четвер, 4 червня 2020 р.

Рекомендаційний список статей за травень


Актуально
1.     ЗНО і ДПА: погляд старшокласників//Класному керівнику. Усе для роботи.-2020.-№5.-С.34-37.
2.     ЗНО очима педагогів//Класному керівнику. Усе для роботи.-2020.-№5.-С.38-39.
3.     Косинець М. Освітні реформи, які ми прогавили, або коли система дала збій/М. Косинець//Педагогічна майстерня.-2020.-№5.-С.10-13.
Дошкільне виховання
4.     Артемова Л. Вередування малюків: розбещеність чи відстоювання свого вибору?/Л. Артемова //Дошкільне виховання.-2020.-№5.-С.8-13.
5.     Гавриш Н. Організація роботи груп раннього віку: проблеми та шляхи їх розв'язання  \Н. Гавриш //Дошкільне виховання.-2020.-№5.-С.3-7.
6.     Жолудь А. Мастер-шеф (старша група)/А. Жолудь //Бібліотечка вихователя дитячого садка. -2020.-№5.-С.14-16.
7.   Коваль А. Новий формат перших батьківських зборів /А.Коваль //Дошкільне виховання .-2020.-№5.-С.30-33.
8. Леуш С. Сім¢я – це сім різних «Я». Конспект інтегрованого заняття (різновікова група 5-6 р. ж.)/С. Леуш//Бібліотечка вихователя дитячого садка.-2020.-№5.-С.2.
9.  Максимчук О. Наші пернаті друзі. Конспект заняття з ознайомлення з природним довкіллям (старша група)/О. Максимчук //Бібліотечка вихователя дитячого садка. -2020.-№5.-С.5-6.
10. Природа любить мене слухняного. Школа для дошколяриків//Розкажіть онуку.-2020.-№5.-С.29-32.
11.  Саковська О. Спортивне свято ЛЕГО. Конспект заняття з фізичного виховання з використанням ЛЕГО-конструктора(молодший дошкільний вік)/О. Саковська//Бібліотечка вихователя дитячого садка.-2020.-№5.-С.11-12.
12. Світич С. До дитсадка – підстрибом! Особливості адаптації дітей раннього віку до умов закладу дошкільної освіти /С.Світич //Дошкільне виховання.-2020.-№5.-С.14-17.
13.     Фір С. Музика для малюків. Співаночки – руханки для дітей раннього віку /С. Фір //Дошкільне виховання.-2020.-№5.-С.38-40.
14.     Чайковська В. В ігри граємо, про книжки все знаємо. Літературний квест з елементами ТРВЗ (старший дошкільний вік) /В. Чайковська //Бібліотечка вихователя дитячого садка.-2020.-№5.-С.31-32.
15.   Чумаченко Л. З Колобком в мандрівку вирушають дітки. Фізкультурна розвага для дітей раннього віку /Л. Чумаченко //Дошкільне виховання.-2020.-№5.-С.36-37.
16. Шуляк Л. Палац Снігової Королеви. Конспект заняття з розвитку мовлення та образотворчої діяльності(старша група) /Л. Шуляк //Бібліотечка вихователя дитячого садка.-2020.-№5.-С.29.
Карантин
17.   Гаврилюк Г. Працюємо в дистанційному режимі: роздуми, методичні рекомендації, поради/Г. Гаврилюк//Трудове навчання в школі.-2020.-№9-10. -С.4-13.
18.   Гавриш Н. Проблеми дистанційної освіти дошкільнят. Круглий стіл ДВ /Н. Гавриш //Дошкільне виховання.-2020.-№5.-С.21-29.
19.   Ільницька Г. Фізична культура під час карантину /Г. Ільницька //Фізичне виховання в школах України.-2020.-№5. - С.6-7.
20.   Ебел А. Шість способів допомогти учням і собі пережити карантин/ А.Ебел //Педагогічна майстерня.-2020.-№5.-С.27-28.
21.     Карантинуйте з користю! Як організувати дистанційну роботу //Педагогічна майстерня.-2020.-№5.-С.17-20.
