пʼятниця, 27 листопада 2020 р.

Рекомендаційний список статей за жовтень

 

Дистанційне навчання

1.       Довженко О. Особливості мотивації дистанційного навчання /О.Довженко// Географія.–2020.–№19-20.– С.70-71.

2.       Дорожко І. Психологічна готовність вчителя до дистанційного навчання /І.Дорожко // Географія.–2020.–№19-20.– С.67-68.

3.       Малихіна О. Як правильно планувати свій режим школяреві на дистанційному навчанні /О.Малихіна // Географія.–2020.–№19-20.– С.68-69.

4.       Мотичак М. Компетентнісний підхід в організації онлайн навчання /М.Мотичак //Історія та правознавство.–2020.–№28-30.–С.18-26.

5.       Огу Е. Інструменти для цікавого дистанційного уроку /Е.Огу // Географія.–2020.–№19-20.– С.63-66.

 

Документація

6. Про внесення змін до методичних рекомендацій щодо  заповнення Класного журналу учнів початкових класів Нової української школи //Початкове навчання та виховання.–2020.–№28-30.–С.4-8.

 

Дошкільне виховання

7.  Бех І. Педагогічно – сімейна спільнота: партнерство заради дитини /І.Бех //Дошкільне виховання.–2020.–№10.–С.3-6.

8. Велетнюк М. Тантамарески в дитсадку. Організація  театралізованої діяльності дітей старшої групи /Л.Велетнюк //Дошкільне виховання.–2020.–№10.–С.34-35.

9. Гнилосир О. У країні Народної математики (старший дошкільний вік) /О.Гнилосир //Розкажіть онуку.БВДС.–2020.–№10.–С.13-14.

10. Горяїнова О. Етичний кодекс честі педагога. Година педагогічного пошуку /О.Горяїнова //Розкажіть онуку.БВДС.–2020.–№10.–С.18-19.

11. Косенко Н. Натюрморт. Складання описової розповіді за натюрмортом. Проєкт тижня /Н.Косенко //Розкажіть онуку. БВДС.–2020.–№10.–С.2-4.

12. Косенчук О. Досліджуємо якість освітнього процесу. Використання міжнародної методики ECERS-3 у закладах дошкільної освіти /О.Косенчук //Дошкільне виховання.–2020.–№10.–С.10-13.

13. Крутій К. Педагогіка Марії Монтессорі: руйнуємо міфи /К.Крутій //Дошкільне виховання.–2020.–№10.–С.16-20.

14. Савченко К. Теплі ранки у дружньому колі. Ранкові зустрічі в листопаді для дітей старшої групи /К.Савченко //Дошкільне виховання.–2020.–№10.–С.21-25.

15. Середняк О. Разом з Миколаєм рік новий стрічаєм. Свято для дітей старшої групи /О.Середняк //Дошкільне виховання.–2020.–№10.–С.36-39.

16. Сало С. LEGO-PARTY (старший дошкільний вік) /С.Сало //Розкажіть онуку.БВДС.–2020.–№10.–С.23.

17. Харчук Н. Подорож Україною. Інтегроване заняття з народознавства з використанням мнемо кубиків (старша група) /Н.Харчук //Розкажіть онуку.БВДС.–2020.–№10.–С.21-22.

 

Інклюзивне навчання

18. Богульська І. Психологічна підтримка і допомога дітям з  особливими потребами (вадами зору). Інтерактивне заняття для батьків /І.Богульська //Розкажіть онуку.БВДС.–2020.–№10.–С.19-20.

19. Пацай Т. Сходинки інклюзії. Інклюзивна освіта: крокуємо разом (методичні рекомендації для педагогів та батьків) /Т.Пацай //Логопед.-2020.-№10.-С.10-19.

 

Компетентнісна педагогіка

 20. Луговська І. Формування підприємницької компетентності  другокласників у курсі «Я досліджую світ» /І.Луговська  //Б-ка журналу «Початкове навчання та виховання».–2020.–Вип.10(202).–С.4-72.

 

Методичні орієнтири

  21. Чабайовська М. Інтегрований курс «Українська мова та читання» для 3 класу: орієнтовне календарно – тематичне планування уроків /М.Чабайовська //Початкова школа.–2020.–№10.–С.10-14.

 

Нова українська школа

22. Заїка А. Загальні методичні рекомендації щодо організації та проведення уроків математики в 3 класі НУШ /А.Заїка //Початкова школа.–2020.–№10.–С.3-9.

23. Несвєдова О. Упровадження інтерактивних методів навчання на уроках української мови в умовах НУШ з метою формування життєвих компетентностей молодших школярів /О.Несвєдова //Початкове навчання та виховання.–2020.–№28-30.–С.39-45.

24. Стеценко О. Дослідницька та експериментальна робота на уроках курсу  «Я досліджую світ» у 1-му класі /О.Стеценко //Початкове навчання та виховання.–2020.–№28-30.–С.9-38.

25. Цюзік І. Уроки інтегрованого курсу «Я досліджую світ» у 2 класі /І.Цюзік //Початкова школа.–2020.–№10.–С.36-41.

 

Обдарована дитина

26. Вареха А. Інноваційна діяльність гімназії в контексті роботи  з обдарованими учнями /А.Вареха//Управління школою.–2020.–№28-30.–С.16-23.

27. Гузик Н. Природні задатки таланту – орієнтир  компетентнісного підходу до змісту шкільної освіти /Н.Гузик  //Управління школою.–2020.–№28-30.–С.2-15.

