Актуально
1. Навчання під час карантину: як організувати дистанційну роботу//
Географія.-2020.-№7-8.- С.2-6.
Дошкільне виховання
2. Андрусик Г. Поспішайте творити добро. Конспект інтегрованого заняття з
духовно – морального виховання, мовленнєвого розвитку з елементами
кінезіологічних вправ (середній дошкільний вік) /Г.Андрусик//Розкажіть онуку.БВДС.-2020.-№4.-С.21-22.
3. Бєлєнька Г. Творчо спрямована особистість
народжується в грі /Г.Бєлєнька //Дошкільне виховання.-2020.-№4.-С.3-6.
4. Дайченко О. Гайда, дітвора, вже чекає гра! Рухливі ігри з музичним
супроводом для дітей усіх вікових груп /О.Дайченко//Дошкільне виховання.-2020.-№4.-С.32-33.
5. Дуброва О. На гостини в кав¢ярню до Білосніжки. Тематичне заняття з використанням інноваційних
технологій (старша група) /О.Дуброва //Розкажіть онуку.БВДС.-2020.-№4.-С.29.
6. Дятленко Н. Як допомогти дітям стати
творчими? /Н.Дятленко //Дошкільне виховання.-2020.-№4.-С.7-9.
7. Кожевникова Т. Разом граємо – звуки вимовляємо. Дидактичні ігри для дітей
старшої групи /Т.Кожевникова //Дошкільне виховання.-2020.-№4.-С.24-26.
8. Кожелупенко Т. Цінності родини – оберіг дитини. Сценарій свята за участю
батьків. Форма проведення – телестудія «Оберіг» /Т.Кожелупенко //Розкажіть онуку.БВДС.-2020.-№4.-С.7-8.
9. Козак С. Наша рідна Армія. Інтегроване заняття для дітей старшої групи з
елементами STREAM – освіти з використанням LEGO- конструктора /С.Козак //Розкажіть онуку.БВДС.-2020.-№4.-С.18.
10. Новицька О. Інструменти ми вивчаємо і в оркестрі дружно граємо. Тематичне
музичне заняття для дітей старшої групи /О.Новицька //Дошкільне виховання.-2020.-№4.-С.34-36.
11. Павловська Т. Картинка до слова – і книжка готова. Інтеграція словесної та
художньої творчості дошкільнят засобами аплікації /Т.Павловська //Дошкільне виховання.-2020.-№4.-С.10-14.
12. Патрабой І. Кольорова казочка. Настільний театр для дітей усіх вікових груп
/І. Патрабой //Дошкільне виховання.-2020.-№4.-С.18-19.
13. Скрябіна О. Нова зміна юних патріотів Батьківщини. Сценарій свята
/О.Скрябіна //Розкажіть онуку.БВДС.-2020.-№4.-С.13-14.
Інклюзивне навчання
14. Білаш О. Мнемотехніка – можливість ефективного навчання дітей із синдромом
Дауна /О.Білаш //Логопед.-2020.-№4.- С.2-10.
15. Котова Л. Їжачкові кульки . Застосування елементів Су-джок терапії та
пальцевого масажу шестигранними олівцями /Л.Котова //Логопед.-2020.-№4.-
С.11-14.
Інтегроване навчання
16. Ягупа І. Інтегровані уроки курсу «Я досліджую світ» у 3-му класі. Частина 3/
І. Ягупа//Б-ка журналу «Початкове навчання та
виховання».-2020.-Вип.4(184).-С.4-80.
Карантин
17. Навчання під час карантину : як організувати дистанційну освіту //Класному
керівнику. Усе для роботи.-2020.-№4.-С.4-7.
18. Навчання під час карантину : як організувати дистанційну освіту// Шкільному
психологу. Усе для роботи.-2020.-№4.-С.4-7.
19. Чеканова О. Як цікаво й ефективно провести час з дітьми під час карантину
/О.Чеканова //Дошкільне виховання.-2020.-№4.-С.20-21.
Компетентнісна педагогіка
20. Вишневська І. Виховання компетентно зорієнтованої особистості на уроках
математики /І. Вишневська //Педагогічна майстерня.-2020.-№4.-С.11-14.
21. Костюк О. Вектори розвитку професійної компетентності керівників гуртків.
Педагогічний тренінг /О.Костюк //Педагогічна майстерня.-2020.-№4.-С.35-39.
Методичні орієнтири
22. Бєлобородова Л. Прийоми самостійної діяльності учнів /Л.Бєлобородова
//Фізика в школах України.-2020.-№7-8.-С.7-9.
23. Блужан Т. Сучасні підходи до організації виховної роботи в закладах
загальної середньої освіти /Т.Блужан // Виховна робота в
школі.-2020.-№4.-С.2-5.
24. Вашуленко М. Формування в учнів початкових класів дослідницьких умінь на
матеріалі програмового курсу української мови /М.Вашуленко //Початкова
школа.-2020.-№4.-С.18-22.
