вівторок, 2 червня 2020 р.

Рекомендаційний список статей за квітень




Актуально
1.     Навчання під час карантину: як організувати дистанційну роботу// Географія.-2020.-№7-8.- С.2-6.
Дошкільне виховання
2. Андрусик Г. Поспішайте творити добро. Конспект інтегрованого заняття з духовно – морального виховання, мовленнєвого розвитку з елементами кінезіологічних вправ (середній дошкільний вік) /Г.Андрусик//Розкажіть онуку.БВДС.-2020.-№4.-С.21-22.
3.     Бєлєнька Г. Творчо  спрямована особистість народжується в грі /Г.Бєлєнька //Дошкільне виховання.-2020.-№4.-С.3-6.
4.     Дайченко О. Гайда, дітвора, вже чекає гра! Рухливі ігри з музичним супроводом для дітей усіх вікових груп /О.Дайченко//Дошкільне виховання.-2020.-№4.-С.32-33.
5.     Дуброва О. На гостини в кав¢ярню до Білосніжки. Тематичне заняття з використанням інноваційних технологій (старша група) /О.Дуброва //Розкажіть онуку.БВДС.-2020.-№4.-С.29.
6.  Дятленко Н. Як допомогти дітям стати творчими? /Н.Дятленко //Дошкільне виховання.-2020.-№4.-С.7-9.
7.  Кожевникова Т. Разом граємо – звуки вимовляємо. Дидактичні ігри для дітей старшої групи /Т.Кожевникова //Дошкільне виховання.-2020.-№4.-С.24-26.
8.     Кожелупенко Т. Цінності родини – оберіг дитини. Сценарій свята за участю батьків. Форма проведення – телестудія «Оберіг» /Т.Кожелупенко //Розкажіть онуку.БВДС.-2020.-№4.-С.7-8.
9.     Козак С. Наша рідна Армія. Інтегроване заняття для дітей старшої групи з елементами STREAM – освіти з використанням LEGO- конструктора /С.Козак //Розкажіть онуку.БВДС.-2020.-№4.-С.18.
10.  Новицька О. Інструменти ми вивчаємо і в оркестрі дружно граємо. Тематичне музичне заняття для дітей старшої групи /О.Новицька //Дошкільне виховання.-2020.-№4.-С.34-36.
11.  Павловська Т. Картинка до слова – і книжка готова. Інтеграція словесної та художньої творчості дошкільнят засобами аплікації /Т.Павловська //Дошкільне виховання.-2020.-№4.-С.10-14.
12.  Патрабой І. Кольорова казочка. Настільний театр для дітей усіх вікових груп /І. Патрабой //Дошкільне виховання.-2020.-№4.-С.18-19.
13. Скрябіна О. Нова зміна юних патріотів Батьківщини. Сценарій свята /О.Скрябіна //Розкажіть онуку.БВДС.-2020.-№4.-С.13-14.
Інклюзивне навчання
14.  Білаш О. Мнемотехніка – можливість ефективного навчання дітей із синдромом Дауна /О.Білаш //Логопед.-2020.-№4.- С.2-10.
15.  Котова Л. Їжачкові кульки . Застосування елементів Су-джок терапії та пальцевого масажу шестигранними олівцями /Л.Котова //Логопед.-2020.-№4.- С.11-14.
Інтегроване навчання
16.  Ягупа І. Інтегровані уроки курсу «Я досліджую світ» у 3-му класі. Частина 3/ І. Ягупа//Б-ка журналу «Початкове навчання та виховання».-2020.-Вип.4(184).-С.4-80.
Карантин
17.  Навчання під час карантину : як організувати дистанційну освіту //Класному керівнику. Усе для роботи.-2020.-№4.-С.4-7.
18.  Навчання під час карантину : як організувати дистанційну освіту// Шкільному психологу. Усе для роботи.-2020.-№4.-С.4-7.
19.  Чеканова О. Як цікаво й ефективно провести час з дітьми під час карантину /О.Чеканова //Дошкільне виховання.-2020.-№4.-С.20-21.
Компетентнісна педагогіка
20.  Вишневська І. Виховання компетентно зорієнтованої особистості на уроках математики /І. Вишневська //Педагогічна майстерня.-2020.-№4.-С.11-14.
21.  Костюк О. Вектори розвитку професійної компетентності керівників гуртків. Педагогічний тренінг /О.Костюк //Педагогічна майстерня.-2020.-№4.-С.35-39.
Методичні орієнтири
22.  Бєлобородова Л. Прийоми самостійної діяльності учнів /Л.Бєлобородова //Фізика в школах України.-2020.-№7-8.-С.7-9.
23.  Блужан Т. Сучасні підходи до організації виховної роботи в закладах загальної середньої освіти /Т.Блужан // Виховна робота в школі.-2020.-№4.-С.2-5.
