середу, 21 жовтня 2020 р.

Рекомендаційний список статей за вересень 2020 року

 

Актуально

1.  Перелік навчальної літератури, програм, рекомендованої МОН України для використання у закладах дошкільної освіти (Додаток до листа МОН України №1/9-394 від 22.07.2020) //Дошкільне виховання.-2020.-№9.-С.7-8(вкладка).

2. Про створення безпечного освітнього середовища в закладі освіти та попередження і протидії булінгу (цькуванню) //Класному керівнику. Усе для роботи.-2020.-№9.-С.2-7.

3.  Щодо методичних рекомендацій про викладання навчальних предметів у закладах загальної середньої освіти у 2020/2021 навчальному році //Початкове навчання та виховання.-2020.-№25-27.-С.5-32.

4 Щодо організації діяльності закладів дошкільної освіти у 2020/2021 навчальному році. Інструктивно – методичні рекомендації (Додаток до листа МОН України від 30.07.2020 №1/9-411) //Дошкільне виховання.-2020.-№9.-С.1-6(вкладка).

5. Щодо організації навчання осіб з особливими освітніми потребами в закладах загальної середньої освіти у 2020/2021 навчальному році //Класному керівнику. Усе для роботи.-2020.-№9.-С.8-21.

6.    Щодо організації роботи закладів загальної середньої освіти у 2020/2021 навчальному році //Початкове навчання та виховання.-2020.-№25-27.-С.2-4.

 

Дошкільне виховання

7. Вшивкова М. Ранкові зустрічі /М.Вшивкова //Розкажіть онуку.БВДС.-2020.-№8-9.-С.13-23.

8.   Догадайло М. Подорож до казкового лісу (екологічне асорті) (старша група)  /М.Догадайло//Розкажіть онуку.БВДС.-2020.-№8-9.-С.9-10.

9. Імбер В. Маленькі геометрики. Ознайомлення дітей з геометричними фігурами за методом повного фізичного реагування /В.Імбер //Дошкільне виховання.-2020.-№9.-С.3-7.

10.  Кац Є. Ігрові практики для майбутніх математиків. Завдання та ігри для дітей старшої групи /Є.Кац //Дошкільне виховання.-2020.-№9.-С.12-13.

11.Косенчук О. Організація діяльності закладів дошкільної освіти в період пандемії /О.Косенчук //Дошкільне виховання.-2020.-№9.-С.17-21.

12.Кравченко І. Спорт – здоров¢я, спорт – це клас, він об¢єднує  всіх нас!!! Тиждень фізкультурно – оздоровчої роботи /І.Кравченко //Розкажіть онуку.БВДС.-2020.-№8-9.-С.28-32.

13.Мазник Т. Осінь щедра на дарунки. Розвага для дітей молодшої групи /Т.Мазник //Дошкільне виховання.-2020.-№9.-С.30-32.

14.Підлісна Ю. Павучок – молодець, математики знавець. Заняття з математики за вальдорфською методикою для дітей різновікової групи /Ю.Підлісна //Дошкільне виховання.-2020.-№9.-С.14-16.

15.  Савченко К. Теплі ранки у дружньому колі. Ранкові зустрічі у жовтні для дітей старшої групи /К.Савченко //Дошкільне виховання.-2020.-№9.-С.25-29.

16.Скрипник В. Пригоди непосидючих одиничок. Формування базових уявлень про числа і цифри в дітей дошкільного віку /В.Скрипник //Дошкільне виховання.-2020.-№9.-С.8-10.

 

Інклюзивне навчання

17.Пацай Т. Сходинки інклюзії. Інклюзивна освіта : крокуємо разом (методичні рекомендації для педагогів та батьків) /Т.Пацай //Логопед.-2020.-№9.-С.24-31.

 

Інтегроване навчання

18.Данилюк К. Інтегрований та бінарний уроки: спільне та відмінне /К.Данилюк //Історія та правознавство.-2020.-№25-27.-С.3-5.

19.Харламова Н. Осінь - чарівниця. Інтегровані дні у ГПД /Н.Харламова//Вихователю ГПД. Усе для роботи.-2020.-№9-10.-С.2-57.