25. Горобець А. Clil у системі географічної освіти /А.Горобець// Географія.-2020.-№7-8.-
С.6-23.
26. Єрмішкіна Т. Літературне кафе. Творча гра для педгогів /Т.Єрмішкіна//Дошкільне
виховання.-2020.-№4.-С.15-17.
27. Лугова О. Система вправ з організації формувального оцінювання в навчальному
процесі початкової школи /О.Лугова //Початкова школа.-2020.-№4.-С.12-17.
28. Мазенкова М. Універсальна форма роботи з текстом як засіб підвищення
мотивації навчальної діяльності /М.Мазенкова //Фізика в школах
України.-2020.-№7-8.-С.2-4.
Нова українська школа
29. Бойко Г. Комплексна гра як засіб організації дитячих колективів
/Г.Бойко//Початкове навчання та виховання.-2020.-№10-12.-С.3-43.
30. Голобородько Є. Сучасні педагогічні
технології в умовах упровадження концепції Нової української школи
/Є.Голобородько //Вивчаємо українську мову та літературу.-2020.-№10-12.-С.4-13.
31. Голота О. Застосування медіатехнологій
на уроках біології в умовах Нової української школи /О.Голота //
Біологія.-2020.-№10-12.-С.7-10.
Позакласна робота
32. Завгородня Т. Увага! Небезпека! Інформаційна агітбригада для підлітків,
присвячена Всесвітньому дню боротьби з тютюнокурінням (31 травня) /Т.Завгородня
//Класному керівнику. Усе для роботи.-2020.-№4.-С.29-30.
33. Коломійченко Л. Козацтво – слава України. Інтелектуально – пізнавальна
патріотична гра /Л.Коломійченко //Класному керівнику. Усе для
роботи.-2020.-№4.-С.14-19.
34. Кузнєцова Т. Мистецтво в географії світу. Гра-квест для учнів 10-11-х
класів //Географія.-2020.-№7-8.- С.62-64.
35. Павлова Т. Інтелектуальна гра «Природничий біатлон» /Т.Павлова //
Біологія.-2020.-№10-12.-С.15-19.
36. Панченко Л. «Тато може все , що завгодно» (родинне свято – змагання)
/Л.Панченко // Шкільний бібліотекар.-2020.-№4. -С.23-27.
37. Пархоменко О. Мовний вояж. Квест – гра /О.Пархоменко //Позакласний
час.-2020.-№4.-С.25-26.
38. Поліщук Н. «Подорож у світ слова». Гра – змагання /Н.Поліщук //Позакласний
час.-2020.-№4.-С.23-24.
Психолого - педагогічний практикум
39. БогданецьЮ. Насильство у дитячому середовищі. Тренінг для вчителів
/Ю.Богданець//Педагогічна майстерня.-2020.-№4.-С.26-29.
40. Іржавська Я. Профілактика емоційного вигорання. Тренінгове заняття для
педагогів /Я.Іржавська //Педагогічна майстерня.-2020.-№4.-С.5-10.
41. Кіріяк І. Дорогою життя. Тренінгове заняття для учнів 9-го класу /І.Кіріяк
//Класному керівнику. Усе для роботи.-2020.-№4.-С.31-33.
42. Ковбаса О. Шляхи виховання дитини як умова формування конструктивного
діалогу в родині (освітній тренінг для батьків вихованців)/ О. Ковбаса //
Виховна робота в школі.-2020.-№4.-С.6-8.
43. Огієвич В. Як сформувати самооцінку і впевненість у собі? /В.Огієвич //
Шкільному психологу. Усе для роботи.-2020.-№4.-С.8-12.
Сучасні педагогічні технології
44. Кириленко Н. Інтерактивні уроки з біології тварин /Н.Кириленко // Біологія.-2020.-№10-12.-С.72-79.
45. Осніцька Н. Моя країна – Україна. Тренінг /Н.Осніцька //Класному керівнику.
Усе для роботи.-2020.-№4.-С.20-28.
46. Тищенко І. Використання хмарних технологій у розробці навчально
–пізнавальних проєктів (технологія веб- квест)/І.Тищенко //Математика в школах
України.-2020.-№7-9.-С.11-18.
47. Хоменко К. Вправи для розвитку критичного мислення молодших школярів
/К.Хоменко //Початкова школа.-2020.-№4.-С.54-55.
48. Якименко С. Сценарій інтерактивного міні – лекторію (NETWORKING) «Біоніка як джерело конструкторської ідеї
дитини в процесі пізнання навколишньої дійсності» /С.Якименко //Початкова школа.-2020.-№4.-С.43-47.
У галереї святкових заходів
49. А над світом українська вишивка цвіте. Матеріали до проведення Дня
вишиванки //Позакласний час.-2020.-№4.-С.9-22.
