Дошкільне виховання
1.
Антіпцева І. Гості на порозі –
Новий рік в дорозі. Сценарій новорічного свята (старший дошкільний вік)
/І.Антіпцева //Розкажіть онуку.БВДС.-2019.-№12.-С.4-5.
2.
Гусєва Л. Права свої знай,
обов’язки не забувай. Конспект заняття – змагання з правового виховання (старший
дошкільний вік) /Л.Гусєва //Розкажіть онуку.БВДС.-2019.-№12.-С.53-55.
3.
Дідович М. Барліг для ведмедя.
Конспект заняття з конструювання (старший дошкільний вік) /М.Дідович //Розкажіть
онуку.БВДС.-2019.-№12.-С.49-51.
4.
Зимовий живопис. Орієнтовний зміст
освітньої роботи у ІІ кварталі для всіх вікових груп //Дошкільне
виховання.-2019.-№12.-С.6-8.
5.
Косарєва І. Паперові дива. Майстер
– клас для педагогів /І.Косарєва //Дошкільне виховання.-2019.-№12.-С.18-19.
6.
Кравченко І. Нащадки козацької
слави. Сценарій спортивної розваги (старший дошкільний вік) /І.Кравченко //Розкажіть
онуку.БВДС.-2019.-№12.-С.32-34.
7.
Кулешова А. Мандруємо Німеччиною.
Тематичний проєкт з полікультурного виховання (старший дошкільний вік)
/А.Кулешова //Розкажіть онуку.БВДС.-2019.-№12.-С.58-60.
8.
Манзенко О. Одного разу під Новий
рік… Новорічне свято (старша група) /О.Манзенко //Розкажіть
онуку.БВДС.-2019.-№12.-С.6-9.
9.
Пивоварчук Л. У пошуках Різдвяної
колядки. Сценарій розваги /Л.Пивоварчук //Розкажіть
онуку.БВДС.-2019.-№12.-С.9-10.
10. Пилипенко Л. Мандрівка у пошуках
скарбів. Сценарій випускного свята /Л.Пилипенко//Розкажіть
онуку.БВДС.-2019.-№12.-С.17-20.
11. Предивна С. Весела мандрівка.
Конспект заняття з сенсорного розвитку (ранній вік) /С.Предивна //Розкажіть
онуку.БВДС.-2019.-№12.-С.47-48.
12. Половіна О. Мистецька освіта
сьогодні : синтез підходів /О.Половіна //Дошкільне виховання.-2019.-№12.-С.3-5.
13. Собко Н. Дитяча планета. Сценарій
випускного свята /Н.Собко //Розкажіть онуку.БВДС.-2019.-№12.-С.20-22.
14. Стеценко І. Досліди в мистецтві.
Упроваджуємо STREAM-освіту /І.Стеценко
//Дошкільне виховання.-2019.-№12.-С.20-25.
15. Сулима С. Як що малює? Дослідження
властивостей художніх матеріалів для дітей старшої групи /С.Сулима //Дошкільне
виховання.-2019.-№12.-С.15-17.
16. Сулименко С. Мамине сонечко.
Сценарій свята (ранній вік) / С.Сулименко//Розкажіть
онуку.БВДС.-2019.-№12.-С.15-16.
17. Шульга Л. Використання
нетрадиційних технік у дитячій образотворчості /Л.Шульга //Дошкільне виховання.-2019.-№12.-С.9-14.
18. Щиковська А. Старий Новий рік у
дитячому садку. Сценарій спортивного свята (для дітей 3-6 років) /А.Щиковська
//Розкажіть онуку.БВДС.-2019.-№12.-С.29-31.
Інклюзивне навчання
19. Пацай Т. Інклюзивна освіта: різні
можливості – рівні права /Т.Пацай //Логопед.-2019.-№12.-С.22-23.
Інтегроване навчання
20. Ягупа І. Інтегровані уроки курсу
«Я досліджую світ» у 2-му класі. Частина 5/ І. Ягупа//Б-ка журналу «Початкове
навчання та виховання».-2019.-Вип.12(192).-С.4-94.
Компетентнісна педагогіка
21. Відмиш Л. Формування у школярів
громадянських компетентностей за умов сучасних викликів суспільства (науково –
практичний семінар для педагогів – організаторів ЗЗСО) /Л.Відмиш // Виховна
робота в школі.-2019.-№12.-С.2-9.
22. Василишена Л. Формування дослідницької
компетентності учнів /Л.Василишена // Біологія.-2019.-№34-36.-С.4-8.
23. Гринчак В. Формування математичної
компетентності в учнів початкових класів засобами діяльнісного підходу
/В.Гринчак //Початкова школа.-2019.-№12.-С.22-23.
