-№10.-С.10-24.
Нова українська школа
22. Рябовол Л. Навчальний
предмет «Основи правознавства» : роль та значення для розвитку цінностей НУШ
/Л.Рябовол //Історія та правознавство.-2019.-№28-30.-С.7-10.
23. Стрілець Ю. Формування
позитивної мотивації до вивчення англійської мови в учнів 1 класу
/Ю.Стрілець//Англійська мова та література.-2019.-№28-30.-С.6-9.
24. Тематичні дні у першому
класі //Розкажіть онуку.-2019.-№10.-С.3-11.
Позакласна робота
25. Габрієлян А. Я –
сучасний українець. Тренінгове заняття для учнів 8-10-х класів /А.Габрієлян
//Класному керівнику. Усе для роботи.-2019.-№10.-С.20-22.
26. Ісаєнко І. «Мово рідна,
слово рідне». Мовно – літературна вікторина //І.Ісаєнко//Позакласний
час.-2019.-№10.-С.19-21.
27. Куліченко Н. Я люблю Україну. Виховний захід
для учнів 9-х класів /Н.Куліченко//Класному керівнику. Усе для
роботи.-2019.-№10.-С.23-29.
28. Махтєєва А. «Чарівний
світ олімпізму» (олімпійський тиждень для учнів старших класів)/
А.Махтєєва//Фізичне виховання в школах України.-2019.-№10. - С.9-12.
29. Микитась Т. Коханням
дорожити вмійте (для учнів 9-11-х класів)/Т.Микитась // Шкільний
бібліотекар.-2019.-№10. -С.30-32.
30. Наухацька І. «Більше
читаю – більше знаю» (бібліотечний квест) /І.Наухацька// Шкільний
бібліотекар.-2019.-№10. -С.23-26.
31. Позакласна робота.
Збірник позакласних заходів//Бібліотека журналу «Хімія».-2019.-Вип.10
(202).-С.4-88.
Психолого - педагогічний практикум
32. Гвоздьова Л. Дитяча
тривожність та способи її уникнення/Л.Гвоздьова//
Біологія.-2019.-№28-30.-С.4-19.
33. Іваненко А. У пошуках
настрою. Практичне заняття у формі квест – гри для підлітків /А.Іваненко//
Шкільному психологу. Усе для роботи.-2019.-№10.-С.12-15.
34. Костецька Н. «Сходинки
до вершини «Я». Факультативний курс /Н.Костецька//Позакласний
час.-2019.-№10.-С.39-46.
35. Овадюк І. Імідж
педагога. Семінар – тренінг для педагогів /І.Овадюк// Основи здоров¢я.-2019.-№10. -С.34-39.
36. Стрішкова Г. Реклама
нашого класу. Тренінгові заняття для майбутніх п’ятикласників/Г.Стрішкова//
Шкільному психологу. Усе для роботи.-2019.-№10.-С.16-30.
Сучасні педагогічні технології
37. Криволап Л. STEAM – мотивації /Л.Криволап //
Біологія.-2019.-№28-30.-С.20-27.
38. Лабудько В. Упровадження
освітніх технологій на уроках математики в закладах професійно-технічної освіти
/В.Лабудько //Математика в школах України.-2019.-№28-30.-С.12-15.
39. Шарапова О. Використання
медіа – технологій як засобу формування інформаційно – цифрової компетентності
молодших школярів у корекційно – відновлювальній роботі вчителя – логопеда /О.Шарапова
//Логопед.-2019.-№10.-С.12-18.
Творча майстерня
40. Дубровіна Т. Чарівний
світ кави. Майстер – клас /Т.Дубровіна//Трудове навчання в школі.-2019.-№19-20.
-С.36-41.
41. Канівець О.
Виготовлення ляльки – мотанки. Творчий
проект /О.Канівець//Трудове навчання в школі.-2019.-№19-20. -С.50-58.
У галереї святкових заходів
42. Возна С. «Зроніть
сльозу, бо ми не мали сліз…» До річниці Голодомору 1932-1933рр./С.Возна
//Класному керівнику. Усе для роботи.-2019.-№10.-С.34-40.
