Актуально
1. Бєлєнька Г. Особистість педагога у вимірі запитів ХХІ століття /Г. Бєлєнька
//Дошкільне виховання.-2019.-№4.-С.3-5.
2. Голубнича О.В. Формування
готовності педагогів до
інноваційної діяльності / О.В. Голубнича // Управління школою. – 2019. - № 10 –
12. – С. 29 – 32.
3. Калініченко М.О. Готовність
педагогів до інноваційної діяльності у контексті реформування освіти / М.О.
Калініченко // Управління школою. – 2019. - № 10 – 12. – С. 34 – 37.
4. Климко Л.В. Соціальне партнерство – визначальний стандарт
громадсько-активної школи / Л.В. Климко //
Управління школою. – 2019. - № 10 – 12. – С. 2 – 8.
Документація
5. Організація роботи та дотримання вимог з питань охорони праці та безпеки
життєдіяльності у закладах дошкільної освіти. Інструктивно – методичні
рекомендації (Додаток до листа МОН України від 14.02.2019 №1/11-1491) //Дошкільне
виховання.-2019.-№4.-С.1-8(вкладка).
6. Про затвердження Порядку проведення державної підсумкової атестації.
Методичні рекомендації щодо особливостей проведення державної підсумкової
атестації з іноземних мов у 2018/2019 н. р. // Англійська мова та література. –
2019. - № 10 – 12. – С. 3 – 15.
Дошкільне виховання
7. Ананко Т. Добре роби – добре й буде. Заняття для дітей старшої групи / Т.
Ананко // Дошкільне виховання. – 2019. - № 3. – С. 26 -28.
8. Бушанова Т. Сумка – килимок. Дидактична гра для дітей середньої і старшої
груп / Т. Бушанова // Дошкільне виховання. – 2019 . - № 3. – С. 34 – 35.
9. Гайшинець Н. Святковий телеміст. Випускне свято для дітей старшої групи /
Н. Гайшинець // Дошкільне виховання. – 2019. - № 3. – С. 36 – 40.
10. Казак Н. Граємо – слова правильно вживаємо. Лексико – граматичні ігри з
елементами логоритміки для дітей середньої групи / Н. Казак //Дошкільне
виховання.-2019.-№4.-С.18-20.
11. Камінська Н. Кожен з нас природі друг. Фізкультурно – музична розвага для
дітей старшої групи /Н.Камінська //Дошкільне виховання.-2019.-№4.-С.38-40.
12. Коваленко А. Сміймося на здоров¢я. Формування в дітей почуття гумору засобами жартівливих творів / А. Коваленко
// Дошкільне виховання. – 2019. - № 3. – С. 22 – 24.
13. Косаченко С. Труднощі звикання малюків до режимних моментів. Тренінг для
вихователів та батьків дітей раннього віку / С. Косаченко // Дошкільне
виховання. – 2019. - № 3. – С. 10 – 13.
14. Крутій К. Стіни, стеля та підлога, які говорять. Оформлення освітнього
простору коридору, музичної зали, кабінетів практичного психолога та вчителя –
логопеда /К.Крутій //Дошкільне виховання.-2019.-№4.-С.14-17.
15. Купенко Т.О. Екскурсія до телестудії. Комплексне заняття з розвитку
мовлення для старшого дошкільного віку / Т.О. Купенко // Розкажіть онуку. –
2019. - № 4. – С. 22 -24.
16. Литвиненко І. Сучасна дитина у світі почуттів. Особливості розвитку емоційного інтелекту
дошкільнят / І. Литвиненко // Дошкільне виховання.
– 2019.- № 3. – С. 3 – 9.
17. Мазепа О. Відважні альпіністи. Заняття з фізкультури для дітей старшої
групи / О. Мазепа // Дошкільне виховання. – 2019. - № 3. – с. 31 -33.
18. Мамалиженко Л.І. Збираємо барви для веселки . Заняття з дітьми старшої
групи / Л.І. Мамалиженко // Розкажіть онуку. – 2019. - № 4. – С. 24 -26.
19. Мізіна Л.О. Подорож у космос. Заняття за освітньою лінією «Дитина у
природному довкіллі» для старшої дошкільної групи / Л.О. Мізіна // Розкажіть
онуку. – 2019. - № 4. – С.26 -27.