24. Максименко І. Інноваційні
технології розвитку професійних компетентностей педагога /І.Максименко
//Педагогічна майстерня.-2019.-№12.-С.10-11.
25. Марченко О. Формування ключових
компетентностей засобами функціонально – системного підходу /О.Марченко //Хімія.-2019.-
№23-24.-С.39-54.
26. Охріменко В. Формування життєвих
компетентностей учнів засобами інтерактивного навчання на уроках зарубіжної
літератури /В.Охріменко// Зарубіжна література в школі.-2019.-№23-24.-С.4-22.
27. Шамрило О. Формування мовленнєвої
компетентності першокласників засобами дидактичної гри /О.Шамрило //Початкове
навчання та виховання.-2019.-№34-36.-С.5-31.
Менеджмент
28. Григораш В. Організація
внутрішнього аудиту в закладі загальної середньої освіти /В.Григораш
//Управління школою.-2019.-№34-36.-С.20-89.
Методичні орієнтири
29. Козак М. Методичні аспекти
реалізації окремих змістових ліній у підручниках з математики для 1-2 класів
авторів М.Козак, О.Корчевської /М.Козак //Початкова школа.-2019.-№12.-С.24-28.
30. Лаврів Н. Методи розвитку
критичного мислення у молодших школярів /Н.Лаврів //Початкова
школа.-2019.-№12.-С.30-31.
Нова українська школа
31. Ємельянова Т. Засоби формування
комунікативної компетенції у початковій школі за концепцією НУШ
/Т.Ємельянова//Англійська мова та література.-2019.-№34-36.-С.5-8.
32. Здорова В. ЛЕГО – технологія для
української мови /В.Здорова //Початкова школа.-2019.-№12.-С.7-16.
33. Павич Н. Організація роботи у парі
та групі на уроках у початковій школі /Н.Павич //Початкова
школа.-2019.-№12.-С.2-6.
34. Сисенко Т. Довіра до освіти
починається з педагогіки партнерства /Т.Сисенко //Початкова
школа.-2019.-№12.-С.1-2.
35. Тематичні дні у першому класі
//Розкажіть онуку.-2019.-№12.-С.3-14.
Позакласна робота
36. Завгородній В. Пізнавально –
дендрологічний усний журнал «Новорічна красуня, або Знайома незнайомка»
/В.Завгородній // Виховна робота в школі.-2019.-№12.-С.10-13.
37. Завгородня Т. «Новорічна красуня,
або Знайома незнайомка». Усний пізнавально – дендрологічний журнал
/Т.Завгородня // Географія.-2019.-№23-24.- С.61-64.
38. Зінченко С. Запрошуємо до
поетичної кав’ярні (Виховний захід за
творчістю Ліни Костенко)/ С.Зінченко//Початкова школа.-2019.-№12.-С.47-48.
39. Істоміна С. Виховна година
«Матінко моя єдина, ти для мене – цілий світ…» /С.Істоміна // Зарубіжна
література в школі.-2019.-№23-24.-С.66-70.
40. Клименко Т. Екологічна агітбригада
/Т.Клименко // Виховна робота в школі.-2019.-№12.-С.14-16.
41. Лісниченко Т. Її квіти ніколи не
в’януть (Усний журнал до 119-ї річниці від дня народження Катерини Білокур)
/Т.Лісниченко //Початкова школа.-2019.-№12.-С.49-51.
42. Піскунова Р. «Україна сміється»
(гумористично – літературний захід) /Р.Піскунова// Виховна робота в
школі.-2019.-№12.-С.18-8-18-10.
43. Прокопчук О. «Ми кажемо «Так!»
здоровому способу життя!» Усний журнал /О.Прокопчук // Виховна робота в
школі.-2019.-№12.-С.20-25.
44. Тарасенко М. Біологічно –
математичний квест «Перелітні птахи» /М.Тарасенко//
Біологія.-2019.-№34-36.-С.14-16.
45. Якимюк І. Краса і здоров’я. Вплив
модних тенденцій на здоров¢я /І.Якимюк// Основи здоров¢я.-2019.-№12.
-С.30-35.
Психолого - педагогічний практикум
46. Калошин В. Як зробити зауваження
учням конструктивними? Практичні поради /В.Калошин // Основи здоров¢я.-2019.-№12.
-С.12-17.
47. Ренард Л. 5 жахливих помилок у
покараннях, які коштують учителям авторитету та довіри /Л.Ренард //Педагогічна
майстерня.-2019.-№12.-С.29-31.
Сучасні педагогічні технології
48. Грушко Ю. Інтерактив на уроках
мови та літератури: активізуємо пізнавальну діяльність /Ю.Грушко //Вивчаємо
українську мову та літературу.-2019.-№34-36.-С.8-15.
