1.Новий порядок підвищення
кваліфікації вчителів//Класному керівнику. Усе для роботи.-2019.-№11.-С.2-6.
2.Особливості модернізації
змісту освіти в закладах загальної середньої освіти у 2019/2020 навчальному
році//Управління школою.-2019.-№31-33.-С.59-89.
Дошкільне виховання
3.Євтушенко Н. В гостях у
студії «1+1». Конспект заняття з розвитку мовлення з використанням елементів
технології журналістики /Н.Євтушенко//Розкажіть онуку.-БВДС.-2019.-№11.-С.63-64.
4.Карлюга А. Правове
виховання /А.Карлюга//Розкажіть онуку.-БВДС.-2019.-№11.-С.3-5.
5.Кондратець І. Тімбілдінг
: як перетворити колектив на команду /І.Кондратець//Дошкільне
виховання.-2019.-№11.-С.7-11.
6.Криворотько М. Маленька
господарочка. Розвага для дітей старшого віку /М.Криворотько //Розкажіть
онуку.-БВДС.-2019.-№11.-С.21-23.
7.Кулешова А. Ми –
українці, ми – європейці. Конспект заняття з полікультурного виховання (старший
дошкільний вік) /А.Кулешова //Розкажіть онуку.-БВДС.-2019.-№11.-С.46-48.
8.Литвиненко О. У кожного
своя оселя. Заняття для дітей раннього віку ( з елементами технології М.
Монтессорі) /О.Литвиненко //Дошкільне виховання.-2019.-№11.-С.18-19.
9.Мороз І. Детективне
агентство. Гра – стратегія для дітей старшої групи/ І.Мороз//Дошкільне
виховання.-2019.-№11.-С.27-29.
10.Родіна І. Школа вишуканих
манер. Проект /І.Родіна //Розкажіть онуку.-БВДС.-2019.-№11.-С.7-21.
11.Солопова Н. Посланці
Миколая. Вистава для дітей старшої групи /Н.Солопова//Дошкільне виховання.-2019.-№11.-С.38-39.
12.Тристан А. Ми різні, але
ми разом. Педагогічна студія /А.Тристан //Дошкільне
виховання.-2019.-№11.-С.12-14.
13.Туманова Л. Організація
роботи вихователя щодо формування впевненості у собі дітей старшого дошкільного
віку /Л.Туманова //Розкажіть онуку.-БВДС.-2019.-№11.-С.36-37.
14.Царенко В. Це осені уже
остання мить… Сценарій свята (6-й рік життя)/В.Царенко//Розкажіть
онуку.-БВДС.-2019.-№11.-С.48-50.
15.Шепетя О. Дошкільнятам –
освіта для сталого розвитку /О.Шепетя //Розкажіть онуку.-БВДС.-2019.-№11.-С.38-42.
Інклюзивне навчання
16.Чернова Е. Упровадження
інклюзивної освіти в умовах Нової української школи /Е.Чернова//Класному
керівнику. Усе для роботи.-2019.-№11.-С.7-10.
Інтегроване навчання
17. Ягупа І. Інтегровані
уроки курсу «Я досліджую світ» у 2-му класі. Частина 4/ І. Ягупа//Бібліотека
журналу «Початкове навчання та виховання».-2019.-Вип.11(191).-С.4-69.
Компетентнісна
педагогіка
18.Биховська Н.
Використання національного музичного репертуару для формування
загальнокультурної компетентності учнів/Н.Биховська// Мистецтво в
школі.-2019.-№11.-С.9-11.
Нова українська школа
19.Тематичні дні у першому
класі //Розкажіть онуку.-2019.-№11.-С.3-19.
20.Толубець Г. Інноваційні
підходи до вивчення мистецтва в контексті ідей реформи Нова українська школа/Г.Толубець//
Мистецтво в школі.-2019.-№11.-С.12-16.
Позакласна робота
21.Бурлака Л.