22.   Карнаушенко А. Онлайн – урок. Власний досвід /А. Карнаушенко //Педагогічна майстерня.-2020.-№5.-С.14-16.
23. Щодо організації роботи закладів дошкільної освіти під час карантину. Лист МОН України від 23.04.2020 №1/9-219 //Дошкільне виховання.-2020.-№5.-С.20.
Компетентнісна педагогіка
24.     Костюк О. Вектори розвитку професійної компетентності керівників гуртків/О. Костюк//Трудове навчання в школі.-2020.-№9-10. -С.75-79.
25.     Мойсеєнко А. Екологічне виховання як засіб формування життєвих компетентностей особистості школяра/А. Мойсеєнко // Виховна робота в школі.-2020.-№5.-С.5-9.
26.     Радченко Ю. Проєктна технологія у формуванні компетентностей на уроках української мови та літератури: діяльнісний аспект /Ю. Радченко //Вивчаємо українську мову та літературу.-2020.-№13-15.-С.11-16.
27.  Сєрік О. Мас-медіа як засіб формування інформаційно – цифрової компетентності /О. Сєрік// Біологія.-2020.-№13-15.-С.4-9.
28.     Теслюк Н. Формування загальнокультурної компетентності учнів на уроках біології засобами поетичного слова /Н. Теслюк // Біологія.-2020.-№13-15.-С.10-14.
29. Хандога О. Формування ключових компетентностей в учнів початкових класів засобами інтерактивного навчання на уроках математики /О.Хандога //Початкове навчання та виховання.-2020.-№13-15.-С.13-33.
Методичні орієнтири
30.     Веремчук  Р. Формування навичок самостійного складання казки як один з етапів розвитку творчої активності учнів початкових класів /Р.Веремчук //Початкове навчання та виховання.-2020.-№13-15.-С.34-38.
31.  Лобанова О. Трімблінг у закладі позашкільної освіти: як згуртувати вихованців? Методичні рекомендації/О. Лобанова//Класному керівнику. Усе для роботи.-2020.-№5.-С.10-19.
Позакласна робота
32.     Атаманченко А.  Зацікавлення учнів фізикою через позакласну роботу /А. Атаманченко //Фізика в школах України.-2020.-№9-10.-С.62-63.
33.  Болтромюк Д. Квіти – окраса землі. Історико-природознавча гра /Д.Болтромюк //Вихователю ГПД. Усе для роботи.-2020.-№5.-С.8-12.
34.     Бутенко О. Вечорниці з героями творів І .Котляревського / О.Бутенко //Класному керівнику. Усе для роботи.-2020.-№5.-С.20-28.
35.  Веселі перегони (математика). Інтелектуально-розважальна гра //Позакласний час. -2020.-№5.-С.19-20.
36. Волкова Л. «Петро Калнишевський – вірний син України». Вечір історичного портрету /Л. Волкова //Історія та правознавство.-2020.-№13-15.-С.72-78.
37.     Года О. Рушники. Виховний захід. 7 клас/О. Года//Трудове навчання в школі.-2020.-№9-10. -С.45-51.
38.   «JUMANJI» (біологія). Інтелектуально-розважальна гра//Позакласний час.-2020.-№5.-С.16-18.
39.     Ємельяненко О. Подорож у країну квітів. Виховний захід /О.Ємельяненко //Вихователю ГПД. Усе для роботи.-2020.-№5.-С.13-15.
40.     Кіслінгер О. Виховний захід «Подорож у давню українську хату» /О.Кіслінгер // Виховна робота в школі.-2020.-№5.-С.20-6-20-7.
41.     Колесо подій (історія). Інтелектуальна гра //Позакласний час.-2020.-№5.-С.14-15.
42.     Костенко Н. Треш-арт/Н.Костенко// Мистецтво в школі.-2020.-№5.-С.17-22.
43.     Лебедєва І. Засоби реалізації національно – патріотичного виховання /І.Лебедєва// Виховна робота в школі.-2020.-№5.-С.20-8.
