1. Багач Д. Будуємо LEGO – місто. /Д.Багач //Розкажіть онуку.
БВДС.–2020.–№3.–С.29-30.
2. Балютіна К. Актуальні
проблеми початкової школи і шляхи їх вирішення /К.Балютіна //Початкова
школа.–2018.–№8.–С.50-54.
3. Барабаш О. Педагогіка
партнерства – сучасний тип взаємодії між учасниками освітнього процесу
/О.Барабаш //Учитель початкової школи.–2018.–№8.–С.3–8.
4. Баранова Н. Дослідницька
та експериментальна діяльність в умовах НУШ /Н.Баранова //Початкова школа.–2019.–№9.–С.13-15.
5. Бардакова Ю. Нова
українська школа – у запитаннях та відповідях /Ю.Бардакова //Початкове навчання
та виховання.–2018.–№.–С.2-13.
6. Баришовець Н.
Організація управлінської діяльності щодо формування ключових компетентностей
учнів за умов розбудови Нової української школи /Н.Баришовець //Управління
школою.–2019.–№1-3.–С.43-54.
7. Бойко Г. Комплексна гра
як засіб організації дитячих колективів молодших школярів у просторі Нової
української школи /Г.Бойко //Початкове навчання та виховання.–2020.–№10-12.–С.3-26.
8. Василенко Н. Нова
українська школа : методичний консиліум /Н.Василенко //Управління школою.–2018.–№7-9.–С.24-33.
9. Вінник Т.
Культорологічна підготовленість майбутніх учителів початкової школи /Т.Вінник
//Початкова школа.–2017.–№4.–С.9-10.
10. Врядник І. Упровадження
наскрізного навчання з використанням міжпредметних зв¢язків на засадах сталого розвитку як засобу
формування наукового світогляду школярів /І.Врядник //Педагогічна
майстерня.–2019.–№2.–С.9-15.
11. Гавриш І. Розбудовуючи
нову українську школу : теоретико – методологічні основи реалізації
компетентнісного підходу в освіті в науково – педагогічному проєкті «Інтелект
України» /І.Гавриш //Початкова школа.–2017.–№8.–С.2-4.
12. Герасимчук Г. Дім, у
якому нам добре /Г.Герасимчук // Шкільному психологу. Усе для
роботи.–2018.–№10.–С.4-7.
13. Голінська Т. Формування
особистості дітей початкової школи засобами арт – терапевтичного впливу
/Т.Голінська //Початкова школа.–2017.–№4.–С.31-33.
14. Горлова А. Формування
професійно – особистісних якостей майбутніх вчителів початкової школи
/А.Горлова //Початкова школа.–2017.–№4.–С.5-6.
15. Гриньова М. Урок Нової
української школи – демократичний урок. Семінар – тренінг для вчителів
початкових класів /М.Гриньова //Початкове навчання та виховання.–2019.–№10-12.–С.3-13.
16. Єрьоменко О. Досліди з
яблуком. Дослідницька діяльність в умовах НУШ /О.Єрьоменко //Початкове навчання
та виховання.–2019.–№3.–С.2-7.
17. Здорова В. ЛЕГО –
технологія для української мови /В.Здорова //Початкова школа.–2019.–№12.–С.7-16.
18.
Іськович Р. Зацікавити
навчанням, або Як я продовжую реформу освіти /Р.Іськович //Педагогічна
майстерня.–2019.–№8.–С.13-17.
19.
Іщенко О. Інтегрований підручник
як основа формування «компетенцій майбутнього» в учнів Нової української
школи /О.Іщенко //Початкова
школа.–2019.–№2.–С.38-39.
20.
Іщенко О. Підручники для
Нової української школи – помічники вчителя у формуванні критичного мислення
учнів молодших класів /О.Іщенко //Початкова школа.–2019.–№3.–С.4-7.
21. Калошин В. Роздуми про
Нову школу /В.Калошин //Управління школою.–2018.–№34-36.–С.74-83.
22.
Клименко М. Упровадження
інтегрованого навчання в умовах реалізації НУШ /М.Клименко //Англійська мова та
література.–2018.–№27.–С.2-6.
23.
Коберник І. Оцінювання в
Новій українській школі : ресурс для розвитку замість вироку /І.Коберник
//Класному керівнику. Усе для роботи.–2018.–№8.–С.2-6.
24. Кодлюк Я. Інновації у
змісті підручників для початкової школи /Я.Кодлюк //Початкова
школа.–2017.–№12.–С.42-45.
25. Кодлюк Я. Інтерактивні
методи роботи з підручником у початковій школі /Я.Кодлюк //Початкове навчання
та виховання.–2020.–№1-3.–С.25-30.
26. Косарєва Н. Сучасний
погляд на превентивне виховання в Новій українській школі /Н.Косарєва //
Виховна робота в школі.–2018.–№5.–С.31-34.
27.
Космовський Б.
Конструювання і моделювання в Новій українській школі /Б.Космовський
//Початкова школа.–2019.–№6.–С.11-16.