Андріївські вечорниці. Виховний захід
/Л.Бурлака//Вихователю ГПД. Усе для роботи.-2019.-№11.-С.28-34.
22.Бутенко Ю. З Україною в
серці (патріотичне змагання) /Ю.Бутенко //Класному керівнику. Усе для
роботи.-2019.-№11.-С.11-14.
23.Завгородня Т. Новорічна
красуня, або Знайома незнайомка. Усний пізнавально – дендрологічний журнал
/Т.Завгородня//Класному керівнику. Усе для роботи.-2019.-№11.-С.39-42.
24.Квест «Знайди енергію».
Виховний захід на тему енергозбереження для учнів 9-10 класів//Економіка в
школах України.-2019.-№11.-С.8-11.
25.Лисенко Т. Ми обираємо –
життя! Година спілкування до 21 листопада – Дня без куріння
/Т.Лисенко//Вихователю ГПД. Усе для роботи.-2019.-№11.-С.6-9.
26.Омелянська Н. «Що таке
права людини?». Гра – квест /Н.Омелянська //Позакласний
час.-2019.-№11.-С.17-19.
27.Осадча О. Здоровим бути
модно! «PEPSI» - це користь чи шкода для організму? Проєкт /О.Осадча// Основи здоров¢я.-2019.-№11. -С.33-36.
28.Самсоненко Н. Пригоди з
Бабою Ягою. Новорічне свято /Н.Самсоненко //Вихователю ГПД. Усе для
роботи.-2019.-№11.-С.35-39.
29.Светлицька В. Святий
Миколаю, я тебе чекаю /В.Светлицька //Позакласний час.-2019.-№11.-С.7-16.
30.Стебелецька А. «Пошук
скарбів». Гра – квест (англійська мова)/ А.Стебелецька //Позакласний
час.-2019.-№11.-С.25-26.
31.Турчак І. Година корисних порад «Харчуйся
правильно і будь здоровим»/І.Турчак// Основи здоров¢я.-2019.-№11. -С.25-32.
32.Чава Н. Час обирати
здоров’я (матеріал до Всесвітнього дня боротьби зі СНІДом)/Н. Чава//Позакласний
час.-2019.-№11.-С.48-58.
33.Чопова Л. «Земля – наш
дім». Екологічний квест /Л.Чопова //Позакласний час.-2019.-№11.-С.22-24.
Психолого - педагогічний
практикум
34.Дорожко І. Насильство:
поняття, види, прояви, допомога /І.Дорожко //Фізичне виховання в школах
України.-2019.-№11. - С.9-12.
35.Мирошниченко Т. «Творимо
разом світ, безпечний для дитини». Програма та тренінгові заняття для
батьків/Т.Мирошниченко //Позакласний час.-2019.-№11.-С.27-46.
36.Пономаренко О. Булінг –
проблема того, хто потерпає від булінгу, чи групи? Профілактичне заняття для
підлітків у форматі World cafe («Світове кафе») /О.Пономаренко//Класному
керівнику. Усе для роботи.-2019.-№11.-С.30-34.
37.Прахова С. Формування
критичного мислення школярів: теорія і практика. Мітап для вчителів
/С.Прахова// Шкільному психологу. Усе для роботи.-2019.-№11.-С.24-27.
38.Сежченко І. Зняття
психологічного напруження та адекватне реагування на ситуації. Тренінгові
заняття для педагогів /І.Сежченко// Шкільному психологу. Усе для
роботи.-2019.-№11.-С.28-30.
39.Чуб Н. Агресивна дитина
на уроці. Причини, усвідомлення, допомога /Н.Чуб//Трудове навчання в
школі.-2019.-№21-22. -С.81-83.
Сучасні педагогічні
технології
40.Борилюк О. Шість
капелюхів мислення /О.Борилюк //Розкажіть онуку.-2019.-№11.-С.27-29.
