середу, 22 січня 2020 р.

Рекомендаційний список статей за грудень 2019 року




Дошкільне виховання
1.     Антіпцева І. Гості на порозі – Новий рік в дорозі. Сценарій новорічного свята (старший дошкільний вік) /І.Антіпцева //Розкажіть онуку.БВДС.-2019.-№12.-С.4-5.
2.     Гусєва Л. Права свої знай, обов’язки не забувай. Конспект заняття – змагання з правового виховання (старший дошкільний вік) /Л.Гусєва //Розкажіть онуку.БВДС.-2019.-№12.-С.53-55.
3.     Дідович М. Барліг для ведмедя. Конспект заняття з конструювання (старший дошкільний вік) /М.Дідович //Розкажіть онуку.БВДС.-2019.-№12.-С.49-51.
4.     Зимовий живопис. Орієнтовний зміст освітньої роботи у ІІ кварталі для всіх вікових груп //Дошкільне виховання.-2019.-№12.-С.6-8.
5.     Косарєва І. Паперові дива. Майстер – клас для педагогів /І.Косарєва //Дошкільне виховання.-2019.-№12.-С.18-19.
6.     Кравченко І. Нащадки козацької слави. Сценарій спортивної розваги (старший дошкільний вік) /І.Кравченко //Розкажіть онуку.БВДС.-2019.-№12.-С.32-34.
7.     Кулешова А. Мандруємо Німеччиною. Тематичний проєкт з полікультурного виховання (старший дошкільний вік) /А.Кулешова //Розкажіть онуку.БВДС.-2019.-№12.-С.58-60.
8.     Манзенко О. Одного разу під Новий рік… Новорічне свято (старша група) /О.Манзенко //Розкажіть онуку.БВДС.-2019.-№12.-С.6-9.
9.     Пивоварчук Л. У пошуках Різдвяної колядки. Сценарій розваги /Л.Пивоварчук //Розкажіть онуку.БВДС.-2019.-№12.-С.9-10.
10.  Пилипенко Л. Мандрівка у пошуках скарбів. Сценарій випускного свята /Л.Пилипенко//Розкажіть онуку.БВДС.-2019.-№12.-С.17-20.
11.  Предивна С. Весела мандрівка. Конспект заняття з сенсорного розвитку (ранній вік) /С.Предивна //Розкажіть онуку.БВДС.-2019.-№12.-С.47-48.
12.  Половіна О. Мистецька освіта сьогодні : синтез підходів /О.Половіна //Дошкільне виховання.-2019.-№12.-С.3-5.
13.  Собко Н. Дитяча планета. Сценарій випускного свята /Н.Собко //Розкажіть онуку.БВДС.-2019.-№12.-С.20-22.
14.  Стеценко І. Досліди в мистецтві. Упроваджуємо  STREAM-освіту /І.Стеценко //Дошкільне виховання.-2019.-№12.-С.20-25.
15.  Сулима С. Як що малює? Дослідження властивостей художніх матеріалів для дітей старшої групи /С.Сулима //Дошкільне виховання.-2019.-№12.-С.15-17.
16.  Сулименко С. Мамине сонечко. Сценарій свята (ранній вік) / С.Сулименко//Розкажіть онуку.БВДС.-2019.-№12.-С.15-16.
17.  Шульга Л. Використання нетрадиційних технік у дитячій образотворчості /Л.Шульга //Дошкільне виховання.-2019.-№12.-С.9-14.
18.  Щиковська А. Старий Новий рік у дитячому садку. Сценарій спортивного свята (для дітей 3-6 років) /А.Щиковська //Розкажіть онуку.БВДС.-2019.-№12.-С.29-31.

Інклюзивне навчання
19.  Пацай Т. Інклюзивна освіта: різні можливості – рівні права /Т.Пацай //Логопед.-2019.-№12.-С.22-23.

Інтегроване навчання
20.  Ягупа І. Інтегровані уроки курсу «Я досліджую світ» у 2-му класі. Частина 5/ І. Ягупа//Б-ка журналу «Початкове навчання та виховання».-2019.-Вип.12(192).-С.4-94.