20.Ягупа І. Інтегровані уроки курсу «Я досліджую світ» у 3-му класі. Частина 7/ І. Ягупа//Б-ка журналу «Початкове навчання та виховання».-2020.-Вип.9(201).-С.4-62.

 

Компетентнісна педагогіка

21. Кумановська В. Діагностика як один із інструментів вивчення професійної компетентності вчителя /В.Кумановська //Управління школою.-2020.-№25-27.-С.39-79.

22.Лазарєва М. Системно - діяльнісний підхід у формуванні природничої грамотності учнів /М.Лазарєва //Фізика в школах України.-2020.-№17-18.-С.2-4.

 

Менеджмент

23.Григораш О. Управлінська діяльність із формування системи інформаційного забезпечення управління виховною діяльністю педагогів/ О.Григораш // Виховна робота в школі.-2020.-№9.-С.2-8.

 

Методичні орієнтири

24.Молочко С. Готуємося до інтелектуальних змагань з української мови та літератури /С.Молочко//Бібліотека журналу «Вивчаємо українську мову та літературу».-2020.-Вип.9(202).-С.5-92.

 

Нова українська школа

25.Білик С. Діагностичні роботи з української мови для учнів  1-2-х класів /С.Білик //Початкове навчання та виховання.-2020.-№25-27.-С.85-105.

26.Богданець - Білоскаленко Н. Особливості роботи за навчально - методичним комплектом до підручника «Українська мова та читання. 3 клас. Частина 2» /Н.Богданець - Білоскаленко //Початкова школа.-2020.-№9.-С.26-28.

27.Бойко Г. Сучасні підходи для створення здоров¢язбережувального середовища для молодших школярів в умовах запровадження Нової української школи /Г. Бойко //Початкове навчання та виховання.-2020.-№25-27.-С.106-111.

28.Василенко Н. Реформа профільної освіти як складова становлення Нової української школи /Н.Василенко //Управління школою.-2020.-№25-27.-С.2-35.

29.Вашуленко О. Методичні рекомендації щодо роботи за новим підручників «Українська мова та читання. 3 клас. Частина 2» /О.Вашуленко //Початкова школа.-2020.-№9.-С.14-19.

30.Гільберг Т. Сучасний підручник як засіб побудови   процесу навчання/Т.Гільберг //Початкова школа.-2020.-№9.-С.29-33.

31.Захарійчук М. Особливості роботи за навчально- методичним комплектом з української мови до підручника «Українська мова та читання. 3 клас. Частина1» /М.Захарійчук //Початкова школа.-2020.-№9.-С.20-25.

32.Кузнєцова Т.  Пора року - осінь. Тематичний день у 1-му класі/ Т.Кузнєцова //Початкове навчання та виховання.-2020.-№25-27.-С.33-37.

33.Лисицина О. Шкільна бібліотека на хвилі Нової української школи /О.Лисицина // Шкільний бібліотекар.-2020.-№9.-С.19-26.

34.Оніщенко І. Зошит педагогічних спостережень за навчальною та іншими видами діяльності учнів 1-4-х класів. Зразки оформлення /І. Оніщенко //Початкове навчання та виховання.-2020.-№25-27.-С.41-84.

35.Петрик О. Створюємо освітній простір групи продовженого дня /О.Петрик //Початкова школа.-2020.-№9.-С.37-44.

36.Петричко І. Методичний супровід учителя Нової української школи/І.Петричко  //Початкова школа.-2020.-№9.-С.45-46.

37.Пономарьова К. Особливості навчання української мови в   3 класі / К.Пономарьова //Початкова школа.-2020.-№9.-С.1-6.

38.Савченко о. Методичні рекомендації до впровадження   програми з літературного читання у 3 класі \О.Савченко //Початкова школа.-2020.-№9.-С.7-13.

 

Позакласна робота

39.Коломійченко Л. Дуель – шоу «Українці чи україночки?» /Л.Коломійченко //Класному керівнику. Усе для роботи.-2020.-№9.-С.29-32.

40.Луцковська Т. Таланти твої, Україно! (Виховний захід) /Т.Луцковська//Трудове навчання в школі.-2020.-№17-18. -С.43-46.

