Актуально
1. Перелік навчальної літератури, програм, рекомендованої МОН України для
використання у закладах дошкільної освіти (Додаток до листа МОН України
№1/9-394 від 22.07.2020) //Дошкільне виховання.-2020.-№9.-С.7-8(вкладка).
2. Про створення безпечного освітнього середовища в закладі освіти та
попередження і протидії булінгу (цькуванню) //Класному керівнику. Усе для
роботи.-2020.-№9.-С.2-7.
3. Щодо методичних рекомендацій про викладання навчальних предметів у закладах
загальної середньої освіти у 2020/2021 навчальному році //Початкове навчання та
виховання.-2020.-№25-27.-С.5-32.
4 Щодо організації діяльності закладів дошкільної освіти у 2020/2021
навчальному році. Інструктивно – методичні рекомендації (Додаток до листа МОН
України від 30.07.2020 №1/9-411) //Дошкільне
виховання.-2020.-№9.-С.1-6(вкладка).
5. Щодо організації навчання осіб з особливими освітніми потребами в закладах
загальної середньої освіти у 2020/2021 навчальному році //Класному керівнику.
Усе для роботи.-2020.-№9.-С.8-21.
6. Щодо організації роботи закладів загальної середньої освіти у 2020/2021
навчальному році //Початкове навчання та виховання.-2020.-№25-27.-С.2-4.
Дошкільне виховання
7. Вшивкова М. Ранкові зустрічі /М.Вшивкова //Розкажіть
онуку.БВДС.-2020.-№8-9.-С.13-23.
8. Догадайло М. Подорож до казкового лісу (екологічне асорті) (старша
група) /М.Догадайло//Розкажіть
онуку.БВДС.-2020.-№8-9.-С.9-10.
9. Імбер В. Маленькі геометрики. Ознайомлення дітей з геометричними фігурами
за методом повного фізичного реагування /В.Імбер //Дошкільне
виховання.-2020.-№9.-С.3-7.
10. Кац Є. Ігрові практики для майбутніх математиків. Завдання та ігри для
дітей старшої групи /Є.Кац //Дошкільне виховання.-2020.-№9.-С.12-13.
11.Косенчук О. Організація діяльності закладів дошкільної освіти в період пандемії
/О.Косенчук //Дошкільне виховання.-2020.-№9.-С.17-21.
12.Кравченко І. Спорт – здоров¢я, спорт – це клас, він об¢єднує всіх нас!!! Тиждень
фізкультурно – оздоровчої роботи /І.Кравченко //Розкажіть
онуку.БВДС.-2020.-№8-9.-С.28-32.
13.Мазник Т. Осінь щедра на дарунки. Розвага для дітей молодшої групи
/Т.Мазник //Дошкільне виховання.-2020.-№9.-С.30-32.
14.Підлісна Ю. Павучок – молодець, математики знавець. Заняття з математики за
вальдорфською методикою для дітей різновікової групи /Ю.Підлісна //Дошкільне
виховання.-2020.-№9.-С.14-16.
15. Савченко К. Теплі ранки у дружньому колі. Ранкові зустрічі у жовтні для
дітей старшої групи /К.Савченко //Дошкільне виховання.-2020.-№9.-С.25-29.
16.Скрипник В. Пригоди непосидючих одиничок. Формування базових уявлень про
числа і цифри в дітей дошкільного віку /В.Скрипник //Дошкільне
виховання.-2020.-№9.-С.8-10.
Інклюзивне навчання
17.Пацай Т. Сходинки інклюзії. Інклюзивна освіта : крокуємо разом (методичні
рекомендації для педагогів та батьків) /Т.Пацай //Логопед.-2020.-№9.-С.24-31.
Інтегроване навчання
18.Данилюк К. Інтегрований та бінарний уроки: спільне та відмінне /К.Данилюк
//Історія та правознавство.-2020.-№25-27.-С.3-5.
19.Харламова Н. Осінь - чарівниця. Інтегровані дні у ГПД /Н.Харламова//Вихователю
ГПД. Усе для роботи.-2020.-№9-10.-С.2-57.
