середу, 8 липня 2020 р.

День родини



    8 липня в Україні відзначають День родини – свято, яке покликане нагадати про важливість сім'ї для суспільства.
    Це свято було започатковане указом президента України всього 8 років тому, його відзначають з 2012 року.
    

    Протягом багатьох років в Україні були великі, міцні сім’ї, коли всі жили дружно, дбали один про одного, шанували батьків. А ті в свою чергу любили своїх дітей і передавали їм свої знання. Виростаючи, діти старалися будувати свої сім’ї, схожі на ті, в яких виросли самі, з тими ж цінностями і тим же способом.
   Сучасні сім’ї не такі великі і часом не такі міцні і дружні. Тому дуже важливо, щоб наші діти зрозуміли всю важливість і цінність сім’ї. Сьогодні ми підібрали вірші про сім’ю: це красиві і зворушливі вірші про сімейні цінності і сімейне щастя.

 

Яке щастя жити на світі,
Коли я в світі не одна.
Коли душа теплом зігріта
І за спиною стоїть РОДИНА
Здатні зрозуміти ми не відразу…
На це потрібно багато років:
СІМ’Я дається лише один раз –
Дорожче, ближче, краще немає…

Господь дав людині сім’ю для чого? Для того, щоб сім’я привела його в Царство Небесне. Сім’я — це школа любові.
Протоієрей Димитрій Смирнов

Дітей не заміниш! Сім’ю не заміниш
Грошима, кар’єрою, друзями, собою.
Сім’я — це там, де ти любиш і віриш,
Картинка щастя, турботи, спокій.
Духовна близькість, секрет довголіття,
Боротьба усіх хвороб, надія і світло.
І нехай щось вийшло не так і сумніви,
Сім’я — талісман для удач і перемог!
Стільки днів пройшло з малоліття…
Стільки днів пройшло з малоліття,
Що його згадуєш з працею.
І стоїть далеко моє дитинство,
Як із закритими віконницями будинок.
В цьому будинку всі живі-здорові —
Ті, яких давно вже немає.
І висяча лампа в їдальні
Ллє, як і раніше, тепле світло.
У пізню годину всі домашні в зборі —
Брати, сестри, батько і мати.
І так шкода, що доводиться незабаром,
Розпрощавшись, лягати спати.

Самуїл Маршак