Компетентнісна педагогіка
21.  Відмиш Л. Формування у школярів громадянських компетентностей за умов сучасних викликів суспільства (науково – практичний семінар для педагогів – організаторів ЗЗСО) /Л.Відмиш // Виховна робота в школі.-2019.-№12.-С.2-9.
22.  Василишена Л. Формування дослідницької компетентності учнів /Л.Василишена // Біологія.-2019.-№34-36.-С.4-8.
23.  Гринчак В. Формування математичної компетентності в учнів початкових класів засобами діяльнісного підходу /В.Гринчак //Початкова школа.-2019.-№12.-С.22-23.
24.   Максименко І. Інноваційні технології розвитку професійних компетентностей педагога /І.Максименко //Педагогічна майстерня.-2019.-№12.-С.10-11.
25.  Марченко О. Формування ключових компетентностей засобами функціонально – системного підходу /О.Марченко //Хімія.-2019.- №23-24.-С.39-54.
26.  Охріменко В. Формування життєвих компетентностей учнів засобами інтерактивного навчання на уроках зарубіжної літератури /В.Охріменко// Зарубіжна література в школі.-2019.-№23-24.-С.4-22.
27.  Шамрило О. Формування мовленнєвої компетентності першокласників засобами дидактичної гри /О.Шамрило //Початкове навчання та виховання.-2019.-№34-36.-С.5-31.

Менеджмент
28.  Григораш В. Організація внутрішнього аудиту в закладі загальної середньої освіти /В.Григораш //Управління школою.-2019.-№34-36.-С.20-89.

Методичні орієнтири
29.  Козак М. Методичні аспекти реалізації окремих змістових ліній у підручниках з математики для 1-2 класів авторів М.Козак, О.Корчевської /М.Козак //Початкова школа.-2019.-№12.-С.24-28.
30.  Лаврів Н. Методи розвитку критичного мислення у молодших школярів /Н.Лаврів //Початкова школа.-2019.-№12.-С.30-31.

Нова українська школа
31.  Ємельянова Т. Засоби формування комунікативної компетенції у початковій школі за концепцією НУШ /Т.Ємельянова//Англійська мова та література.-2019.-№34-36.-С.5-8.
32.  Здорова В. ЛЕГО – технологія для української мови /В.Здорова //Початкова школа.-2019.-№12.-С.7-16.
33. Павич Н. Організація роботи у парі та групі на уроках у початковій школі /Н.Павич //Початкова школа.-2019.-№12.-С.2-6.
34. Сисенко Т. Довіра до освіти починається з педагогіки партнерства /Т.Сисенко //Початкова школа.-2019.-№12.-С.1-2.
35. Тематичні дні у першому класі //Розкажіть онуку.-2019.-№12.-С.3-14.

Позакласна робота
36.  Завгородній В. Пізнавально – дендрологічний усний журнал «Новорічна красуня, або Знайома незнайомка» /В.Завгородній // Виховна робота в школі.-2019.-№12.-С.10-13.
37.  Завгородня Т. «Новорічна красуня, або Знайома незнайомка». Усний пізнавально – дендрологічний журнал /Т.Завгородня // Географія.-2019.-№23-24.- С.61-64.
38.  Зінченко С. Запрошуємо до поетичної кав’ярні (Виховний захід  за творчістю Ліни Костенко)/ С.Зінченко//Початкова школа.-2019.-№12.-С.47-48.
39.  Істоміна С. Виховна година «Матінко моя єдина, ти для мене – цілий світ…» /С.Істоміна // Зарубіжна література в школі.-2019.-№23-24.-С.66-70.
40.  Клименко Т. Екологічна агітбригада /Т.Клименко // Виховна робота в школі.-2019.-№12.-С.14-16.
41.  Лісниченко Т. Її квіти ніколи не в’януть (Усний журнал до 119-ї річниці від дня народження Катерини Білокур) /Т.Лісниченко //Початкова школа.-2019.-№12.-С.49-51.
42.  Піскунова Р. «Україна сміється» (гумористично – літературний захід) /Р.Піскунова// Виховна робота в школі.-2019.-№12.-С.18-8-18-10.
43.  Прокопчук О. «Ми кажемо «Так!» здоровому способу життя!» Усний журнал /О.Прокопчук // Виховна робота в школі.-2019.-№12.-С.20-25.
44.  Тарасенко М. Біологічно – математичний квест «Перелітні птахи» /М.Тарасенко// Біологія.-2019.-№34-36.-С.14-16.
45.  Якимюк І. Краса і здоров’я. Вплив модних тенденцій на здоров¢я /І.Якимюк// Основи здоров¢я.-2019.-№12. -С.30-35.

Психолого - педагогічний практикум
46.  Калошин В. Як зробити зауваження учням конструктивними? Практичні поради /В.Калошин // Основи здоров¢я.-2019.-№12. -С.12-17.
47.  Ренард Л. 5 жахливих помилок у покараннях, які коштують учителям авторитету та довіри /Л.Ренард //Педагогічна майстерня.-2019.-№12.-С.29-31.