44.     Магія художнього слова (література). Квест//Позакласний час.-2020.-№5.-С.13.
45. Осніцька Н. Моя країна-Україна. Тренінг/Н. Осніцька// Географія.-2020.-№9-10.- С.64-71.
46.     Пригоди в країні чарівних слів (українська мова). Інтелектуально -логічна гра//Позакласний час.-2020.-№5.-С.11-12.
47.  Природничий квест (біологія). Гра-змагання//Позакласний час.-2020.-№5.-С.21.
48. Сидоренко Л. Подорож морськими шляхами на вітрильнику «Святковий»/Л. Сидоренко//Вихователю ГПД. Усе для роботи.-2020.-№5.-С.16-18.
49.     Спиця Н. «Ой весно, веснице»(виховний захід)/Н. Спиця// Мистецтво в школі.-2020.-№5.-С.29-31.
50.     Старовойтова Т. Прес-конференція «Голодомор 1932-1933 рр.-злочин проти українського народу» /Т. Старовойтова //Історія та правознавство .-2020.-№13-15.-С.59-68.
51.    Сукалова Г. Найрозумніший. Інтелектуально-розважальна гра. 9 клас/Г. Сукалова//Математика в школах України.-2020.-№13-15.-С.77-81.
52.     Тімоніна Н. Каша – берегиня наша!/Н. Тімоніна//Трудове навчання в школі.-2020.-№9-10. -С.52-58.
53.     Україна єдина, Україна – це ми//Позакласний час.-2020.-№5.-С.51-52.
Психолого - педагогічний практикум
54.     Бас В. Квест для батьків «Чи знаєте ви школу своєї дитини?» /В.Бас//Класному керівнику. Усе для роботи.-2020.-№5.-С.29-33.
55. Габрієлян А. Безпека дітей в Інтернеті. Семінар для учителів /А.Габрієлян//Класному керівнику. Усе для роботи.-2020.-№5.-С.6-9.
56.  Даценко О. Емоційно -ціннісне ставлення як засіб регуляції навчальної діяльності молодшого школяра/О. Даценко// Шкільному психологу. Усе для роботи.-2020.-№5.-С.4-7.
57.  Іржавська Я. Профілактика емоційного вигорання. Тренінгове заняття для педагогів/Я. Іржавська// Шкільному психологу. Усе для роботи.-2020.-№5.-С.12-19.
58. Калошин В. Думка – наше замовлення майбутніх результатів / В.Калошин// Виховна робота в школі.-2020.-№5.-С.30-33.
59.     Калошин В. Шлях до успіху забезпечує позитивна життєва філософія /В.Калошин //Управління школою.-2020.-№13-15.-С.2-29.
60.     Колодько А. 5 командних ігор, які навчають критично мислити /А.Колодько// Шкільному психологу. Усе для роботи.-2020.-№5.-С.30-31.
61. Маленко О. Стресостійкість /О. Маленко// Шкільний бібліотекар.-2020.-№5. -С.10-11.
62.     Фатєєва М. Навички ефективної комунікації вчителів для успішної взаємодії з учнями і батьками /М.Фатєєва //Педагогічна майстерня.-2020.-№5.-С.36-39.
63.     Фатєєва М. Профілактика булінгу в учнівському середовищі. Тренінг для учнів/М. Фатєєва// Шкільному психологу. Усе для роботи.-2020.-№5.-С.20-23.
Сучасні педагогічні технології
64.  Гончарова А. Створення іншомовного середовища засобами медіа ресурсів /А. Гончарова //Управління школою.-2020.-№13-15.-С.35-37.
65.     Гумен С. Використання інтерактивних методів навчання як способу підвищення якості навчально – виховного процесу /С.Гумен //Англійська мова та література.-2020.-№13-15.-С.16-20.
66. Даниленко І. Навчання в співпраці як різновид особистісно орієнтованого підходу у викладанні іноземної мови /І.Даниленко //Англійська мова та література.-2020.-№13-15.-С.27-30.