24.  Вашуленко М. Формування в учнів початкових класів дослідницьких умінь на матеріалі програмового курсу української мови /М.Вашуленко //Початкова школа.-2020.-№4.-С.18-22.
25.  Горобець А. Clil у системі географічної освіти /А.Горобець// Географія.-2020.-№7-8.- С.6-23.
26.  Єрмішкіна Т. Літературне кафе. Творча гра для педгогів /Т.Єрмішкіна//Дошкільне виховання.-2020.-№4.-С.15-17.
27.  Лугова О. Система вправ з організації формувального оцінювання в навчальному процесі початкової школи /О.Лугова //Початкова школа.-2020.-№4.-С.12-17.
28.  Мазенкова М. Універсальна форма роботи з текстом як засіб підвищення мотивації навчальної діяльності /М.Мазенкова //Фізика в школах України.-2020.-№7-8.-С.2-4.
Нова українська школа
29.  Бойко Г. Комплексна гра як засіб організації дитячих колективів /Г.Бойко//Початкове навчання та виховання.-2020.-№10-12.-С.3-43.
30.   Голобородько Є. Сучасні педагогічні технології в умовах упровадження концепції Нової української школи /Є.Голобородько //Вивчаємо українську мову та літературу.-2020.-№10-12.-С.4-13.
31.  Голота О. Застосування медіатехнологій  на уроках біології в умовах Нової української школи /О.Голота // Біологія.-2020.-№10-12.-С.7-10.
Позакласна робота

32.  Завгородня Т. Увага! Небезпека! Інформаційна агітбригада для підлітків, присвячена Всесвітньому дню боротьби з тютюнокурінням (31 травня) /Т.Завгородня //Класному керівнику. Усе для роботи.-2020.-№4.-С.29-30.
33.  Коломійченко Л. Козацтво – слава України. Інтелектуально – пізнавальна патріотична гра /Л.Коломійченко //Класному керівнику. Усе для роботи.-2020.-№4.-С.14-19.
34.  Кузнєцова Т. Мистецтво в географії світу. Гра-квест для учнів 10-11-х класів //Географія.-2020.-№7-8.- С.62-64.
35.  Павлова Т. Інтелектуальна гра «Природничий біатлон» /Т.Павлова // Біологія.-2020.-№10-12.-С.15-19.
36.  Панченко Л. «Тато може все , що завгодно» (родинне свято – змагання) /Л.Панченко // Шкільний бібліотекар.-2020.-№4. -С.23-27.
37.  Пархоменко О. Мовний вояж. Квест – гра /О.Пархоменко //Позакласний час.-2020.-№4.-С.25-26.
38.  Поліщук Н. «Подорож у світ слова». Гра – змагання /Н.Поліщук //Позакласний час.-2020.-№4.-С.23-24.
Психолого - педагогічний практикум
39.  БогданецьЮ. Насильство у дитячому середовищі. Тренінг для вчителів /Ю.Богданець//Педагогічна майстерня.-2020.-№4.-С.26-29.
40.  Іржавська Я. Профілактика емоційного вигорання. Тренінгове заняття для педагогів /Я.Іржавська //Педагогічна майстерня.-2020.-№4.-С.5-10.
41.  Кіріяк І. Дорогою життя. Тренінгове заняття для учнів 9-го класу /І.Кіріяк //Класному керівнику. Усе для роботи.-2020.-№4.-С.31-33.
42.  Ковбаса О. Шляхи виховання дитини як умова формування конструктивного діалогу в родині (освітній тренінг для батьків вихованців)/ О. Ковбаса // Виховна робота в школі.-2020.-№4.-С.6-8.
43.  Огієвич В. Як сформувати самооцінку і впевненість у собі? /В.Огієвич // Шкільному психологу. Усе для роботи.-2020.-№4.-С.8-12.

Сучасні педагогічні технології
44.  Кириленко Н. Інтерактивні уроки з біології тварин /Н.Кириленко // Біологія.-2020.-№10-12.-С.72-79.
45.  Осніцька Н. Моя країна – Україна. Тренінг /Н.Осніцька //Класному керівнику. Усе для роботи.-2020.-№4.-С.20-28.
46.  Тищенко І. Використання хмарних технологій у розробці навчально –пізнавальних проєктів (технологія веб- квест)/І.Тищенко //Математика в школах України.-2020.-№7-9.-С.11-18.
47.  Хоменко К. Вправи для розвитку критичного мислення молодших школярів /К.Хоменко //Початкова школа.-2020.-№4.-С.54-55.
48.  Якименко С. Сценарій інтерактивного міні – лекторію (NETWORKING) «Біоніка як джерело конструкторської ідеї дитини в процесі пізнання навколишньої дійсності» /С.Якименко  //Початкова школа.-2020.-№4.-С.43-47.
У галереї святкових заходів
49.  А над світом українська вишивка цвіте. Матеріали до проведення Дня вишиванки //Позакласний час.-2020.-№4.-С.9-22.
