Актуально
1. Ухвалено новий закон «Про повну загальну середню освіту». Що він змінює?
//Початкове навчання та виховання.-2020.-№7-9.-С.7-11.
Документація
2. Методичні рекомендації щодо заповнення Класного журналу учнів початкових
класів Нової української школи. Додаток до наказу МОН України від
07.12.2018№1362//Початкове навчання та виховання.-2020.-№7-9.-С.5-6.
Дошкільне виховання
3. Бахлова І. Ювілей садка святкуємо (Свято) / І.Бахлова//Розкажіть
онуку.БВДС-2020.-№3.-С.13-14.
4. Вайнер О. Вивчи правила і знай, та діточок своїх навчай. Педагогічний квест
для батьків /О.Вайнер //Розкажіть онуку.БВДС-2020.-№3.-С.7-8.
5. Вусик Т. Свято вітру. Музична розвага для дітей старшої групи та їхніх
родин /Т.Вусик //Дошкільне виховання.-2020.-№3.-С.37-39.
6. Дейкун О. Вчимося разом працювати, щоб потім гарно розмовляти. Ігротренінг
для батьків /О.Дейкун //Розкажіть онуку.БВДС-2020.-№3.-С.16-17.
7. Гарбарчук Н. Водний бізіборд – лабораторія в дитсадку. Дослідницька
діяльність для дітей старшої групи /Н.Гарбарчук //Дошкільне
виховання.-2020.-№3.-С.20-23.
8. Єфименко М. Діагностика дитячих ступень: розшифровуємо плантограми.
Моніторинг фізичного розвитку дошкільників (завершення) /М.Єфименко //Дошкільне виховання.-2020.-№3.-С.24-27.
9. Коба Л. Стенд – музей як інноваційний освітній засіб /Л.Коба //Дошкільне
виховання.-2020.-№3.-С.27-32.
10. Крутій К. STREAM – освіта: розвиваємо критичне мислення дошкільнят /К.Крутій //Дошкільне
виховання.-2020.-№3.-С.3-8.
11. Шалда Н. Упроваджуємо STREAM – освіту. Методична панорама освітньої діяльності з дітьми /Н.Шалда
//Дошкільне виховання.-2020.-№3.-С.9-13.
Інклюзивне навчання
12. Білаш О. Особливості розвитку дитини
із синдромом Дауна /О.Білаш //Логопед.-2020.-№3.- С.4-6.
13. Буданцева Н. зимова подорож із героями казки «Рукавичка». Інтегроване
заняття для дітей з особливими освітніми потребами у старшій групі з елементами
нейрокорекції та мнемотехніки /Н.Буданцева //Логопед.-2020.-№3.- С.7-10.
14. Вебстер Д. Базові навички для навчання дітей з розладами аутичного спектра
/Д.Вебстер //Педагогічна майстерня.-2020.-№3.-С.33-35.
15. Гордєєва О. Мовленнєвий КВК для дітей старшого дошкільного віку, які мають
порушення зору /О.Гордєєва //Логопед.-2020.-№3.-С.19-24.
16. Науменко Т. Як котові соромно стало. Конспект індивідуального заняття з
дітьми з аутичним спектром /Т . Науменко //Розкажіть онуку.БВДС-2020.-№3.-С.8.
17. Смик Л. Використання ідей В.Сухомлинського в роботі з дітьми із особливими
освітніми потребами. Педагогічна рада /Л.Смик //Педагогічна
майстерня.-2020.-№3.-С.36-39.
Інтегроване навчання
18. Ягупа І. Інтегровані уроки курсу «Я досліджую світ» у 3-му класі. Частина
2/ І. Ягупа//Б-ка журналу «Початкове навчання та виховання».-2020.-Вип.3(184).-С.2-64.
Компетентнісна педагогіка
19. Василець В. Формування хронологічної компетентності на уроках історії
/В.Василець//Історія та правознавство.-2020.-№7-9.-С.29-32.
20. Гончарова О. Формування громадянської та соціальної компетентностей учнів
на уроках історії /О.Гончарова //Історія та правознавство.-2020.-№7-9.-С.25-28.
21. Курникова Г. Формування предметних компетентностей на уроках біології.