41.Мокрогуз О. Роль медіа у
формуванні критичного мислення на уроках історії України. 8 клас/ О.
Мокрогуз//Бібліотека журналу «Історія та правознавство».-2019. Вип.
11(191).-С.4-78.
42.Пешко О. Перевернуте
навчання на уроках хімії /О.Пешко//Хімія.-2019.- №21-22.-С.2-29.
43.Рябенко С. Мультимедійні
засоби навчання на уроках української мови та літератури/С.Рябенко//Вивчаємо
українську мову та літературу.-2019.-№31-33.-С.2-8.
У галереї святкових
заходів
44.Горєлова Ю. «Час
обіймів» (новорічна інтерактивна ігрова програма за мотивами мультиплікаційних
фільмів «Крижане серце», «Тролі»)/Ю.Горєлова// Виховна робота в
школі.-2019.-№11.-С.19-24.
45.Животовська О. Вечорниці
на святого Миколая /О.Животовська // Виховна робота в
школі.-2019.-№11.-С.10-12.
46.Крохмалюк Р. Свято –
фестиваль «Автограф школи. Зоряний Олімп»/Р.Крохмалюк// Виховна робота в
школі.-2019.-№11.-С.27-31.
47.Пирогова Ю. День
вшанування учасників наслідків аварії на ЧАЕС (виховний захід)/Ю.Пирогова//
Виховна робота в школі.-2019.-№11.-С.7-9.
48.Шовкун І. Аватарка для
Кікімори/І. Шовкун// Виховна робота в школі.-2019.-№11.-С.13-15.
Творча майстерня
49.Прикрашаємо клас до
зимових свят. Арт – майстерня //Розкажіть онуку.-2019.-№11.-С.59-64.
Школа педагога
50.Бурдільна Н. Реалізація
провідних засад освіти для сталого розвитку у роботі вчителя – логопеда.
Створення лепбука з розвитку словника за темами ОСР
/Н.Бурдільна//Логопед.-2019.-№11.-С.2-6.
51. Бурмістров А. Формування
національної самосвідомості молоді в Україні: соціально – педагогічний аспект
/А.Бурмістров// Виховна робота в школі.-2019.-№11.-С.18-1-18-6.
52.Верстюк І. Особливості
здійснення правоосвітньої та правовиховної роботи/І. Верстюк //Шкільному
психологу. Усе для роботи.-2019.-№11.-С.5-7.
53.Голубчик Т. Навчальна програма
літературно – етноекологічного гуртка «Україна обрядова». Частина
3/Т.Голубчик//Бібліотека журналу «Біологія».-2019.-Вип.11(203).-С.3-104.
54.Кабанова М. Формування
екологічної культури в процесі гурткових занять/М.Кабанова// Біологія.-2019.-№31-33.-С.3-10.
55.Калошин В. У чому
причини успіху шкільної освіти
Фінляндії?/В.Калошин// Географія.-2019.-№21-22.- С.63-71.
56.Кресало А. Ігрові
прийоми у роботі зі словом (Попередження дисграфії в учнів молодших класів)
/А.Кресало//Розкажіть онуку.-2019.-№11.-С.23-26.
57.Лисенко М. Учнівська
адміністрація – керівний орган учнівського самоврядування школи/М.Лисенко //
Виховна робота в школі.-2019.-№11.-С.25-26.
58.Марченко О. Навчальний
квест із біології на основі функціонально – системного підходу/О.Марченко//
Біологія.-2019.-№31-33.-С.65-73.
59.Прокопчук О. Формування
здоров’язберігальної поведінки в учнів /О.Прокопчук// Виховна робота в
школі.-2019.-№11.-С.2-6.
60.Сергєєва О. Математичні
лабіринти – нестандартна альтернатива стандартним формам представлення завдань
із математики /О.Сергєєва //Математика в школах України.-2019.-№31-33.-С.3-6.