20. Підліснюк Т. І. Містечко «Малятко - здоров¢ятко» / Т.І. Підліснюк // Розкажіть онуку. – 2019. - № 4.- С. 43 -45.
21. Савельєва В.М. Галопом по Європі . Інтегроване
заняття для дітей старшого дошкільного віку /В.М.Савельєва // Розкажіть онуку .
– 2019. - № 4. – С. 27 -29.
22. Терещенко І. Як допомогти дитині пережити горе / І. Терещенко // Дошкільне
виховання. – 2019. - № 3. – С. 14 -15.
23. Тоцька Т. Виховання серця, розуму і рук. Розвиток особистості дитини за
літературними творами В.Сухомлинського /Т.Тоцька //Дошкільне
виховання.-2019.-№4.-С.28-30.
Інклюзивне навчання
24. Клименко А.В. Інклюзія – запорука здорового суспільства / А.В. Клименко //
Педагогічна майстерня. – 2019. - № 4. – С. 20 - 22.
Інтегроване навчання
25. Ягупа І. Інтегровані уроки курсу «Я досліджую світ» у 1-му класі. Частина 4/
І. Ягупа//Б-ка журналу «Початкове навчання та
виховання».-2019.-Вип.4(184).-С.4-80.
Компетентнісна педагогіка
26. Боднар С. Формування ключових компетентностей на уроках
математики/С.Боднар//Математика в школах України.-2019.-№10-12.-С.2-14.
27. Коваленко Т.І. Формування полікультурної компетентності на уроках біології
засобами народознавства / Т.І. Коваленко // Біологія. – 2019. - № 10 – 12. – С.
8 – 10.
28. Коновалова М. Компетентнісно орієнтовані завдання на уроках зарубіжної
літератури. 8-й клас/ М.Коновалова //Бібліотека журналу «Зарубіжна література в
школі».-2019.-Вип.4 (16).-С.4-80.
29. Кукол Н. Роль історичного краєзнавства у формуванні життєвих
компетентностей учнівської молоді ( З досвіду роботи гуртка «Історичне
краєзнавство»)/Н.Кукол//Історія та правознавство.-2019.-№10-12.-С.7-10.
30. Осіпчук В.А. Використання інтелект-карт для формування хімічної
компетентності учнів / В.А. Осіпчук // Хімія. – 2019. - № 7- 8. – С. 33 – 35.
31. Підласий І. Як стати компетентним педагогом?Частина 2. Мислимо критично
/І.Підласий//Бібліотека журналу «Управління школою».-2019.-Вип.4
(195).-С.4-126.
32. Романюк І. Індивідуальна траєкторія розвитку професійної компетентності
педагога /І.Романюк //Дошкільне виховання.-2019.-№4.-С.6-10.
Методичні орієнтири
33.Касьяненко
С.В. Інноваційні підходи до організації
та проведення педагогічної ради / С.В. Касьяненко // Управління школою. – 2019.
- № 10 – 12. – С. 77 – 81.
33. Олімпіади Сумщини з математики: ІІ етап /уклад. Т.Свєтлова// Б-ка журналу
«Математика в школах України».-2019.-Вип.4(196).-С.4-126.
34. Шелест В.А. Інноваційні підходи в
організації і проведенні педагогічних рад / В.А. Шелест // Управління школою. –
2019. - № 10 – 12. – С. 60 – 73.
Нова українська школа
35. Гонківська О. Парадигми особистісно зорієнтованого підходу до виховання
дитини /О.Гонківська// Виховна робота в школі.-2019.-№4.-С.5-6.
36. Гриньова М.В. Урок Нової української
школи – демократичний урок. Семінар-тренінг для вчителів початкових класів /
М.В. Гриньова // Початкове навчання та виховання. – 2019. - № 10-12. – С. 3- 5.
37. Крапіневич Т. Група продовженого дня : територія НУШ
/Т. Крапіневич//Вихователю ГПД. Усе для
роботи.-2019.-№.4-С.2-8.
38. Посохова Н. Критичне мислення у світлі вимог концепції «Нової Української
Школи»/Н.Посохова//Історія та правознавство.-2019.-№10-12.-С.11-14.
