вівторок, 26 січня 2021 р.

Рекомендаційний список статей за листопад-грудень 2020 року

 

Дистанційне навчання

1.Бойко – Гулівата О. Онлайн-дорога від серця вчителя до серця дитини. Педагогічна діяльність в умовах карантину /О.Бойко-Гулівата // Мистецтво в школі.–2020.–№12.–С.4-19.

2.Дистанційне навчання. Гостини до музею//Розкажіть онуку.–2020.–№11-12.–С.3-6.

3.Карнаушенко В. Що рекомендувати, аби підтримати батьків під час карантину? /В.Карнаушенко // Біологія.–2020.–№34-36.–С.4-6.

4.Огу Е. Дистанційне та змішане навчання – інструменти для уроків /Е.Огу //Педагогічна майстерня.–2020.–№11.–С.6-9.

5.Рогожина О. Онлайн – безпека в умовах дистанційного та змішаного навчання /О.Рогожина //Педагогічна майстерня.–2020.–№12.–С.4-10.

6.Створюємо персональний сайт //Розкажіть онуку.–2020.–№11-12.–С.11-14.

7. Чечері К. Навчання вдома /К.Чечері //Педагогічна майстерня.–2020.–№12.–С.23-29.

Документація

8.Про затвердження методичних рекомендацій щодо оцінювання результатів навчання учнів третіх і четвертих класів Нової української школи //Початкове навчання та виховання.–2020.–№31-33.–С.2-7.

Дошкільне виховання

9. Барабаш О. Колискова для ведмедика. Бінарне заняття для дітей молодшої групи /О.Барабаш//Дошкільне виховання.–2020.–№11.–С.38-40.

10.Бех І. Плекаємо особистість: у діалозі з В.Сухомлинським /І.Бех  //Дошкільне виховання.–2020.–№11.–С.3-5.

11.Бойко О. Інноваційний підхід у роботі з дітьми із ЗНМ через нетрадиційні та здоров¢язбережувальні технології /О.Бойко//Логопед.-2020.-№12.-С.9-12.

12.Воробей Н. Ігри строкаті в сенсорній кімнаті /Н.Воробей //Дошкільне виховання.–2020.–№12.–С.10-13.

13.Кирик М. Ритмічне малювання обома руками /М.Кирик //Дошкільне виховання.–2020.–№12.–С.22-23.

14.Компанієць Л. Пригоди у Шаховому королівстві. Впровадження варіативної частини Базового компонента дошкільної освіти: ознайомлення з основами шахової гри через шахові казки (гурток в старшій групі) /Л.Компанієць //Розкажіть онуку.БВДС.–2020.–№11-12.–С.6-7.

15.Кондратюк Н. Чарівна рукавичка святого Миколая. Спеціалізоване фізкультурне заняття для дітей старшої групи /Н.Кондратюк //Дошкільне виховання.–2020.–№11.–С.30-32.

16.Корженко Л. Хоч дистанцію тримаємо, нудьгувати не бажаємо /Л.Корженко //Дошкільне виховання.–2020.–№11.–С.36-37.

17.Косенко Н. Адаптуємо і упроваджуємо технологію /Н.Косенко //Дошкільне виховання.–2020.–№11.–С.17-19.

18.Крутій К. Данська технологія: як це працює?/К.Крутій //Дошкільне виховання.–2020.–№11.–С.16-17.

19. Лохвицька Л. Про що розповість дитячий  малюнок? Проєктивна колірно-малюнкова методика «Я і мої друзі» /Л.Лохвицька //Дошкільне виховання.–2020.–№11.–С.11-15.

20.Мащенко Г. Ми ялиночку прикрасимо. І звірята хай поласують! Музична розвага для дітей старшої групи /Г.Мащенко//Дошкільне виховання.–2020.–№12.–С.32-34.

21.Проніна Т. Формування здорового способу життя дитини дошкільного віку в сучасних умовах – основний напрям реалізації Базового компонента дошкільної освіти в Україні /Т.Проніна //Логопед.-2020.-№11.-С.10-15.

22.Проніна Т.Цільові прогулянки з екологічного виховання для дітей середнього дошкільного віку /Т.Проніна //Логопед.-2020.-№12.-С.16-19.

23.Савченко К. Теплі ранки у дружньому колі. Ранкові зустрічі у грудні для дітей старшої групи /К.Савченко //Дошкільне виховання.–2020.–№11.–С.20-25.

24.Савченко К. Теплі ранки у дружньому колі. Ранкові зустрічі у січні для дітей старшої групи /К.Савченко //Дошкільне виховання.–2020.–№12.–С.24-28.

