вівторок, 2 червня 2020 р.

Рекомендаційний список статей за березень




Актуально
1.     Ухвалено новий закон «Про повну загальну середню освіту». Що він змінює? //Початкове навчання та виховання.-2020.-№7-9.-С.7-11.
Документація
2.  Методичні рекомендації щодо заповнення Класного журналу учнів початкових класів Нової української школи. Додаток до наказу МОН України від 07.12.2018№1362//Початкове навчання та виховання.-2020.-№7-9.-С.5-6.
Дошкільне виховання
3.     Бахлова І. Ювілей садка святкуємо (Свято) / І.Бахлова//Розкажіть онуку.БВДС-2020.-№3.-С.13-14.
4.     Вайнер О. Вивчи правила і знай, та діточок своїх навчай. Педагогічний квест для батьків /О.Вайнер //Розкажіть онуку.БВДС-2020.-№3.-С.7-8.
5.     Вусик Т. Свято вітру. Музична розвага для дітей старшої групи та їхніх родин /Т.Вусик //Дошкільне виховання.-2020.-№3.-С.37-39.
6.     Дейкун О. Вчимося разом працювати, щоб потім гарно розмовляти. Ігротренінг для батьків /О.Дейкун //Розкажіть онуку.БВДС-2020.-№3.-С.16-17.
7.     Гарбарчук Н. Водний бізіборд – лабораторія в дитсадку. Дослідницька діяльність для дітей старшої групи /Н.Гарбарчук //Дошкільне виховання.-2020.-№3.-С.20-23.
8.     Єфименко М. Діагностика дитячих ступень: розшифровуємо плантограми. Моніторинг фізичного розвитку дошкільників (завершення) /М.Єфименко  //Дошкільне виховання.-2020.-№3.-С.24-27.
9.     Коба Л. Стенд – музей як інноваційний освітній засіб /Л.Коба //Дошкільне виховання.-2020.-№3.-С.27-32.
10.  Крутій К. STREAM – освіта: розвиваємо критичне мислення дошкільнят /К.Крутій //Дошкільне виховання.-2020.-№3.-С.3-8.
11.  Шалда Н. Упроваджуємо STREAM – освіту. Методична панорама освітньої діяльності з дітьми /Н.Шалда //Дошкільне виховання.-2020.-№3.-С.9-13.
Інклюзивне навчання
12.  Білаш О.  Особливості розвитку дитини із синдромом Дауна /О.Білаш //Логопед.-2020.-№3.- С.4-6.
13.  Буданцева Н. зимова подорож із героями казки «Рукавичка». Інтегроване заняття для дітей з особливими освітніми потребами у старшій групі з елементами нейрокорекції та мнемотехніки /Н.Буданцева //Логопед.-2020.-№3.- С.7-10.
14.  Вебстер Д. Базові навички для навчання дітей з розладами аутичного спектра /Д.Вебстер //Педагогічна майстерня.-2020.-№3.-С.33-35.
15.  Гордєєва О. Мовленнєвий КВК для дітей старшого дошкільного віку, які мають порушення зору /О.Гордєєва //Логопед.-2020.-№3.-С.19-24.
16.  Науменко Т. Як котові соромно стало. Конспект індивідуального заняття з дітьми з аутичним спектром /Т . Науменко //Розкажіть онуку.БВДС-2020.-№3.-С.8.
17.  Смик Л. Використання ідей В.Сухомлинського в роботі з дітьми із особливими освітніми потребами. Педагогічна рада /Л.Смик //Педагогічна майстерня.-2020.-№3.-С.36-39.

Інтегроване навчання
18.  Ягупа І. Інтегровані уроки курсу «Я досліджую світ» у 3-му класі. Частина 2/ І. Ягупа//Б-ка журналу «Початкове навчання та виховання».-2020.-Вип.3(184).-С.2-64.
Компетентнісна педагогіка
19.  Василець В. Формування хронологічної компетентності на уроках історії /В.Василець//Історія та правознавство.-2020.-№7-9.-С.29-32.
20.  Гончарова О. Формування громадянської та соціальної компетентностей учнів на уроках історії /О.Гончарова //Історія та правознавство.-2020.-№7-9.-С.25-28.