Сучасні педагогічні технології
48.  Грушко Ю. Інтерактив на уроках мови та літератури: активізуємо пізнавальну діяльність /Ю.Грушко //Вивчаємо українську мову та літературу.-2019.-№34-36.-С.8-15.
49.  Ігнатенко Н. Упровадження проєктної технології під час вивчення математики /Н.Ігнатенко //Математика в школах України.-2019.-№34-36.-С.44-47.
50.  Карпицька Л. Сторітелінг – сучасна технологія розвитку монологічного мовлення у дітей із логопедичними ускладненнями старшого дошкільного віку /Л.Карпицька//Логопед.-2019.-№12.-С.4-7.
51.  Мельник Г. Інноваційні методи навчання математики /Г.Мельник//Математика в школах України.-2019.-№34-36.-С.5-18.
52.  Мокрогуз О. Роль медіа у формуванні критичного мислення на уроках всесвітньої історії. 8 клас /О.Мокрогуз//Бібліотека журналу «Історія та правознавство».-2019.-Вип.12(192).-С.4-93.
53.  Ніщенко Н. Психолого – педагогічні проєкти як чинник формування обдарованості першокласників /Н.Ніщенко// Шкільному психологу. Усе для роботи.-2019.-№12.-С.14-20.
54.  Тімуш Н. Технологія «Нумікон» /Н.   Тімуш  //Розкажіть онуку.-2019.-№12.-С.15-17.
55.  Топчій І. Використання технології BYOD під час вивчення предмета «Основи здоров’я»/І.Топчій // Основи здоров¢я.-2019.-№12. -С.18-29.
56.   Хлєбнікова Т. Організація особистісно зорієнтованого навчання в системі післядипломної освіти: монографія /Т.Хлєбнікова //Бібліотека журналу «Управління школою».-2019.-Вип. 12(203).-С.4-91.
57.  Човник А. Інтерактивне навчання правознавства /А.Човник//Історія та правознавство.-2019.-№34-36.-С.12-13.

У галереї святкових заходів
58.  Воробей Т. Новорічний портал. Новорічне свято для учнів 8-11-х класів /Т.Воробей//Класному керівнику. Усе для роботи.-2019.-№12.-С.21-27.
59.  Герасимова Н. Новорічний калейдоскоп. Виховний захід /Н.Герасимова //Вихователю ГПД. Усе для роботи.-2019.-№12.-С.35-39.
60.  Козлова Т. «Я на світі такий один». Мистецька вітальня до   85-ї річниці від дня народження Василя Симоненка /Т.Козлова //Вивчаємо українську мову та літературу.-2019.-№34-36.-С.75-77.
61.  Лозицька С. Свято Нового року /С.Лозицька //Вихователю ГПД. Усе для роботи.-2019.-№12.-С.30-34.
62.  Павлушенко О. Новорічна програма для старшокласників /О.Павлушенко //Класному керівнику. Усе для роботи.-2019.-№12.-С.40-42.
63.  Сичова О. Свято Миколая/О.Сичова//Вихователю ГПД. Усе для роботи.-2019.-№12.-С.26-29.

Творча майстерня
64.  Катєньова О. Символ 2020 в різних техніках виконання /О.Катєньова //Трудове навчання в школі.-2019.-№23-24. -С.74-79.

Школа педагога
65.  Антипова В. Створення мовного середовища під час навчання як спосіб підвищення якості іншомовної освіти/ В.Антипова//Англійська мова та література.-2019.-№34-36.-С.25-28.
66.  Беседіна В. Етюди як творча складова навчального процесу художньо – естетичного напряму у школі повного дня /В.Беседіна // Мистецтво в школі.-2019.-№12.-С.10-12.
67.  Городна О. Фізичне виховання дітей у сім’ї /О.Городна //Початкова школа.-2019.-№12.-С.55-56.
68.  Калошин В. У чому причини успіху шкільної освіти Фінляндії? /В.Калошин // Географія.-2019.-№23-24.- С.65-66.
69.  Кіщук Н. Дроби як функціональні відношення та їх вивчення у початковій школі на образно – графічному рівні /Н.Кіщук //Початкова школа.-2019.-№12.-С.35-42.
70.  Малиш О. Наука – це просто, весело, цікаво! Розробка експериментальних уроків для дошкільнят та молодших школярів /О.Малиш //Фізика в школах України.-2019.-№23-24.-С.35-49.
71.  Мальцева А. Використання краєзнавчої інформації як мотиваційного засобу під час навчання/А.Мальцева//Англійська мова та література.-2019.-№34-36.-С.21-24.
72.  Якименко М. Формуємо національно – патріотичну свідомість учнів на уроках української словесності /М.Якименко//Вивчаємо українську мову та літературу.-2019.-№34-36.-С.2-7.