25. Слободяник О. Мультисенсорне середовище: дивлюся – досліджую – дію. Майстер – клас для педагогів/ О.Слободяник //Дошкільне виховання.–2020.–№11.–С.33-35.

26.Тристан А. Гра читанню не завада /А.Тристан //Дошкільне виховання.–2020.–№12.–С.29-31.

27.Чулошнікова М. Як квадрат Кіндрат у родину повернувся. Геометрична казка для дітей старшої групи /М.Чулошнікова //Дошкільне виховання.–2020.–№11.–С.26-29.

28.Щербата Г. Гарбузові цікавинки. Конспект інтегрованого заняття з використанням елементів STREAM-освіти (старший дошкільний вік) /Г.Щербата //Розкажіть онуку.БВДС.–2020.–№11-12.–С.22-23.

Інклюзивне навчання

29.Базилівська Т. На допомогу Дідусю Морозу. Індивідуальне заняття для дитини із синдромом Дауна /Т.Базилівська //Дошкільне виховання.–2020.–№12.–С.17-19.

30.Герасимчук О. Якщо ваші діти особливі. На підтримку батькам дітей з особливими освітніми потребами /О.Герасимчук //Дошкільне виховання.–2020.–№12.–С.20-21.

31.Морозова С. Будьмо толерантними! Семінар – воркшоп для педагогів, що працюють з дітьми з ООП /С.Морозова //Дошкільне виховання.–2020.–№12.–С.14-16.

32.Нежуріна О. Особливості індивідуально – корекційної роботи з дітьми дошкільного віку, які мають інтелектуальні порушення /О.Нежуріна //Логопед.-2020.-№12.-С.20-23.

33.Нежуріна О. Підвищення ефективності корекційної роботи засобами LEGO-конструювання з дітьми з особливими потребами /О.Нежуріна //Логопед.-2020.-№11.-С.23-25.

34. Скрипник Т. Соціальний розвиток дітей інклюзивної групи. Використання технології «Класний менеджмент» /Т.Скрипник //Дошкільне виховання.–2020.–№12.–С.3-7.

35.Федоренко О. Інклюзивна освіта в умовах карантину /О.Федоренко //Дошкільне виховання.–2020.–№12.–С.8-9.

36.Якубенко О. Розробки уроків відповідно до нозології дитини з ООП (навчання грамоти, математика, «Я досліджую світ» за програмою О.Я.Савченко) /О.Якубенко //Початкова школа.–2020.–№11-12.–С.49-53.

Інтегроване навчання

37.Махтій Т. Можливості інтеграції трудового навчання та основ здоров¢я у вимірі сучасної школи /Т.Махтій //Трудове навчання в школі.–2020.–№23-24. –С.43-46.

Компетентнісна педагогіка

38.Мальована О. Розвиток компетентностей – вимога сьогодення /О.Мальована// Зарубіжна література в школі.– 2020.–№21-22.–С.4-11.

Нова українська школа

39.Ахтимірова М. Уроки курсу «Я досліджую світ» у 1-му класі з елементами STEM-освіти /М.Ахтимірова //Початкове навчання та виховання.–2020.–№31-33.–С.8-46.

40.       Ахтимірова М. Уроки курсу «Я досліджую світ» у 1-му класі з елементами STEM-освіти /М.Ахтимірова //Початкове навчання та виховання.–2020.–№34-36.–С.14-51.

41.Галайдич Л. Інноваційні підходи у практиці роботи вчителя початкових класів /Л.Галайдич //Початкове навчання та виховання.–2020.–№34-36.–С.7-13.

42.Гільберг Т. Організація уроку інтегрованого курсу «Я досліджую світ» у І циклі навчання /Т.Гільберг //Початкова школа.–2020.–№11-12.–С.3-9.

43.Гніпа Н. Сучасний бібліотечний простір у НУШ: крок до успіху /Н.Гніпа // Шкільний бібліотекар.–2020.–№12. –С.31-37.

44.Кравчук В. Тестові завдання з курсу «Я досліджую світ» для учнів 1-го класу /В.Кравчук//Початкове навчання та виховання.–2020.–№31-33.–С.60-71.

45.Сімонова Н. Дидактичний матеріал до уроків інтегрованого курсу «Я досліджую світ» у 3-му класі /О.Сімонова //Б-ка журналу «Початкове навчання та виховання».–2020.–Вип.11(203).–С.4-47.

46.Філончук З. Коучинговий підхід у діяльності вчителя Нової української школи/ З.Філончук// Географія.–2020.–№23-24.– С.4-8.

47.Філончук З. Коучинговий підхід у діяльності вчителя Нової української школи/ З.Філончук //Класному керівнику. Усе для роботи.–2020.–№12.–С.18-22.