20.Ягупа І. Інтегровані уроки курсу «Я досліджую світ» у 3-му класі. Частина 7/
І. Ягупа//Б-ка журналу «Початкове навчання та
виховання».-2020.-Вип.9(201).-С.4-62.
Компетентнісна педагогіка
21. Кумановська В. Діагностика як один із інструментів вивчення професійної
компетентності вчителя /В.Кумановська //Управління
школою.-2020.-№25-27.-С.39-79.
22.Лазарєва М. Системно - діяльнісний підхід у формуванні природничої
грамотності учнів /М.Лазарєва //Фізика в школах України.-2020.-№17-18.-С.2-4.
Менеджмент
23.Григораш О. Управлінська діяльність із формування системи
інформаційного забезпечення управління виховною діяльністю педагогів/ О.Григораш
// Виховна робота в школі.-2020.-№9.-С.2-8.
Методичні орієнтири
24.Молочко С. Готуємося до інтелектуальних змагань з української мови та
літератури /С.Молочко//Бібліотека журналу «Вивчаємо українську мову та літературу».-2020.-Вип.9(202).-С.5-92.
Нова українська школа
25.Білик С. Діагностичні роботи з української мови для учнів 1-2-х класів /С.Білик //Початкове навчання та
виховання.-2020.-№25-27.-С.85-105.
26.Богданець - Білоскаленко Н.
Особливості роботи за навчально -
методичним комплектом до підручника «Українська мова та читання. 3 клас.
Частина 2» /Н.Богданець - Білоскаленко //Початкова школа.-2020.-№9.-С.26-28.
27.Бойко Г. Сучасні підходи для створення здоров¢язбережувального середовища для молодших школярів в умовах запровадження
Нової української школи /Г. Бойко //Початкове навчання та
виховання.-2020.-№25-27.-С.106-111.
28.Василенко Н. Реформа профільної освіти як складова становлення Нової
української школи /Н.Василенко //Управління школою.-2020.-№25-27.-С.2-35.
29.Вашуленко О. Методичні рекомендації щодо роботи за новим підручників
«Українська мова та читання. 3 клас. Частина 2» /О.Вашуленко //Початкова
школа.-2020.-№9.-С.14-19.
30.Гільберг Т. Сучасний підручник як засіб побудови процесу навчання/Т.Гільберг //Початкова
школа.-2020.-№9.-С.29-33.
31.Захарійчук М. Особливості роботи за навчально- методичним комплектом з
української мови до підручника «Українська мова та читання. 3 клас. Частина1» /М.Захарійчук
//Початкова школа.-2020.-№9.-С.20-25.
32.Кузнєцова Т. Пора року - осінь.
Тематичний день у 1-му класі/ Т.Кузнєцова //Початкове навчання та
виховання.-2020.-№25-27.-С.33-37.
33.Лисицина О. Шкільна бібліотека на хвилі Нової української школи
/О.Лисицина // Шкільний бібліотекар.-2020.-№9.-С.19-26.
34.Оніщенко І. Зошит педагогічних спостережень за навчальною та іншими
видами діяльності учнів 1-4-х класів. Зразки оформлення /І. Оніщенко
//Початкове навчання та виховання.-2020.-№25-27.-С.41-84.
35.Петрик О. Створюємо освітній простір групи продовженого дня /О.Петрик
//Початкова школа.-2020.-№9.-С.37-44.
36.Петричко І. Методичний супровід учителя Нової української
школи/І.Петричко //Початкова
школа.-2020.-№9.-С.45-46.
37.Пономарьова К. Особливості навчання української мови в 3 класі / К.Пономарьова //Початкова
школа.-2020.-№9.-С.1-6.
38.Савченко о. Методичні рекомендації до впровадження програми з літературного читання у 3 класі
\О.Савченко //Початкова школа.-2020.-№9.-С.7-13.
Позакласна робота
39.Коломійченко Л. Дуель – шоу
«Українці чи україночки?» /Л.Коломійченко //Класному керівнику. Усе для
роботи.-2020.-№9.-С.29-32.
40.Луцковська Т. Таланти твої, Україно! (Виховний захід)
/Т.Луцковська//Трудове навчання в школі.-2020.-№17-18. -С.43-46.