41.Микитась Т. «Любов – маяк, який допомагає здолати бурю» (виховний захід для учнів 9-11 класів) /Т.Микитась // Шкільний бібліотекар.-2020.-№9.-С.7-10.

42.Нужа Ю. Круглий стіл «Голодомор та його уроки» /Ю.Нужа //Історія та правознавство.-2020.-№25-27.-С.20-27.

43.Павлушенко О. Запалимо свічки. Сценарій до дня пам¢яті жертв Голодомору /О.Павлушенко //Класному керівнику. Усе для роботи.-2020.-№9.-С.22-24.

44.Сизенцова Т. «По німих церквах  стогнуть дзвони…»        (літературно – музична композиція, 9-11 кл.) /Т.Сизенцова // Виховна робота в школі.-2020.-№9.-С.16-13-16-16.

 

Психолого – педагогічний практикум

45.Калошин В. Як зробити зауваження учнів конструктивними? Практичні поради /В.Калошин// Біологія.-2020.-№25-27.-С.6-11.

46.Крута О. Мобільний учитель – успішний учитель. Тренінг для педагогів /О.Крута //Педагогічна майстерня.-2020.-№9.-С.29-33.

 47.Парфьонова Н. Проєкт «Академія успіху» /Н.Парфьонова //Позакласний час.-2020.-№8-9.-С.27-40.

 

Сучасні педагогічні технології

48.Данилюк М. Діяльнісний підхід. Впровадження активних та інноваційних технологій /М.Данилюк //Фізика в школах України.-2020.-№17-18.-С.5-12.

49.Концепція розвитку природничо – математичної освіти (STEM) // Географія.-2020.-№17-18.- С.16-23.

50.Коренева І. Використання інтерактивних технологій на уроках трудового навчання /І.Коренева  //Трудове навчання в школі.-2020.-№17-18. -С.2-3.

51.Масовець О.П. Педагогічний блог  - інструмент професійного розвитку/О.П.Масовець //Педагогічна майстерня.-2020.-№9.-С.5-7.

52.Писаренко А. Формування правової свідомості підлітків (соціально-педагогічний проєкт) /А.Писаренко // Виховна робота в школі.-2020.-№9.-С.19-22.

 

У галереї святкових заходів

53.Блудов Б. Спасибі, любі вчителі, за вашу працю і турботу! Загальношкільне свято до Дня вчителя /Б.Блудов //Педагогічна майстерня.-2020.-№9.-С.19-20.

54.Галушка М. Свято вшанування рідної мови /М.Галушка // Виховна робота в школі.-2020.-№9.-С.16-1-16-6.

55.Гапшенко М. Свято вчителів та учнів (до Дня працівників освіти) /М.Гапшенко // Виховна робота в школі.-2020.-№9.-С.9-13.

56.Лапінська Т. «Збережемо наш скарб – рідну мову!». Квест /Т.Лапінська //Позакласний час.-2020.-№8-9.-С.17-19.

57.Малая О. «Рідна мова моя, поетична, пісенна, пелюсткова і ніжна, як спів солов¢я!» (музично – літературний журнал до Дня української писемності та мови для учнів початкової школи)/О.Малая// Мистецтво в школі.-2020.-№9.-С.28-31.

58.Незабутній День знань//Позакласний час.-2020.-№8-9.-С.9-16.

59. Стьопенко Ю. Променад де Франс. Сценарій свята до Дня працівників освіти /Ю.Стьопенко //Класному керівнику. Усе для роботи.-2020.-№9.-С.25-28.

 

       Школа педагога

60.Совенко Л. Національно – патріотичне виховання школярів на уроках зарубіжної літератури /Л.Совенко // Зарубіжна література в школі.-2020.-№17-18.-С.48-61. Шварц Н. Спілкування з батьками : поради та секрети для вдалого «плавання» /Н.Шварц // Біологія.-2020.-№25-27.-С.5.

62.Шварц Н. Як учителеві впоратися зі «складними» батьками? /Н.Шварц//Біологія.-2020.-№25-27.-С.2-4.

63.Шварц Т. Труднощі та помилки у сімейному вихованні: матеріали до батьківських зборів /Т.Шварц //Педагогічна майстерня.-2020.-№9.-С.34-37.