28. Коротка С. Система роботи з обдарованими дітьми /С.Коротка //Управління школою.–2020.–№28-30.–С.24-35.

29. Кулик В. Модель ефективної системи розвитку академічної обдарованості школярів/В.Кулик //Управління школою.–2020.–№28-30.–С.69-77.

 

Позакласна робота

       30. Артемчук  В.  Виступ команди «Супербренд» на фестивалі «Молодь обирає здоров¢я» /В.Артемчук// Виховна робота в школі.–2020.–№10.–С.12-13.

31. Гуро К. Найрозумніший. Пізнавально – розважальна гра (застосування інформаційної технології «Декілька мишей») /К.Гуро  //Класному керівнику. Усе для роботи.–2020.–№10.–С.24-32.

32. Козіна В. Голодомор – трагедія українського народу (позакласний захід для учнів 9-11-х класів) /В.Козіна // Виховна робота в школі.–2020.–№10.–С.18-3-18-6.

33. Коломійченко Н. Чарівний годинник. Новорічний квест  /Н.Коломійченко //Класному керівнику. Усе для роботи.–2020.–№10.–С.33-38.

34.  Лапіна О. Інтелектуальна гра «Жити треба із захопленням» (5-10кл.) /О.Лапіна // Виховна робота в школі.–2020.–№10.–С.14-16.

35. Лишевський В. Інтелектуально – пізнавальна гра «Україна : відома та незвичайна!» /В.Лишевський //Історія та правознавство.–2020.–№28-30.–С.62-67.

36. Плотнікова Н.  Жертвам голодомору присвячується…Виховний захід /Н.Плотнікова // Виховна робота в школі.–2020.–№10.–С.23-25.

37. Шепелявенко Т. Голодомор 1932-1933 рр. Україна пам¢ятає – світ визнає (Виховний захід) /Т.Шепелявенко //Історія та правознавство.–2020.–№28-30.–С.11-15.

 

Психолого – педагогічний практикум

38. Блужан Т. Насильство над дітьми як соціально – психологічна проблема /Т.Блужан // Виховна робота в школі.–2020.–№10.–С.2-4.

39. Вдова Н. Позитивне мислення – могутня сила в боротьбі зі стресом. Психологічне спілкування з елементами тренінгу /Н.Вдова // Шкільному психологу. Усе для роботи.–2020.–№10.–С.19-23.    

40. Єфремова Г. Профілактика насильства в сім¢ї та профілактика дитячої жорстокості в освітньому середовищі /Г.Єфремова //Класному керівнику. Усе для роботи.–2020.–№10.–С.4-20.

41. Калошин В. Мінітренінг для дорослих: формуємо оптимізм  /В.Калошин  // Виховна робота в школі.–2020.–№10.–С.5-11.

42. Покришко Д. Корекція дитячих страхів /Д.Покришко //Початкове навчання та виховання.–2020.–№28-30.–С.76-79.

43. Рибак М. Тренінг розвитку лідерської обдарованості /М.Рибак   // Шкільному психологу. Усе для роботи.–2020.–№10.–С.15-18.   

Сучасні педагогічні технології

44. Триполко О. Інтерактивний урок як сучасний метод навчання хімії /О.Триполко //Хімія.–2020.–№19-20.–С.33-38.

 

У галереї святкових заходів

45. Борис О. Свято золотої осені  (Виховний захід) /О.Борис //Початкова школа.–2020.–№10.–С.61-62.

46. Булавінцева О. «І все-таки: в началі було слово!» (Виховний  захід до Дня української писемності та мови) /О.Булавінцева // Виховна робота в школі.–2020.–№10.–С.18-7-18-10.

47. Горіславець Л. «Мово українська, мово солов¢їна. Інтелектуальна  гра – конкурс  /Л.Горіславець  //Позакласний час.–2020.–№10.–С.25-28.

48. Мірошко О. Свято до Дня української писемності та мови /О.Мірошко // Виховна робота в школі.–2020.–№10.–С.33-35.

49. Погребець Н. Конкурсна програма до Дня писемності та мови /Н.Погребець// Виховна робота в школі.–2020.–№10.–С.18-11-18-12.

50. Чайка Ю. «Ми – нащадки козацького роду» (Виховний захід до Дня захисників України»/Ю.Чайка // Виховна робота в школі.–2020.–№10.–С.18-1-18-2.

 

Творча майстерня

51. Гаврилюк Г. Хендбук (handbook) технології ажурного випилювання /Г.Гаврилюк //Трудове навчання в школі.–2020.–№19-20. –С.4-21.

52. Даниліна Е. Хендбук (handbook) сучасного уроку технологій /Е.Даниліна //Трудове навчання в школі.–2020.–№19-20. –С.22-33.

 

Школа педагога

53. Гандзюк Л. Формування естетичних смаків молоді у процесі професійної підготовки /Л.Гандзюк//Трудове навчання в школі.–2020.–№19-20. –С.59-61.

54. Голобородько Є. Питання теорії й практики співпраці сім¢ї та школи на сучасному етапі /Є.Голобородько //Вивчаємо українську мову та літературу.–2020.–№28-30.–С.4-8.

 

55. Малашенко М. Розвиток творчих здібностей засобами образотворчого мистецтва /М.Малашенко// Мистецтво в школі.–2020.–№10.–С.16-19.

56. Сидоренко І. Актуальні проблеми викладання зарубіжної літератури в старшій школі /І.Сидоренко // Зарубіжна література в школі.– 2020.–№19-20.–С.7-13.