67.   Дьоміна О. Метод проєктів як засіб розвитку творчої особистості та ефективної співпраці учнів і вчителя /О.Дьоміна //Англійська мова та література.-2020.-№13-15.-С.45-48.
68.   Завгородній В. Квіти та почуття. Дискусія в стилі телевізійного ток-шоу/В. Завгородній// Шкільний бібліотекар.-2020.-№5. -С.16-19.
69.   Іванова А. Лісовий квест /А. Іванова//Розкажіть онуку.-2020.-№5.-С.25.
70.    Кириленко Н. Інтерактивні уроки з біології тварин /Н. Кириленко // Біологія.-2020.-№13-15.-С.37-79.
71. Кударенко Т. «Світове кафе» як одна з форм підвищення медіакультури учнів/Т. Кударенко// Шкільний бібліотекар.-2020.-№5. -С.4-5.
72. Петрова Л. QR-код – складова інноваційної діяльності шкільної бібліотеки /Л. Петрова// Шкільний бібліотекар.-2020.-№5. -С.6-9.
73.     Рогова І. Формування та моніторинг граматичних навичок мовлення через використання інформаційних технологій /І.Рогова //Англійська мова та література.-2020.-№13-15.-С.21-26.
У галереї святкових заходів
74.  Бухтій К. Зустріч із майбутніми першокласниками. День відкритих дверей /К. Бухтій//Початкове навчання та виховання.-2020.-№13-15.-С.90-92.
75.     Жиганюк Н. Прощавай, початкова школо! Свято в 4-му класі/Н. Жиганюк //Початкове навчання та виховання.-2020.-№13-15.-С.93-95.
76. Котова Т. Випускний вечір у 4-му класі/Т. Котова//Початкове навчання та виховання.-2020.-№13-15.-С.96-106.
77.     Савчук В. Прощавай, четвертий клас, п¢ятий вже чекає нас! Свято /В.Савчук //Початкове навчання та виховання.-2020.-№13-15.-С.107-111.
78.     Чорна Л. Мій родовід. Родинне свято/Л. Чорна//Вихователю ГПД. Усе для роботи.-2020.-№5.-С.4-7.
Творча майстерня
79.     Малая О. STEM-урок «Вишивка – невмирущий оберіг» («Образотворче мистецтво», 7-й клас) /О. Малая// Мистецтво в школі.-2020.-№5.-С.11-13.
80.     Пантєєва Р. Ручний художній розпис по тканині – потужний засіб формування естетичних смаків старших підлітків/Р. Пантєєва//Трудове навчання в школі.-2020.-№9-10. -С.64-70.
81.     Федорчук В. Театральне мистецтво в початковій школі. П¢єси для театралізації(за мотивами народних та авторських казок)/В. Федорчук
   //Початкове навчання та виховання.-2020.-№13-15.-С.67-79.
Цікава дидактика
82. Бардакова Л. Завдання читайликам. Збірник ігрових завдань з літературного читання/Л. Бардакова//Розкажіть онуку.-2020.-№5.-С.17-18.
83.     Співак Г. Математичні головоломки/Г.Співак//Вихователю ГПД. Усе для роботи.-2020.-№5.-С.19-31.
Школа педагога
84.   Блужан Т. Організація учнівського самоврядування в закладах загальної середньої освіти / Т. Блужан // Виховна робота в школі.-2020.-№5.-С.25-27.
85.     Дідик Р. Театральне мистецтво в початковій школі. П¢єси для театралізації (за мотивами народних та авторських казок) /Р.Дідик //Початкове навчання та виховання.-2020.-№13-15.-С.67-79.
86.   Казачінер О. Формування позитивної мотивації щодо вивчення англійської мови в початкових класах /О.Казачінер //Англійська мова та література.-2020.-№13-15.-С.38-44.
87. Керницька Л. Тема війни в літературі/Л. Керницька// Зарубіжна література в школі.-2020.-№9-10.-С.65-68.
88. Токар О. Шкільна платформа «Думки вголос» - форма роботи учнівського самоврядування /О.Токар // Виховна робота в школі.-2020.-№5.-С.28-29.