39. Шварц Т. Педагогічна культура й особистісні якості класного керівника Нової
школи/Т.Шварц// Виховна робота в школі.-2019.-№4.-С.2-4.
40. Якубчик Л.О. Психолого-педагогічний
супровід дитини в умовах нової
української школи / Л.О. Якубчик // Початкове навчання та виховання. – 2019. -
№ 10-12. – С. 14-16.
Позакласна робота
41. Аргат І. Подорож дорогами життя Т.Г.Шевченка. Інтегрований виховний захід
(географія та українська мова) /І.Аргат// Географія.-2019.-№.7-8- С.32-39.
42. Бережи природу для людського роду. Екологічна гра. // Позакласний час. –
2019. - № 4. – С. 26 -27.
43. В океані рідної мови. Квест. // Позакласний час. – 2019. - № 4. – С. 21 –
23.
44. Касян Н.В. Екологічне асорті. Інтелектуальна гра / Н.В. Касян //
Позакласний час. – 2019. - № 4. – С. 28 -32.
45. Кударенко Т. Твоє здоров¢я у твоїх руках. Сценарій заходу
/Т.Кударенко// Основи здоров¢я.-2019.-№4. -С.32-34.
46. Ляхова Г. Мода та здоров¢я. Виховний захід /Г.Ляхова
// Основи здоров¢я.-2019.-№4. -С.27-28.
47. Сокол Н. Ми – українці, ми – європейці. Виховний захід /Н.Сокол//Класному
керівнику. Усе для роботи.-2019.-№4.-С.15-17.
48. Шуляк Г. А сотню вже зустріли небеса…Виховний захід /Г.Шуляк//Класному
керівнику. Усе для роботи.-2019.-№4.-С.11-14.
49. Щербина О.В. Вишиванка – символ України. Квест. / О.В. Щербина //
Позакласний час . – 2019. - № 4. – С. 24 – 26.
Психолого - педагогічний практикум
50. Батраченко О.В. Використання ігрових технологій в освітньому процесі як
засіб соціалізації особистості дитини (нетрадиційне засідання педагогічної ради
у форматі тренінгу) / О.В. Батраченко // Управління школою. – 2019. - № 10 –
12. – С. 81 – 90.
51. Демченко Т. Емоційний інтелект : тренд чи Must have у професійній діяльності педагога. Розвивальне заняття
для педагогів/ Т.Демченко// Шкільному психологу. Усе для
роботи.-2019.-№4.-С.12-15.
52. Жар Л. Мова і особистість. Тренінг особистісного розвитку для
підлітків/Л.Жар// Шкільному психологу. Усе для роботи.-2019.-№4.-С.16-17.
53. Жилка О. Основні правила етичного спілкування з людьми з особливими
потребами. Година спілкування з елементами тренінгу /О.Жилка// Основи здоров¢я.-2019.-№4. -С.35-38.
54. Іваненко А. Стилі виховання батьків та формування здібностей дітей
молодшого шкільного віку/А.Іваненко// Шкільному психологу. Усе для
роботи.-2019.-№.4-С.27-30.
55. Калошин В. Ф. Навчена безпорадність
: що це і як вона впливає на дитину ? /
В.Ф. Калошин // Управління школою. – 2019. - № 10 – 12. – С. 16 – 22.
56. Павленко Т. Ігри та вправи на зняття
емоційного напруження у молодших школярів/Т. Павленко// Шкільному психологу.
Усе для роботи.-2019.-№4.-С.7-11.
57. Спілкування – це здорово. Тренінг // Позакласний час. – 2019. - № 4. – С.
39 – 41.
58. Техніка встановлення дружніх взаємин у колективі. Інтерактивна гра з елементами тренінгу //
Позакласний час. – 2019. – № 4. – с. 41 – 42.
59. Тищенко Н.П. Булінг. Помилки у разі втручання / Н.П. Тищенко // Педагогічна
майстерня. – 2019. - № 4. – С. 13-15.
60. Толерантність – риса соціальної зрілості людини. Тренінг // Позакласний
час. – 2019. - № 4. – С. 36 -38.
61. Чумаченко Н. Як підтримати педагога – початківця /Н.Чумаченко //Дошкільне
виховання.-2019.-№4.-С.11-13.