50.  Бабюк О. Сценарій до Дня матері /О.Бабюк// Виховна робота в школі.-2020.-№4.-С.20-23.
51.  Білик С. Наші матусі – найкращі у світі! Виховний захід до Дня матері /С Білик //Початкове навчання та виховання.-2020.-№10-12.-С.93-100.
52.  Волкова С. Вишиванка – душа народу. Виховний захід до Дня вишиванки /С.Волкова //Вихователю ГПД. Усе для роботи.-2020.-№4.-С.2-5.
53.  Грабіна А. Народознавче свято «Життєдайне джерело»/А.Грабіна// Виховна робота в школі.-2020.-№4.-С.20-7-20-8.
54.  Думанська О. Свято «Прощання з Букварем»/ О.Думанська //Початкова школа.-2020.-№4.-С.60-61.
55.  Задорожня Н. День матері. Родинне свято /Н.Задорожня //Початкове навчання та виховання.-2020.-№10-12.-С.101-104.
56.  Козіна В. Свято останнього дзвоника /В.Козіна // Виховна робота в школі.-2020.-№4.-С.32-33.
57.  Костюк Н. Свято бабусь /Н.Костюк //Початкове навчання та виховання.-2020.-№10-12.-С.105-108.
58.  Лавринець Ж. «З родини йде життя людини»(родинне свято до Міжнародного дня сім¢ї) /Ж.Лавринець // Виховна робота в школі.-2020.-№4.-С.28-31.
59.  Михайлова Л. «Материнська любов – найсвятіша» (виховна година)/Л. Михайлова // Виховна робота в школі.-2020.-№4.-С.14-19.
60.  Недашковська Т. Свято вареника /Т.Недашковська // Виховна робота в школі.-2020.-№4.-С.20-1-20-6.
61.  Осійчук В. Свято Великодня /В.Осійчук //Початкове навчання та виховання.-2020.-№10-12.-С.85-88.
62.  Пташник О. Прощання з Букварем. Свято /О.Пташник //Вихователю ГПД. Усе для роботи.-2020.-№4.-С.28-31.
63.  Стацюк Ю. Букварику, прощавай! (свято) /Ю.Стацюк //Розкажіть онуку.-2020.-№4.-С.23-24.
64.  Токар О. Зірковий випускний /О.Токар //Класному керівнику. Усе для роботи.-2020.-№4.-С.8-13.
65.  Швець О. Вітаємо вас нині, найкращі мами в Україні! //Початкова школа.-2020.-№4.-С.57-59.
Творча майстерня
66.  Даниліна Е. Виготовлення ляльки гарного настрою /Е.Даниліна //Трудове навчання в школі.-2020.-№7-8. -С.61-65.
67.  Куратнік Т. Готуємося до Великодня. Сервірування великоднього столу /Т.Куратнік //Трудове навчання в школі.-2020.-№7-8. -С.58-60.
68.  Сідлецька Н. Українська народна писанка /Н.Сідлецька //Трудове навчання в школі.-2020.-№7-8. -С.47-57.
Школа педагога
69.  Бабенко Н. Навчання фонетики англійської мови у початковій школі /Н.Бабенко //Англійська мова та література.-2020.-№10-12.-С.3-19.
70.  Бех І. Генезо – моделювальний метод виховання духовних цінностей особистості /І.Бех //Початкова школа.-2020.-№4.-С.1-5.
71.  Білотіл А. Використання прислів¢їв та приказок на уроках математики /А. Білотіл //Математика в школах України.-2020.-№10-12.-С.67-70.
72.  Бондаровер О. Краєзнавча робота в системі історичної освіти /О.Бондаровер //Історія та правознавство.-2020.-№10-12.-С.76-81.
73.  Васюта Л. Екологічна освіта та виховання школярів у процесі позакласної та позаурочної роботи /Л.Васюта // Біологія.-2020.-№10-12.-С.11-14.
74.  Гірко Д. Освітня кінезіологія в початковій школі /Д.Гірко// Шкільному психологу. Усе для роботи.-2020.-№4.-С.13-18.
75.  Лещук О. Туристичний зліт як ефективна форма виховної роботи зі старшокласниками /О.Лещук Географія.-2020.-№7-8.- С.60-62.
76.  Лобанова О. Тімбілдінг у закладі позашкільної освіти: як згуртувати вихованців? Методичні рекомендації /О.Лобанова //Класному керівнику. Усе для роботи.-2020.-№4.-С.34-39.
77.  Митник О. Організація спільної навчальної діяльності в освітньому процесі як засіб розвитку соціальної сфери молодшого школяра /О. Митник //Початкова школа.-2020.-№4.-С.6-11.
78.  Процюк  Н. Медійна грамотність як важливий аспект сучасного уроку іноземної мови /Н.Процюк //Англійська мова та література.-2020.-№10-12.-С.20-24.