28.
Крапіневич Т. Група
продовженого дня: територія НУШ /Т.Крапіневич //Вихователю ГПД. Усе для
роботи.–2019.–№4.–С.2-8.
29. Криворучко М. Нова
українська школа: американський досвід – українські перспективи /М.Криворучко //Управління
школою.–2019.–№1-3.–С.5-42.
30.
Кущ О. Нова українська
школа: педагогічна свобода вчителя, безпечний шкільний простір /О.Кущ //
Мистецтво в школі.–2018.–№5.–С.4-8.
31. Лютко О. Методика
«Філософія для дітей» як інструмент розвитку наскрізних умінь молодших школярів
/О.Лютко//Управління школою.–2018.–№31-33.–С.54-59.
32. Маценко Н. Упровадження
Нового державного стандарту початкової освіти /Н.Маценко//Початкове навчання та
виховання.–2018.–№28-29.–С.41-43.
33. Медюк І. Разом – до
Нової школи (Ранкові зустрічі, тренінгові заняття, ігри, вправи – розминки,
розваги) /І.Медюк //Початкове навчання та виховання.–2019.–№1-2.–С.11-17.
34. Мельник О. Партнерство в
дії. Пілотна модель партнерства у Новій українській школі
/О.Мельник//Управління школою.–2019.–№19-21.–С.2-12.
35. Наливайко В. Прямуємо до
НУШ (Тренінг для батьків майбутніх першокласників) /В.Наливайко //Початкове
навчання та виховання.–2019.–№13-15.–С.47-50.
36. Нова українська школа.
День знань у Новій українській школі //Позакласний час.–2019.–№8.–С.10-15.
37. Онищенко В. Використання
методу інтелект – карт на уроках у 1–му класі /В.Онищенко//Початкове навчання
та виховання.–2018.–№33.–С.2-4.
38. Оніщенко І. Довіра до
освіти починається з педагогіки партнерства (Заняття з педагогами з елементами
тренінгу) /І.Оніщенко //Початкове навчання та виховання.–2019.–№4-5.–С.2-8.
39. Оніщенко І. Нова
українська школа – новий зміст освіти (тренінг) /І.Оніщенко //Початкове
навчання та виховання.–2018.–№22-24.–С.24-27.
40. Оніщенко І. Нова
українська школа: оцінювання по – новому (заняття з елементами тренінгу з
учителями початкової школи) /І.Оніщенко//Початкове навчання та виховання.–2019.–№13-15.–С.5-12.
41. Оніщенко І. Педагогіка
партнерства як ключовий компонент Нової української школи (тренінг) /І.Оніщенко//Початкове
навчання та виховання.–2018.–№22-24.–С.28-31.
42.
Оніщенко І. Практика
впровадження методики «Щоденні 5» /І.Оніщенко //Початкове навчання та
виховання.–2020.–№1-3.–С.15-19.
43.
Ордановська А. Сучасний
учитель – агент змін нової української школи /А.Ордановська // Основи здоров¢я.–2018.–№10. –С.4-6.
44. Остапенко О. Формування
готовності старшокласників до військової служби в контексті положень «Нової
української школи» /О.Остапенко //Фізичне виховання в школах України.–2017.–№6.
–С.36-39.
45.
Павич Н. Організація
роботи у парі та групі на уроках у початковій школі /Н.Павич //Початкова
школа.–2019.–№12.–С.2-7.
46. Павленко Л. Використання
LEGO – технології у практиці
ранкових зустрічей (2–й клас) /Л.Павленко //Початкове навчання та виховання.–2019.–№7-9.–С.12-30.
47. Пархоменко Н. Вчимося
обирати шкільний підручник /Н.Пархоменко //Початкова школа.–2020.–№2.–С.3-9.
48. Погорєлова Т. Формування
комунікативної компетентності першокласників /Т.Погорєлова //Початкове навчання
та виховання.–2018.–№13-15.–С.44-47.
49. Потапова І. Розвиток
соціокультурної компетентності учнів за умов інтегративного освітнього
середовища як підґрунтя впровадження реформ Нової української школи /І.Потапова
//Управління школою.–2018.–№28-30.–С.27-40.
50. Прокопенко Л. Розвиток
мотиваційної сфери дитини прийомами мнемотехніки та іграми –завданнями із
набором із шести цеглинок LEGO DUPLO (з використанням матеріалів the LEGO Foundation)/Л.Прокопенко //Початкове навчання та виховання.–2019.–№7-9.–С.8-12.
51. Прокопенко Л. Фінансовий
Legoмайданс (з використанням
матеріалів The LEGO Foundation)/Л.Прокопенко//Педагогічна майстерня.–2018.–№11.–С.22-24.
52. Пузиревич К. Як реально
створити нову українську школу за 2-3 роки /К.Пузиревич //Педагогічна
майстерня.–2018.–№3.–С.13-21.