62. Якимів С. Складові здорового способу життя. Тренінг для
підлітків/С.Якимів// Шкільному психологу. Усе для роботи.-2019.-№4.-С.18-22.
Сучасні педагогічні технології
63. Гаптельманова М.М. Управління процесом упровадження STEM-ОСВІТИ в закладі загальної середньої освіти
/ М.М. Гаптельманова // Управління
школою. – 2019. - № 10 – 12. – С. 26 – 29.
64. Герасименко Н. Соціальні мережі: нові можливості сучасного педагога /Н.Герасименко//Трудове
навчання в школі.-2019.- №7-8. -С.46-51.
65. Задніпровська В.В. Упровадження здоров¢язберігальних технологій в освітній процес закладу освіти / В.В.
Задніпровська // Управління школою. – 2019. - № 10 – 12. – С. 32 – 34.
66. Кобиш Т.Л. Проектуємо разом. Використання візуальних фрейм-блоків на уроках
української літератури / Т.Л. Кобиш // Вивчаємо українську мову та літературу.
– 2019. - № 10 – 12. – С. 3 – 5.
67. Коваленко А.В. Дистанційне навчання як актуальний етап інформатизації
закладу загальної середньої освіти / А.В. Коваленко // Управління школою. –
2019. - № 10 – 12. – С. 37 – 40.
68. Колінько А. Вплив критичного мислення на ефективність навчання
учнів/А.Колінько//Історія та правознавство.-2019.-№10-12.-С.15-24.
69. Корнієнко С. П. Використання хмарних технологій в управлінні закладом
освіти / С.П. Корнієнко // Управління школою. – 2019. - № 10 – 12. – С. 40 –
43.
70. Косачова Н.М. Коучинг як
інноваційний підхід до управління персоналом у закладі освіти / Н.М. Косачова
// Управління школою. – 2019. - № 10 -12. – С. 43 – 46.
71. Нехаєнко Ю.В. Створення та використання відео контенту в проектній роботі
учнів / Ю.В. Нехаєнко // Хімія. - 2019. -№ 7-8.- С. 2 – 4.
72. Румянцева-Лахтіна О.О. Дидактичний лексикон. Фішбоун / О.О.
Румянцева-Лахтіна // Педагогічна майстерня . – 2019. - № 4. – С. 2 – 4.
73. Ступа Я. Віртуальна реальність у школах. Зарубіжні приклади /Я.Ступа
//Трудове навчання в школі.-2019.-№7-8. -С.84-86.
74. Шалда Н. Упроваджуємо інновації : як відстежити результативність?
/Н.Шалда//Дошкільне виховання.-2019.-№4.-С.21-25.
75. Шамбір Н. Кроссенс як сучасний методичний прийом візуалізації навчального
матеріалу /Н.Шамбір // Мистецтво в школі.-2019.-№4.-С.18-22.
У галереї святкових заходів
76. Вовк О. Загальношкільне свято «Все
найпрекрасніше від матерів»/О.Вовк// Зарубіжна література в
школі.-2019.-№7-8.-С.57-60.
77. Гладій З. Прощай, дитинства золота пора! Свято Останнього Дзвоника/
З.Гладій//Класному керівнику. Усе для роботи.-2019.-№4.-С.30-37.
78. Засядько А. Усе від матері бере початок… Свято – ток-шоу «Говорить Україна»
/А Засядько //Вихователю ГПД. Усе для роботи.-2019.-№4.-С.9-11.
79. Лебедєва І. Свято Останнього Дзвоника/І.Лебедєва// Виховна робота в
школі.-2019.-№4.-С.21-23.
80. Мельникова Н. Випускний вечір «Морський круїз» /Н.Мельникова// Виховна
робота в школі.-2019.-№4.-С.29-32.
81. Олійник М. Свято Останнього Дзвоника /М.Олійник//Класному керівнику. Усе
для роботи.-2019.-№4.-С.15-17.
82. Палагнюк В. Свято до Дня матері /В.Палагнюк //Вихователю ГПД. Усе для
роботи.-2019.-№4.-С.23-30.
83. Свята наша ненько ( сценарій ) // Позакласний час. – 2019. - № 4. – С. 53
-55.