21.  Курникова Г. Формування предметних компетентностей на уроках біології. Методичні рекомендації /Г.Курникова // Біологія.-2020.-№7-9.-С.4-33.

Методичні орієнтири
22.  Вашуленко М. Формування в учнів початкових класів дослідницьких умінь  на матеріалі програмового курсу української мови /М.Вашуленко//Початкова школа.-2020.-№3.-С.11-16.
23.  Козак Н. Дослідницька робота учнів 3-4-х класів на уроках природознавства /Н.Козак //Початкове навчання та виховання.-2020.-№7-9.-С.40-42.
24.  Тимосевич В. Економічна освіта учнів початкових класів /В. Тимосевич //Початкове навчання та виховання.-2020.-№7-9.-С.36-39.
25.  Фідкевич О. Етап ціле покладання у процесі формувального оцінювання: мета, роль та форми актуалізації /О.Фідкевич //Початкова школа.-2020.-№3.-С.7-10.
26.  Чабайовська М. Застосування технології формування критичного мислення молодших школярів у процесі вивчення творчості Т.Г.Шевченка /М.Чабайовська //Початкова школа.-2020.-№3.-С.17-20.
Нова українська школа
27.  Павленко Л. Використання LEGO –технології у практиці ранкових зустрічей (2-й клас) /Л.Павленко //Початкове навчання та виховання.-2020.-№7-9.-С.12-30.
28.  Павленко Л. Математика і LEGO –технології  /Л.Павленко //Початкове навчання та виховання.-2020.-№7-9.-С.31-35.
29.  Тематичні дні у першому класі//Розкажіть онуку.-2020.-№3.-С.3-6.
Позакласна робота
30.  Говорунець З. Літературна гра «З Україною в серці». 10-11-й класи /З.Говорунець // Зарубіжна література в школі.-2020.-№7-8.-С.57-60.
31.  Демченко Л. Квіти українського віночка. Виховна година /Л.Демченко //Позакласний час.-2020.-№3.-С.23-24.
32.  «День сміху – всім на втіху» (організатору молодіжного дозвілля) //Позакласний час.-2020.-№3.-С.51-60.
33.   Камінська О. Мистецький квест (Виховний захід для учнів молодших класів) /О.Камінська // Мистецтво в школі.-2020.-№3.-С.20-23.
34.  Коряченко Л. Година спілкування «Бути здоровим – це круто!» /Л.Коряченко //Початкова школа.-2020.-№3.-С.41-43.
35.  Куроченко І. «Десять кроків для збереження клімату!» Екологічний квест /І.Куроченко //Позакласний час.-2020.-№3.-С.11-15.
36.  Миронова Л. Година українознавства у формі усного журналу «Хто не знає свого минулого, той не вартий свого майбутнього» (М.Рильський) /Л.Миронова // Зарубіжна література в школі.-2020.-№7-8.-С.38-47.
37.  Сосова О. «О,слово рідне!» Мовно-літературний квест /О.Сосова //Позакласний час.-2020.-№3.-С.21-22.
38.  Трегуб О. Мініміс україночка. Конкурсна програма/ О.Трегуб //Початкове навчання та виховання.-2020.-№7-9.-С.77-80.
Психолого - педагогічний практикум
39.  Багацька Н. «Сім¢я – першооснова творення особистості» Проєкт /Н.Багацька //Позакласний час.-2020.-№3.-С.39-46.
40.  Боярова Л. Психолого – педагогічні ігри для молодших школярів /Л.Боярова //Початкове навчання та виховання.-2020.-№7-9.-С.65-70.
41.  Калошин В. Практикум із формування впевненості /В.Калошин // Виховна робота в школі.-2020.-№3.- С.2-40.
42.  Калошин В. Практикум: станьте творцем свого життя! /В.Калошин // Виховна робота в школі.-2020.-№3.- С.40-45.
43.  Литвинюк С. Булінгу – ні!!! Інтерактивне заняття з елементами тренінгу /С.Литвинюк //Початкове навчання та виховання.-2020.-№7-9.-С.71-72.
44.  Лобанова О. Безпека в Інтернеті. Тренінг /О.Лобанова //Класному керівнику. Усе для роботи.-2020.-№.-С.10-12.
