Дистанційне навчання
1.
Довженко О. Особливості
мотивації дистанційного навчання /О.Довженко// Географія.–2020.–№19-20.–
С.70-71.
2.
Дорожко І. Психологічна
готовність вчителя до дистанційного навчання /І.Дорожко //
Географія.–2020.–№19-20.– С.67-68.
3.
Малихіна О. Як правильно
планувати свій режим школяреві на дистанційному навчанні /О.Малихіна //
Географія.–2020.–№19-20.– С.68-69.
4.
Мотичак М.
Компетентнісний підхід в організації онлайн навчання /М.Мотичак //Історія та
правознавство.–2020.–№28-30.–С.18-26.
5.
Огу Е. Інструменти для
цікавого дистанційного уроку /Е.Огу // Географія.–2020.–№19-20.– С.63-66.
Документація
6. Про внесення змін до методичних рекомендацій щодо заповнення Класного журналу учнів початкових класів
Нової української школи //Початкове навчання та виховання.–2020.–№28-30.–С.4-8.
Дошкільне виховання
7. Бех І. Педагогічно – сімейна
спільнота: партнерство заради дитини /І.Бех //Дошкільне
виховання.–2020.–№10.–С.3-6.
8. Велетнюк М. Тантамарески в дитсадку. Організація театралізованої діяльності дітей старшої групи
/Л.Велетнюк //Дошкільне виховання.–2020.–№10.–С.34-35.
9. Гнилосир О. У країні Народної математики (старший дошкільний вік)
/О.Гнилосир //Розкажіть онуку.БВДС.–2020.–№10.–С.13-14.
10. Горяїнова О. Етичний кодекс честі педагога. Година педагогічного пошуку
/О.Горяїнова //Розкажіть онуку.БВДС.–2020.–№10.–С.18-19.
11. Косенко Н. Натюрморт. Складання описової розповіді за натюрмортом.
Проєкт тижня /Н.Косенко //Розкажіть онуку. БВДС.–2020.–№10.–С.2-4.
12. Косенчук О. Досліджуємо якість освітнього процесу. Використання
міжнародної методики ECERS-3 у закладах дошкільної освіти /О.Косенчук //Дошкільне
виховання.–2020.–№10.–С.10-13.
13. Крутій К. Педагогіка Марії Монтессорі: руйнуємо міфи /К.Крутій
//Дошкільне виховання.–2020.–№10.–С.16-20.
14. Савченко К. Теплі ранки у дружньому колі. Ранкові зустрічі в листопаді
для дітей старшої групи /К.Савченко //Дошкільне виховання.–2020.–№10.–С.21-25.
15. Середняк О. Разом з Миколаєм рік новий стрічаєм. Свято для дітей
старшої групи /О.Середняк //Дошкільне виховання.–2020.–№10.–С.36-39.
16. Сало С. LEGO-PARTY (старший дошкільний вік) /С.Сало //Розкажіть
онуку.БВДС.–2020.–№10.–С.23.
17. Харчук Н. Подорож Україною. Інтегроване заняття з народознавства з
використанням мнемо кубиків (старша група) /Н.Харчук //Розкажіть
онуку.БВДС.–2020.–№10.–С.21-22.
Інклюзивне навчання
18. Богульська І. Психологічна підтримка і допомога дітям з особливими потребами (вадами зору).
Інтерактивне заняття для батьків /І.Богульська //Розкажіть
онуку.БВДС.–2020.–№10.–С.19-20.
19. Пацай Т. Сходинки інклюзії. Інклюзивна освіта: крокуємо разом
(методичні рекомендації для педагогів та батьків) /Т.Пацай
//Логопед.-2020.-№10.-С.10-19.
Компетентнісна педагогіка
20. Луговська І. Формування
підприємницької компетентності другокласників
у курсі «Я досліджую світ» /І.Луговська
//Б-ка журналу «Початкове навчання та
виховання».–2020.–Вип.10(202).–С.4-72.
Методичні орієнтири
21. Чабайовська М. Інтегрований
курс «Українська мова та читання» для 3 класу: орієнтовне календарно –
тематичне планування уроків /М.Чабайовська //Початкова
школа.–2020.–№10.–С.10-14.
Нова українська школа
22. Заїка А. Загальні методичні рекомендації щодо організації та проведення
уроків математики в 3 класі НУШ /А.Заїка //Початкова школа.–2020.–№10.–С.3-9.
23. Несвєдова О. Упровадження інтерактивних методів навчання на уроках
української мови в умовах НУШ з метою формування життєвих компетентностей
молодших школярів /О.Несвєдова //Початкове навчання та
виховання.–2020.–№28-30.–С.39-45.
24. Стеценко О. Дослідницька та експериментальна робота на уроках
курсу «Я досліджую світ» у 1-му класі
/О.Стеценко //Початкове навчання та виховання.–2020.–№28-30.–С.9-38.
25. Цюзік І. Уроки інтегрованого курсу «Я досліджую світ» у 2 класі
/І.Цюзік //Початкова школа.–2020.–№10.–С.36-41.
Обдарована дитина
26. Вареха А. Інноваційна діяльність гімназії в контексті роботи з обдарованими учнями /А.Вареха//Управління
школою.–2020.–№28-30.–С.16-23.
27. Гузик Н. Природні задатки таланту – орієнтир компетентнісного підходу до змісту шкільної
освіти /Н.Гузик //Управління
школою.–2020.–№28-30.–С.2-15.