43. Жук Г. Козацькі розваги
. Спортивне свято в початкових класах /Г.Жук //Вихователю ГПД. Усе для
роботи.-2019.-№10.-С.15-19.
44. Завгородня Т. Стежками
ввічливості та толерантності. Година
спілкування до Міжнародного дня толерантності /Т.Завгородня //Класному
керівнику. Усе для роботи.-2019.-№10.-С.30-33.
45. Іващенко Н. Краса
української мови. Виховний захід до Дня української писемності та мови /Н.Іващенко //Вихователю
ГПД. Усе для роботи.-2019.-№10.-С.20-22.
46. Кизименко О. 14 жовтня –
День українського козацтва (Конкурс) /О.Кизименко //Вивчаємо українську мову та
літературу.-2019.-№28-30.-С.40-43.
47. Лисенко О. «Усе
починається з тебе…» Виховна година до Міжнародного дня толерантності
/О.Лисенко // Виховна робота в школі.-2019.-№10.-С.2-4.
48. Лисенко О. «Усе
починається з тебе…» Виховна година до Міжнародного дня толерантності
/О.Лисенко// Шкільний бібліотекар.-2019.-№10. -С.8-11.
49. Павловська Г. Наша рідна
– українська, її слово, її пісня. Свято до Дня української писемності та мови /Н.Іващенко //Вихователю
ГПД. Усе для роботи.-2019.-№10.-С.26-31.
50. Подаруй світу усмішку.
Виховні заходи до Міжнародного дня толерантності//Позакласний
час.-2019.-№10.-С.7-18.
51. Студенство крилате –
чарівна пора. Історія свята, сценарії //Позакласний час.-2019.-№10.-С.51-58.
52. Ткаченко А. Козацькі
забави. Захід до Дня українського козацтва /А.Ткаченко //Вихователю ГПД. Усе
для роботи.-2019.-№10.-С.11-14.
Учнівське самоврядування
53. Гладка Т. Роль
учнівського самоврядування в організації національно-патріотичного виховання
/Т.Гладка // Виховна робота в школі.-2019.-№10.-С.25-29.
Цікава дидактика
54. Максименко О.
Комунікативні ігри /О.Максименко //Розкажіть онуку.-2019.-№10.-С.25-27.
55. Омельчук Н. Вивчаємо велику літеру /Н.Омельчук
//Розкажіть онуку.-2019.-№10.-С.22-24.
56. Хромченко О. Творчі
завдання з української мови (4клас)/О.Хромченко //Розкажіть
онуку.-2019.-№10.-С.21.
57. Челомбитько О. Ігрова
діяльність на уроках математики
/О.Челомбитько//Розкажіть онуку.-2019.-№10.-С.15-17.
Школа педагога
58. Голубчик Т. Навчальна
програма літературно – етноекологічного гуртка «Україна обрядова». Частина
2/Т.Голубчик//Бібліотека журналу «Біологія».-2019.-Вип.10 (202).-С.3-88.
59. Кідиба О. Використання е
– підручників на уроках біології /О.Кідиба// Біологія.-2019.-№28-30.-С.28-31.
60. Ренард Л. Креативні ідеї
для уроків у перші навчальні дні /Л.Ренард//Трудове навчання в
школі.-2019.-№19-20. -С.79-82.
61. Розвиток творчих
здібностей у процесі навчання математики. Збірник методичних матеріалів
/Укладач: Свєтлова Т.В. //Б-ка журналу «Математика в школах
України».-2019.Вип.10(202).-С.4-92.
62. Сидоренко І. Вимоги та
структура сучасного уроку /І.Сидоренко// Зарубіжна література в
школі.-2019.-№19-20.-С.5-12.
63. Стасенко В. Україна –
єдина країна (тезаурус із національно-патріотичного виховання)/В.Стасенко//
Виховна робота в школі.-2019.-№10.-С.16-1-16-16.
64. Сухова О. Дослідницькі
технології у процесі навчання географії /О.Сухова// Географія.-2019.-№19-20.-
С.4-7.