45.   Лобанова О. Вплив творчого потенціалу педагога на результативнсть заняття гуртків. Тренінг для керівників гуртків /О.Лобанова //Класному керівнику. Усе для роботи.-2020.-№3.-С.20-27.
46.  Рашковська І. подолання шкільних страхів у дітей молодшого шкільного віку /І.Рашковська  //Початкова школа.-2020.-№3.-С.1-6.
47.  Слободенюк Л. Психологічний супровід обдарованих дітей в контексті компетентнісного підходу (закінчення) /Л.Слободенюк // Шкільному психологу. Усе для роботи.-2020.-№3.-С.2-31.
48.  Фялковська О. Маніпуляція як засіб психологічного впливу. Семінар – практикум для педагогів /О.Фялковська //Класному керівнику. Усе для роботи.-2020.-№3.-С.31-36.
Сучасні педагогічні технології
49.  Гладка Л. Використання інформаційно - комп¢ютерних технологій на уроках зарубіжної літератури /Л.Гладка // Зарубіжна література в школі.-2020.-№7-8.-С.2-37.
50.  Мережко Л. STEM – проєкти в технологічній освіті: від теорії до практики /Л.Мережко //Трудове навчання в школі.-2020.-№5-6. –С.4-6.
51.  Павленко Л. Слухання і театралізація за педагогічною технологією навчання читання і письма «Щоденні 5» /Л.Павленко //Початкова школа.-2020.-№3.-С.45-47.
52.  Царевич О. Колективні творчі проєкти як засіб формування креативної особистості /О.Царевич //Трудове навчання в школі.-2020.-№5-6. -С.61-67.
53.  Чорній Н. Технологія проведення уроків з використанням укрупнених структур /Н.Чорній //Вивчаємо українську мову та літературу.-2020.-№7-9.-С.4-16.
У галереї святкових заходів
54.  Білик С. Прощавай, Букварику, наш найперший друже! /С.Білик //Початкове навчання та виховання.-2020.-№7-9.-С.81-91.
55.  Білодід Л. «Сто днів у НУШ» (свято першокласників) /Л.Білодід // Шкільний бібліотекар.-2020.-№3. -С.19-22.
56.  Кириченко В. Свято до дня Землі /В.Кириченко// Географія.-2020.-№5-6.- С.63-67.
57.  Леськова Н. Розмалюю писанку, розмалюю (Проєкт) /Н.Леськова //Розкажіть онуку.-2020.-№3.-С.21-22.
58.  Перепічка І. Прощавай, Букварику! Родинне свято /І. Перепічка //Початкове навчання та виховання.-2020.-№7-9.-С.101-106.
59.  Попач Г. Світле свято Великодня /Г.Попач //Початкова школа.-2020.-№3.-С.60-61.
60.  Рак Л. Добрий сміх – ліки від усіх недуг (Сценарій свята у ІІ циклі навчання (3-4 класи) /Л.Рак //Початкова школа.-2020.-№3.-С.57-60.
61.  Швець О. «Благослови, мати, весну закликати!» (Сценарій свята) /О.Швець //Початкова школа.-2020.-№3.-С.53-56.
62.  Шрамко О. Свято Букварика /О.Шрамко //Початкове навчання та виховання.-2020.-№7-9.-С.92-97.
Творча майстерня
63.  Вироби з непридатного матеріалу //Позакласний час.-2020.-№3.-С.19-20.
64.  Гордієнко М. «Чи я не гарна, чи я не господиня…» (виготовлення гольнички з фетра) /М.Гордієнко // Шкільний бібліотекар.-2020.-№3. -С.36-37.
Школа педагога
65.  Максимова Н.Розвиток творчого потенціалу та естетичної свідомості в дітей засобами театральної діяльності /Н.Максимова // Мистецтво в школі.-2020.-№3.-С.14-17.
66.  Процюк  Н. Використання навчального методу дискусії під час вивчення іноземних мов /Н. Процюк //Англійська мова та література.-2020.-№7-9.-С.5-8.
67.  Топчій І. Учительські лайфхаки: японські технології в українській школі /І.Топчій //Трудове навчання в школі.-2020.-№5-6. -С.7-19.
68.  Улановська В. Творча робота над задачами /В.Улановська //Розкажіть онуку.-2020.-№3.-С.11-13.