28. Коротка С. Система роботи з обдарованими дітьми /С.Коротка //Управління
школою.–2020.–№28-30.–С.24-35.
29. Кулик В. Модель ефективної системи розвитку академічної обдарованості
школярів/В.Кулик //Управління школою.–2020.–№28-30.–С.69-77.
Позакласна робота
30. Артемчук В. Виступ
команди «Супербренд» на фестивалі «Молодь обирає здоров¢я» /В.Артемчук// Виховна робота в
школі.–2020.–№10.–С.12-13.
31. Гуро К. Найрозумніший. Пізнавально – розважальна гра (застосування
інформаційної технології «Декілька мишей») /К.Гуро //Класному керівнику. Усе для
роботи.–2020.–№10.–С.24-32.
32. Козіна В. Голодомор – трагедія українського народу (позакласний захід
для учнів 9-11-х класів) /В.Козіна // Виховна робота в
школі.–2020.–№10.–С.18-3-18-6.
33. Коломійченко Н. Чарівний годинник. Новорічний квест /Н.Коломійченко //Класному керівнику. Усе для
роботи.–2020.–№10.–С.33-38.
34. Лапіна О. Інтелектуальна гра
«Жити треба із захопленням» (5-10кл.) /О.Лапіна // Виховна робота в
школі.–2020.–№10.–С.14-16.
35. Лишевський В. Інтелектуально – пізнавальна гра «Україна : відома та
незвичайна!» /В.Лишевський //Історія та правознавство.–2020.–№28-30.–С.62-67.
36. Плотнікова Н. Жертвам голодомору
присвячується…Виховний захід /Н.Плотнікова // Виховна робота в
школі.–2020.–№10.–С.23-25.
37. Шепелявенко Т. Голодомор 1932-1933 рр. Україна пам¢ятає – світ визнає (Виховний захід) /Т.Шепелявенко //Історія та
правознавство.–2020.–№28-30.–С.11-15.
Психолого – педагогічний практикум
38. Блужан Т. Насильство над дітьми як соціально – психологічна проблема
/Т.Блужан // Виховна робота в школі.–2020.–№10.–С.2-4.
39. Вдова Н. Позитивне мислення – могутня сила в боротьбі зі стресом.
Психологічне спілкування з елементами тренінгу /Н.Вдова // Шкільному психологу.
Усе для роботи.–2020.–№10.–С.19-23.
40. Єфремова Г. Профілактика насильства в сім¢ї та профілактика дитячої жорстокості в освітньому середовищі /Г.Єфремова
//Класному керівнику. Усе для роботи.–2020.–№10.–С.4-20.
41. Калошин В. Мінітренінг для дорослих: формуємо оптимізм /В.Калошин
// Виховна робота в школі.–2020.–№10.–С.5-11.
42. Покришко Д. Корекція дитячих страхів /Д.Покришко //Початкове навчання
та виховання.–2020.–№28-30.–С.76-79.
43. Рибак М. Тренінг розвитку лідерської обдарованості /М.Рибак // Шкільному психологу. Усе для
роботи.–2020.–№10.–С.15-18.
Сучасні педагогічні технології
44. Триполко О. Інтерактивний урок як сучасний метод навчання хімії
/О.Триполко //Хімія.–2020.–№19-20.–С.33-38.
У галереї святкових заходів
45. Борис О. Свято золотої осені (Виховний захід) /О.Борис //Початкова
школа.–2020.–№10.–С.61-62.
46. Булавінцева О. «І все-таки: в началі було слово!» (Виховний захід до Дня української писемності та мови)
/О.Булавінцева // Виховна робота в школі.–2020.–№10.–С.18-7-18-10.
47. Горіславець Л. «Мово українська, мово солов¢їна. Інтелектуальна гра – конкурс /Л.Горіславець
//Позакласний час.–2020.–№10.–С.25-28.
48. Мірошко О. Свято до Дня української писемності та мови /О.Мірошко //
Виховна робота в школі.–2020.–№10.–С.33-35.
49. Погребець Н. Конкурсна програма до Дня писемності та мови
/Н.Погребець// Виховна робота в школі.–2020.–№10.–С.18-11-18-12.
50. Чайка Ю. «Ми – нащадки козацького роду» (Виховний захід до Дня
захисників України»/Ю.Чайка // Виховна робота в школі.–2020.–№10.–С.18-1-18-2.
Творча майстерня
51. Гаврилюк Г. Хендбук (handbook) технології ажурного випилювання /Г.Гаврилюк //Трудове навчання в
школі.–2020.–№19-20. –С.4-21.
52. Даниліна Е. Хендбук (handbook) сучасного уроку технологій /Е.Даниліна //Трудове навчання в
школі.–2020.–№19-20. –С.22-33.
Школа педагога
53. Гандзюк Л. Формування естетичних смаків молоді у процесі професійної
підготовки /Л.Гандзюк//Трудове навчання в школі.–2020.–№19-20. –С.59-61.
54. Голобородько Є. Питання теорії й практики співпраці сім¢ї та школи на сучасному етапі /Є.Голобородько //Вивчаємо українську мову та
літературу.–2020.–№28-30.–С.4-8.
55. Малашенко М.
Розвиток творчих здібностей засобами образотворчого мистецтва /М.Малашенко//
Мистецтво в школі.–2020.–№10.–С.16-19.
56. Сидоренко І. Актуальні проблеми викладання зарубіжної літератури в
старшій школі /І.Сидоренко // Зарубіжна література в школі.–
2020.–№19-20.–С.7-13.