Методичні рекомендації /Г.Курникова // Біологія.-2020.-№7-9.-С.4-33.
Методичні орієнтири
22. Вашуленко М. Формування в учнів початкових класів дослідницьких умінь на матеріалі програмового курсу української
мови /М.Вашуленко//Початкова школа.-2020.-№3.-С.11-16.
23. Козак Н. Дослідницька робота учнів 3-4-х класів на уроках природознавства
/Н.Козак //Початкове навчання та виховання.-2020.-№7-9.-С.40-42.
24. Тимосевич В. Економічна освіта учнів початкових класів /В. Тимосевич
//Початкове навчання та виховання.-2020.-№7-9.-С.36-39.
25. Фідкевич О. Етап ціле покладання у процесі формувального оцінювання: мета,
роль та форми актуалізації /О.Фідкевич //Початкова школа.-2020.-№3.-С.7-10.
26. Чабайовська М. Застосування технології формування критичного мислення
молодших школярів у процесі вивчення творчості Т.Г.Шевченка /М.Чабайовська
//Початкова школа.-2020.-№3.-С.17-20.
Нова українська школа
27. Павленко Л. Використання LEGO –технології у практиці ранкових зустрічей (2-й клас) /Л.Павленко
//Початкове навчання та виховання.-2020.-№7-9.-С.12-30.
28. Павленко Л. Математика і LEGO –технології /Л.Павленко //Початкове
навчання та виховання.-2020.-№7-9.-С.31-35.
29. Тематичні дні у першому класі//Розкажіть онуку.-2020.-№3.-С.3-6.
Позакласна робота
30. Говорунець З. Літературна гра «З Україною в серці». 10-11-й класи
/З.Говорунець // Зарубіжна література в школі.-2020.-№7-8.-С.57-60.
31. Демченко Л. Квіти українського віночка. Виховна година /Л.Демченко //Позакласний
час.-2020.-№3.-С.23-24.
32. «День сміху – всім на втіху» (організатору молодіжного дозвілля)
//Позакласний час.-2020.-№3.-С.51-60.
33. Камінська О. Мистецький квест
(Виховний захід для учнів молодших класів) /О.Камінська // Мистецтво в
школі.-2020.-№3.-С.20-23.
34. Коряченко Л. Година спілкування «Бути здоровим – це круто!» /Л.Коряченко
//Початкова школа.-2020.-№3.-С.41-43.
35. Куроченко І. «Десять кроків для збереження клімату!» Екологічний квест
/І.Куроченко //Позакласний час.-2020.-№3.-С.11-15.
36. Миронова Л. Година українознавства у формі усного журналу «Хто не знає
свого минулого, той не вартий свого майбутнього» (М.Рильський) /Л.Миронова //
Зарубіжна література в школі.-2020.-№7-8.-С.38-47.
37. Сосова О. «О,слово рідне!» Мовно-літературний квест /О.Сосова //Позакласний
час.-2020.-№3.-С.21-22.
38. Трегуб О. Мініміс україночка. Конкурсна програма/ О.Трегуб //Початкове
навчання та виховання.-2020.-№7-9.-С.77-80.
Психолого - педагогічний практикум
39. Багацька Н. «Сім¢я – першооснова творення особистості» Проєкт
/Н.Багацька //Позакласний час.-2020.-№3.-С.39-46.
40. Боярова Л. Психолого – педагогічні ігри для молодших школярів /Л.Боярова
//Початкове навчання та виховання.-2020.-№7-9.-С.65-70.
41. Калошин В. Практикум із формування впевненості /В.Калошин // Виховна робота
в школі.-2020.-№3.- С.2-40.
42. Калошин В. Практикум: станьте творцем свого життя! /В.Калошин // Виховна
робота в школі.-2020.-№3.- С.40-45.
43. Литвинюк С. Булінгу – ні!!! Інтерактивне заняття з елементами тренінгу
/С.Литвинюк //Початкове навчання та виховання.-2020.-№7-9.-С.71-72.
44. Лобанова О. Безпека в Інтернеті. Тренінг /О.Лобанова //Класному керівнику.
Усе для роботи.-2020.-№.-С.10-12.