84. Фіялкович В. Літературно – музична композиція «Серця,поєднані Україною»
(присвячений 220-річчю з дня народження О. де Бальзака)/В.Фіялкович// Зарубіжна
література в школі.-2019.-№7-8.-С.53-56.
85. Хуторна Н. Випускний вечір «Ліфт до успіху не працює,скористайтеся
сходами»/Н.Хуторна// Виховна робота в школі.-2019.-№4.-С.33-38.
Творча майстерня
86. Дубровіна Т. Виготовлення святкової листівки з елементами техніки
«ошибана»/Т.Дубровіна//Трудове навчання в школі.-2019.-№7-8. -С.78-83.
87. Кульганик Г. Гарна писанка у мене – мабуть, кращої й нема! / Г. Кульганик
// Початкова школа. – 2019. - № 4. – С. 45 – 52
88. Лавренова Н. Писанка – мальованка (заняття гуртка) /Н.Лавренова //
Мистецтво в школі.-2019.-№4.-С.6-7.
89. Павленко Л. Театральна арт-студія Куліски «Закулісся» / Л. Павленко //
Початкова школа. – 2019. - № 4. – С. 17 – 19.
90. Шкеда С. Декоративна композиція «Розпис тарілки» (заняття гуртка)/С.Шкеда//
Мистецтво в школі.-2019.-№4.-С.2-5.
Цікава дидактика
91. Марченко Л. Бінарний урок з природознавства та англійської мови «Книга
скарг тварин планети Земля» / Л.
Марченко // Початкова школа. – 2019. - № 4. С. 28 – 31.
92. Тематичний тиждень « Моє довкілля» Завдання, цікавинки, ігри // Розкажіть онуку. – 2019. - № 4. – С. 3 – 11.
93. Фещенко Н. Урок – квест «Слово.
Значення слова» / Н. Фещенко // Початкова школа. – 2019. - № 4. – С. 19 – 21.
94. Чумарна М. Мова – не лише слова / М. Чумарна // Початкова школа. – 2019. -
№ 4. – С. 52 – 55.
Школа педагога
95. Барабаш
О. Вивчення національних традицій писанкарства на уроках образотворчого
мистецтва/ О.Барабаш// Мистецтво в школі.-2019.-№4.-С.23-39.
96. Білинська І. Концепція виховної роботи серед студентів / І. Білинська
//Початкова школа. – 2019. - № 4. – С.2 – 8.
97. Казакова С.І. Педагогічна толерантність учителя початкових класів / С.І.
Казакова // Педагогічна майстерня. – 2019. - № 4. С. 5 – 7.
98. Макаревич
М. Виховання свідомого громадянина, патріота через виховну систему «Я – людина,
і це мене багато до чого зобов¢язує…» /М.Макаревич//Класному керівнику. Усе для роботи.-2019.-№4.-С.2-10.
99. Одинока Н.Д. Формування емоційної культури молодших школярів / Н.Д. Одинока
// Початкове навчання та виховання. – 2019. - № 10-12. – С. 21 – 22.
100.Осадча О.М. Науково-педагогічний супровід професійного зростання
вчителя сучасного інноваційного закладу / О.М. Осадча // Біологія. – 2019. - №
10 – 12. – С. 3 – 5.
101.Пально Н.В.
Педагогіка партнерства у виховному процесі / Н.В. Пально // Управління школою.
– 2019. - № 10 – 12. – С. 94 – 96.
102.Панчак О. Любити,
мислити, співпрацювати або Дещо про життєві та фахові принципи сучасного
педагога / О. Панчак // Початкова школа. – 2019. - № 4. – С. 14 – 17.
103.Радченко І. Вплив
пошуково-дослідницької роботи на розвиток творчого потенціалу учнів/І. Радченко//Історія та правознавство.-2019.-№10-12.-С.3-6.
104.Сєдова Т.Д.
Виховання патріотизму за умов сучасних
викликів інформаційного суспільства / Т.Д. Сєдова // Управління школою. – 2019.
- № 10 – 12. – С. 8 – 13.
105.Чезлова Я.Я.
Здійснення вчителем-логопедом в умовах ІРЦ основного етапу моніторингу
комплексної оцінки / Я.Я. Чезлова // Логопед. – 2019. - № 4. – С. 2 – 4.