49. Ігнатенко Н. Упровадження проєктної
технології під час вивчення математики /Н.Ігнатенко //Математика в школах
України.-2019.-№34-36.-С.44-47.
50. Карпицька Л. Сторітелінг – сучасна
технологія розвитку монологічного мовлення у дітей із логопедичними
ускладненнями старшого дошкільного віку /Л.Карпицька//Логопед.-2019.-№12.-С.4-7.
51. Мельник Г. Інноваційні методи
навчання математики /Г.Мельник//Математика в школах
України.-2019.-№34-36.-С.5-18.
52. Мокрогуз О. Роль медіа у
формуванні критичного мислення на уроках всесвітньої історії. 8 клас
/О.Мокрогуз//Бібліотека журналу «Історія та
правознавство».-2019.-Вип.12(192).-С.4-93.
53. Ніщенко Н. Психолого – педагогічні
проєкти як чинник формування обдарованості першокласників /Н.Ніщенко//
Шкільному психологу. Усе для роботи.-2019.-№12.-С.14-20.
54. Тімуш Н. Технологія «Нумікон»
/Н. Тімуш //Розкажіть онуку.-2019.-№12.-С.15-17.
55. Топчій І. Використання технології BYOD під час
вивчення предмета «Основи здоров’я»/І.Топчій // Основи здоров¢я.-2019.-№12.
-С.18-29.
56. Хлєбнікова Т. Організація
особистісно зорієнтованого навчання в системі післядипломної освіти: монографія
/Т.Хлєбнікова //Бібліотека журналу «Управління школою».-2019.-Вип.
12(203).-С.4-91.
57. Човник А. Інтерактивне навчання
правознавства /А.Човник//Історія та правознавство.-2019.-№34-36.-С.12-13.
У галереї святкових заходів
58. Воробей Т. Новорічний портал.
Новорічне свято для учнів 8-11-х класів /Т.Воробей//Класному керівнику. Усе для
роботи.-2019.-№12.-С.21-27.
59. Герасимова Н. Новорічний
калейдоскоп. Виховний захід /Н.Герасимова //Вихователю ГПД. Усе для
роботи.-2019.-№12.-С.35-39.
60. Козлова Т. «Я на світі такий один».
Мистецька вітальня до 85-ї річниці від
дня народження Василя Симоненка /Т.Козлова //Вивчаємо українську мову та
літературу.-2019.-№34-36.-С.75-77.
61. Лозицька С. Свято Нового року
/С.Лозицька //Вихователю ГПД. Усе для роботи.-2019.-№12.-С.30-34.
62. Павлушенко О. Новорічна програма
для старшокласників /О.Павлушенко //Класному керівнику. Усе для
роботи.-2019.-№12.-С.40-42.
63. Сичова О. Свято
Миколая/О.Сичова//Вихователю ГПД. Усе для роботи.-2019.-№12.-С.26-29.
Творча майстерня
64. Катєньова О. Символ 2020 в різних
техніках виконання /О.Катєньова //Трудове навчання в школі.-2019.-№23-24.
-С.74-79.
Школа педагога
65. Антипова В. Створення мовного
середовища під час навчання як спосіб підвищення якості іншомовної освіти/
В.Антипова//Англійська мова та література.-2019.-№34-36.-С.25-28.
66. Беседіна В. Етюди як творча
складова навчального процесу художньо – естетичного напряму у школі повного дня
/В.Беседіна // Мистецтво в школі.-2019.-№12.-С.10-12.
67. Городна О. Фізичне виховання дітей
у сім’ї /О.Городна //Початкова школа.-2019.-№12.-С.55-56.
68. Калошин В. У чому причини успіху
шкільної освіти Фінляндії? /В.Калошин // Географія.-2019.-№23-24.- С.65-66.
69. Кіщук Н. Дроби як функціональні
відношення та їх вивчення у початковій школі на образно – графічному рівні
/Н.Кіщук //Початкова школа.-2019.-№12.-С.35-42.
70. Малиш О. Наука – це просто,
весело, цікаво! Розробка експериментальних уроків для дошкільнят та молодших
школярів /О.Малиш //Фізика в школах України.-2019.-№23-24.-С.35-49.
71. Мальцева А. Використання
краєзнавчої інформації як мотиваційного засобу під час навчання/А.Мальцева//Англійська
мова та література.-2019.-№34-36.-С.21-24.
72. Якименко М. Формуємо національно –
патріотичну свідомість учнів на уроках української словесності /М.Якименко//Вивчаємо
українську мову та літературу.-2019.-№34-36.-С.2-7.