45. Лобанова О. Вплив творчого
потенціалу педагога на результативнсть заняття гуртків. Тренінг для керівників
гуртків /О.Лобанова //Класному керівнику. Усе для роботи.-2020.-№3.-С.20-27.
46. Рашковська І. подолання шкільних страхів у дітей молодшого шкільного віку
/І.Рашковська //Початкова
школа.-2020.-№3.-С.1-6.
47. Слободенюк Л. Психологічний супровід обдарованих дітей в контексті
компетентнісного підходу (закінчення) /Л.Слободенюк // Шкільному психологу. Усе
для роботи.-2020.-№3.-С.2-31.
48. Фялковська О. Маніпуляція як засіб психологічного впливу. Семінар –
практикум для педагогів /О.Фялковська //Класному керівнику. Усе для роботи.-2020.-№3.-С.31-36.
Сучасні педагогічні технології
49. Гладка Л. Використання інформаційно - комп¢ютерних технологій на уроках зарубіжної літератури /Л.Гладка // Зарубіжна
література в школі.-2020.-№7-8.-С.2-37.
50. Мережко Л. STEM – проєкти в
технологічній освіті: від теорії до практики /Л.Мережко //Трудове навчання в
школі.-2020.-№5-6. –С.4-6.
51. Павленко Л. Слухання і театралізація за педагогічною технологією навчання
читання і письма «Щоденні 5» /Л.Павленко //Початкова школа.-2020.-№3.-С.45-47.
52. Царевич О. Колективні творчі проєкти як засіб формування креативної
особистості /О.Царевич //Трудове навчання в школі.-2020.-№5-6. -С.61-67.
53. Чорній Н. Технологія проведення уроків з використанням укрупнених структур
/Н.Чорній //Вивчаємо українську мову та літературу.-2020.-№7-9.-С.4-16.
У галереї святкових заходів
54. Білик С. Прощавай, Букварику, наш найперший друже! /С.Білик //Початкове
навчання та виховання.-2020.-№7-9.-С.81-91.
55. Білодід Л. «Сто днів у НУШ» (свято першокласників) /Л.Білодід // Шкільний
бібліотекар.-2020.-№3. -С.19-22.
56. Кириченко В. Свято до дня Землі /В.Кириченко// Географія.-2020.-№5-6.-
С.63-67.
57. Леськова Н. Розмалюю писанку, розмалюю (Проєкт) /Н.Леськова //Розкажіть
онуку.-2020.-№3.-С.21-22.
58. Перепічка І. Прощавай, Букварику! Родинне свято /І. Перепічка //Початкове
навчання та виховання.-2020.-№7-9.-С.101-106.
59. Попач Г. Світле свято Великодня /Г.Попач //Початкова
школа.-2020.-№3.-С.60-61.
60. Рак Л. Добрий сміх – ліки від усіх недуг (Сценарій свята у ІІ циклі
навчання (3-4 класи) /Л.Рак //Початкова школа.-2020.-№3.-С.57-60.
61. Швець О. «Благослови, мати, весну закликати!» (Сценарій свята) /О.Швець
//Початкова школа.-2020.-№3.-С.53-56.
62. Шрамко О. Свято Букварика /О.Шрамко //Початкове навчання та
виховання.-2020.-№7-9.-С.92-97.
Творча майстерня
63. Вироби з непридатного матеріалу //Позакласний час.-2020.-№3.-С.19-20.
64. Гордієнко М. «Чи я не гарна, чи я не господиня…» (виготовлення гольнички з
фетра) /М.Гордієнко // Шкільний бібліотекар.-2020.-№3. -С.36-37.
Школа педагога
65. Максимова Н.Розвиток творчого потенціалу та естетичної свідомості в дітей
засобами театральної діяльності /Н.Максимова // Мистецтво в школі.-2020.-№3.-С.14-17.
66. Процюк Н. Використання навчального
методу дискусії під час вивчення іноземних мов /Н. Процюк //Англійська мова та
література.-2020.-№7-9.-С.5-8.
67. Топчій І. Учительські лайфхаки: японські технології в українській школі
/І.Топчій //Трудове навчання в школі.-2020.-№5-6. -С.7-19.
68. Улановська В. Творча робота над задачами /В.Улановська //Розкажіть
онуку.-2020.-№3.-С.11-13.