41.Микитась Т. «Любов – маяк, який допомагає здолати бурю» (виховний захід
для учнів 9-11 класів) /Т.Микитась // Шкільний бібліотекар.-2020.-№9.-С.7-10.
42.Нужа Ю. Круглий стіл «Голодомор та його уроки» /Ю.Нужа //Історія та
правознавство.-2020.-№25-27.-С.20-27.
43.Павлушенко О. Запалимо свічки. Сценарій до дня пам¢яті жертв Голодомору /О.Павлушенко //Класному керівнику. Усе для
роботи.-2020.-№9.-С.22-24.
44.Сизенцова Т. «По німих церквах
стогнуть дзвони…» (літературно
– музична композиція, 9-11 кл.) /Т.Сизенцова // Виховна робота в
школі.-2020.-№9.-С.16-13-16-16.
Психолого – педагогічний практикум
45.Калошин В. Як зробити зауваження учнів конструктивними? Практичні
поради /В.Калошин// Біологія.-2020.-№25-27.-С.6-11.
46.Крута О. Мобільний учитель – успішний учитель. Тренінг для педагогів
/О.Крута //Педагогічна майстерня.-2020.-№9.-С.29-33.
47.Парфьонова Н. Проєкт «Академія
успіху» /Н.Парфьонова //Позакласний час.-2020.-№8-9.-С.27-40.
Сучасні педагогічні технології
48.Данилюк М. Діяльнісний підхід. Впровадження активних та інноваційних
технологій /М.Данилюк //Фізика в школах України.-2020.-№17-18.-С.5-12.
49.Концепція розвитку природничо – математичної освіти (STEM) // Географія.-2020.-№17-18.- С.16-23.
50.Коренева І. Використання інтерактивних технологій на уроках трудового
навчання /І.Коренева //Трудове навчання
в школі.-2020.-№17-18. -С.2-3.
51.Масовець О.П. Педагогічний блог
- інструмент професійного розвитку/О.П.Масовець //Педагогічна
майстерня.-2020.-№9.-С.5-7.
52.Писаренко А. Формування правової свідомості підлітків
(соціально-педагогічний проєкт) /А.Писаренко // Виховна робота в
школі.-2020.-№9.-С.19-22.
У галереї святкових заходів
53.Блудов Б. Спасибі, любі вчителі, за вашу працю і турботу! Загальношкільне
свято до Дня вчителя /Б.Блудов //Педагогічна майстерня.-2020.-№9.-С.19-20.
54.Галушка М. Свято вшанування рідної мови /М.Галушка // Виховна робота в
школі.-2020.-№9.-С.16-1-16-6.
55.Гапшенко М. Свято вчителів та учнів (до Дня працівників освіти)
/М.Гапшенко // Виховна робота в школі.-2020.-№9.-С.9-13.
56.Лапінська Т. «Збережемо наш скарб – рідну мову!». Квест /Т.Лапінська
//Позакласний час.-2020.-№8-9.-С.17-19.
57.Малая О. «Рідна мова моя, поетична, пісенна, пелюсткова і ніжна, як
спів солов¢я!» (музично – літературний журнал до Дня
української писемності та мови для учнів початкової школи)/О.Малая// Мистецтво
в школі.-2020.-№9.-С.28-31.
58.Незабутній День знань//Позакласний час.-2020.-№8-9.-С.9-16.
59. Стьопенко Ю. Променад де Франс.
Сценарій свята до Дня працівників освіти /Ю.Стьопенко //Класному керівнику. Усе
для роботи.-2020.-№9.-С.25-28.
Школа педагога
60.Совенко Л. Національно – патріотичне виховання школярів на уроках зарубіжної
літератури /Л.Совенко // Зарубіжна література в школі.-2020.-№17-18.-С.48-61. Шварц
Н. Спілкування з батьками : поради та секрети для вдалого «плавання» /Н.Шварц
// Біологія.-2020.-№25-27.-С.5.
62.Шварц Н. Як учителеві впоратися зі «складними» батьками?
/Н.Шварц//Біологія.-2020.-№25-27.-С.2-4.
63.Шварц Т. Труднощі та помилки у сімейному вихованні: матеріали до
батьківських зборів /Т.Шварц //Педагогічна майстерня.-2020.-№9.-С.34-37.