50. Бабюк О. Сценарій до Дня матері /О.Бабюк// Виховна робота в
школі.-2020.-№4.-С.20-23.
51. Білик С. Наші матусі – найкращі у світі! Виховний захід до Дня матері /С
Білик //Початкове навчання та виховання.-2020.-№10-12.-С.93-100.
52. Волкова С. Вишиванка – душа народу. Виховний захід до Дня вишиванки
/С.Волкова //Вихователю ГПД. Усе для роботи.-2020.-№4.-С.2-5.
53. Грабіна А. Народознавче свято «Життєдайне джерело»/А.Грабіна// Виховна
робота в школі.-2020.-№4.-С.20-7-20-8.
54. Думанська О. Свято «Прощання з Букварем»/ О.Думанська //Початкова
школа.-2020.-№4.-С.60-61.
55. Задорожня Н. День матері. Родинне свято /Н.Задорожня //Початкове навчання
та виховання.-2020.-№10-12.-С.101-104.
56. Козіна В. Свято останнього дзвоника /В.Козіна // Виховна робота в
школі.-2020.-№4.-С.32-33.
57. Костюк Н. Свято бабусь /Н.Костюк //Початкове навчання та
виховання.-2020.-№10-12.-С.105-108.
58. Лавринець Ж. «З родини йде життя людини»(родинне свято до Міжнародного дня
сім¢ї) /Ж.Лавринець // Виховна робота в школі.-2020.-№4.-С.28-31.
59. Михайлова Л. «Материнська любов – найсвятіша» (виховна година)/Л. Михайлова
// Виховна робота в школі.-2020.-№4.-С.14-19.
60. Недашковська Т. Свято вареника /Т.Недашковська // Виховна робота в
школі.-2020.-№4.-С.20-1-20-6.
61. Осійчук В. Свято Великодня /В.Осійчук //Початкове навчання та
виховання.-2020.-№10-12.-С.85-88.
62. Пташник О. Прощання з Букварем. Свято /О.Пташник //Вихователю ГПД. Усе для
роботи.-2020.-№4.-С.28-31.
63. Стацюк Ю. Букварику, прощавай! (свято) /Ю.Стацюк //Розкажіть онуку.-2020.-№4.-С.23-24.
64. Токар О. Зірковий випускний /О.Токар //Класному керівнику. Усе для
роботи.-2020.-№4.-С.8-13.
65. Швець О. Вітаємо вас нині, найкращі мами в Україні! //Початкова
школа.-2020.-№4.-С.57-59.
Творча майстерня
66. Даниліна Е. Виготовлення ляльки гарного настрою /Е.Даниліна //Трудове
навчання в школі.-2020.-№7-8. -С.61-65.
67. Куратнік Т. Готуємося до Великодня. Сервірування великоднього столу
/Т.Куратнік //Трудове навчання в школі.-2020.-№7-8. -С.58-60.
68. Сідлецька Н. Українська народна писанка /Н.Сідлецька //Трудове навчання в
школі.-2020.-№7-8. -С.47-57.
Школа педагога
69. Бабенко Н. Навчання фонетики англійської мови у початковій школі /Н.Бабенко
//Англійська мова та література.-2020.-№10-12.-С.3-19.
70. Бех І. Генезо – моделювальний метод виховання духовних цінностей
особистості /І.Бех //Початкова школа.-2020.-№4.-С.1-5.
71. Білотіл А. Використання прислів¢їв та приказок на уроках математики /А. Білотіл //Математика в школах
України.-2020.-№10-12.-С.67-70.
72. Бондаровер О. Краєзнавча робота в системі історичної освіти /О.Бондаровер
//Історія та правознавство.-2020.-№10-12.-С.76-81.
73. Васюта Л. Екологічна освіта та виховання школярів у процесі позакласної та
позаурочної роботи /Л.Васюта // Біологія.-2020.-№10-12.-С.11-14.
74. Гірко Д. Освітня кінезіологія в початковій школі /Д.Гірко// Шкільному
психологу. Усе для роботи.-2020.-№4.-С.13-18.
75. Лещук О. Туристичний зліт як ефективна форма виховної роботи зі
старшокласниками /О.Лещук Географія.-2020.-№7-8.- С.60-62.
76. Лобанова О. Тімбілдінг у закладі позашкільної освіти: як згуртувати
вихованців? Методичні рекомендації /О.Лобанова //Класному керівнику. Усе для
роботи.-2020.-№4.-С.34-39.
77. Митник О. Організація спільної навчальної діяльності в освітньому процесі
як засіб розвитку соціальної сфери молодшого школяра /О. Митник //Початкова
школа.-2020.-№4.-С.6-11.
78. Процюк Н. Медійна грамотність як
важливий аспект сучасного уроку іноземної мови /Н.Процюк //Англійська мова та
література.-2020.-№10-12.-С.20-24.