53. Пузиревич К. Як реально
створити нову українську школу за 2-3 роки. Акмеологічна проектна лабораторія
життєтворчості особистості /К.Пузиревич
//// Географія.–2018.–№13-14.– С.22-31.
54.
Ревицька Н. Новітній
аспект методичної роботи сучасної школи: медіація в інтегрованих творчих групах
/Н.Ревицька //Початкове навчання та виховання.–2019.–№25-27.–С.3-20.
55. Реформування школи:
нововведення української освіти //Бібліотека журналу «Англійська мова та
література».–2018.–Вип.8(108).–С.2-71.
56. Ридванська О. Заняття з
елементами тренінгу в період адаптації до НУШ. Для першокласників та їхніх
батьків / О.Ридванська //Педагогічна майстерня.–2018.–№12.–С.15-20.
57. Родіна Т. Відкрита школа
– новий виклик освітніх менеджерів у межах розвитку громадсько – державного
управління закладом освіти /Т.Родіна //Управління школою.–2018.–№7-9.–С.37-40.
58. Савельєва Н. Школа
партнерства як модель ефективної взаємодії всіх учасників освітнього процесу
/Н.Савельєва //Управління школою.–2018.–№25-27.–С.64-79.
59. Савченко О. Початкова
освіта в контексті ідей Нової української школи /О.Савченко //Рідна
школа.–2018.–№1-2.–С.3-8.
60. Себова Л. Від
традиційної школи – до освітнього середовища Нової української автономної
школи. /Л.Себова //Управління школою.–2018.–№31-33.–С.50-53.
61. Сисенко Т. Довіра до
освіти починається з педагогіки партнерства /Т.Сисенко //Початкова школа.–2019.–№12.–С.1-2.
62. Скрипник М. Підвищення
кваліфікації педагогів для Нової української школи: нотатки до створення дорожньої карти модернізації
/М.Скрипник //Освіта. Технікуми. Коледжі.–2018.–№1,2.–С.14-22.
63. Стасенко В. Крокуємо від
традиційної школи до НУШ (тезаурус) /В.Стасенко //Управління школою.–2018.–№31-33.–С.2-43.
64. Толубець Г. Інноваційні
підходи до вивчення мистецтва в контексті ідей реформи Нова українська школа
/Г.Толубець // Мистецтво в школі.–2019.–№11.–С.12-16.
65. Тюріна І. Педагог НУШ –
ресурсна особистість /І.Тюріна //Початкова школа.–2020.–№2.–С.1-3.
66. Ушмарова В. Організація
науково –методичної роботи з учителями початкової школи у контексті Концепції
«Нова українська школа»/В.Ушмарова //Початкова школа.–2017.–№9.–С.1-5.
67. Федорович А. Завдання з
логічним навантаженням в початкових класах /А.Федорович //Педагогічна
майстерня.–2019.–№2.–С.23-27.
68. Федорченко А. Зміна
педагогічних підходів у діяльності нової української школи /А.Федорченко //
Біологія.–2018.–№13-14.–С.15-18.
69. Фещук Л. Платформа
успіху Нової української школи /Л.Фещук //Дошкільне
виховання.–2019.–№9.–С.12-15.
70. Химинець В. Оновлення
початкової ланки освіти в контексті євроінтеграційної політики України
/В.Химинець //Учитель початкової школи.–2018.–№9.–С.3–8.
71. Хоменко М. Тернистий
шлях до європейського освітянського простору /М.Хоменко //Освіта. Технікуми.
Коледжі.–2016.–№2.–С.7-10.
72. Хоменко О. Зміни навколо
нас. Школа радо вас вітає /О.Хоменко //Розкажіть онуку.–2019.–№8.–С.11-12.
73. Цицюра С. Ключові
компетентності Нової української школи (семінар – практикум) /С.Цицюра
//Початкове навчання та виховання.–2018.–№25-26.–С.14-17.
74. Червенський В.
Формування національної свідомості та духовної культури учнів на уроках
трудового навчання Нової української школи /В.Червенський //Початкова
школа.–2020.–№5-6.–С.53-55.
75. Чорнобай О. «Чого ми
можемо досягнути разом?» /О.Чорнобай //Розкажіть онуку.–2019.–№8.–С.5-7.
76. Шварц Т. Педагогічна
культура й особистісні якості класного керівника Нової школи /Т.Шварц //
Виховна робота в школі.–2019.–№9.–С.2-5.
77. Шуліко О. Безмежний світ
гри з LEGO (круглий стіл для педагогів) /О.Шуліко //Розкажіть
онуку.–2019.–№10.–С.13-14.
78. Ющук О. Використання
електронних освітніх ігрових ресурсів «Розумники»(Smart kids) в освітньому процесі початкової школи. Тренінг /О.Ющук //Початкове
навчання та виховання.–2020.–№4-6.–С.3-12.
79. Ягупа І. Навчання через
гру: LEGO – технологія у
навчальному процесі /І.Ягупа //Початкове навчання та виховання.–2019.–№22-24.–С.19-67.