Обдарована дитина

48.Бєлінська С. Особливості організації роботи школи з обдарованими дітьми /С.Бєлінська //Управління школою.–2020.–№34-36.–С.77-77.

49.Зелюк В. Обдарована дитина: самореалізація й успіх у дорослому житті /В.Зелюк //Управління школою.–2020.–№34-36.–С.67-71.

50.Пасічник О. Центр роботи з обдарованими учнями – вимога часу /О.Пасічник //Управління школою.–2020.–№34-36.–С.39-52.

51.Рудіч Л. Обгрунтування освітнього середовища становлення обдарованої особистості як управлінська проблема /Л.Рудіч //Управління школою.–2020.–№34-36.–С.72-73.

Пандемія

52.Фейгін О. Таємниці пандемій. Що дивного і незвичайного приховує перша пандемія в історії нашого століття? /О.Фейгін // Біологія.–2020.–№31-33.–С.61-79.

Позакласна робота

53.Адамович З. Непотрібних дітей не буває. Сценарій виступу соціального театру /З.Адамович //Класному керівнику. Усе для роботи.–2020.–№11.–С.15-18.

54.Гайдаш Н. Жінки та чоловіки : гендерні стереотипи. Заняття для учнів 9-х та 10-х класів /Н.Гайдаш //Педагогічна майстерня.–2020.–№11.–С.23-28.

55.Зюман Р. Виховний проєкт про тварин – безхатьок /Р.Зюман //Класному керівнику. Усе для роботи.–2020.–№11.–С.25-32.

56. Лисенко С. Сила слова, або отрута лихослів¢я (виховна година, 7-11 класи) /С.Лисенко // Виховна робота в школі.–2020.–№11.–С.6-8.

57.Страшна Л. Ідеали сучасних дівчат. Година спілкування для старшокласників /Л.Страшна //Класному керівнику. Усе для роботи.–2020.–№11.–С.23-24.

58.Шевченко Н. «Де плачуть, там немає вже краси…»(П.Грабовський) (річниці Голодомору в Україні присвячується) Захід-реквієм /Н.Шевченко //Вивчаємо українську мову та літературу.–2020.–№34-36.–С.72-76.

Психолого - педагогічний практикум

59.Блужан Т. Булінг як форма шкільного насильства /Т.Блужан // Виховна робота в школі.–2020.–№11.–С.4-5.

60.Вдова Н. Розвиток внутрішньої мотивації учнів та роль батьків у її формуванні /Н.Вдова// Шкільному психологу. Усе для роботи.–2020.–№11.–С.11-13.

61. Гайдаш Н. Жінки та чоловіки : гендерні стереотипи. Заняття для учнів 9-х та 10-х класів /Н.Гайдаш// Шкільному психологу. Усе для роботи.–2020.–№11.–С.14-19.

62.Дорожко І. Конструктор в роботі з агресивними дітьми /І.Дорожко // Шкільному психологу. Усе для роботи.–2020.–№12.–С.21-22.

63.Єфремова Г. Попередження насильства, жорстокості в сім¢ї та дитячому колективі. Тренінг з батьками /Г.Єфремова //Класному керівнику. Усе для роботи.–2020.–№11.–С.9-14.

64.Єфремова Г. Попередження насильства, жорстокості в сім¢ї та дитячому колективі. Тренінг з батьками /Г.Єфремова // Шкільному психологу. Усе для роботи.–2020.–№11.–С.5-10.

65.Калошин В. Практикум з подолання ліні /В.Калошин //Історія та правознавство.–2020.–№31-33.–С.63-70.

66.Калошин В. Роздуми про мотивацію /В.Калошин// Виховна робота в школі.–2020.–№11.–С.12-35.

67.Калошин В. Роздуми про мотивацію /В.Калошин// Виховна робота в школі.–2020.–№12.–С.20-37.

68. Калошин В. Формуємо оптимізм. Мінітренінг для дорослих /В.Калошин //Класному керівнику. Усе для роботи.–2020.–№11.–С.33-39.

69.  Калошин В. Формуємо оптимізм. Мінітренінг для дорослих /В.Калошин // Шкільному психологу. Усе для роботи.–2020.–№11.–С.27-31.

70.Попова Г. Булінг: боротьба триває! Толерантний всесвіт побудуй! (з досвіду роботи) /Г.Попова //Початкова школа.–2020.–№11-12.–С.60-62.

71.Третиннікова Л. Сепарація дитини. Тренінгове заняття для батьків /Л.Третиннікова // Шкільному психологу. Усе для роботи.–2020.–№11.–С.20-23.

72.Філончук З. Коучинговий підхід у діяльності вчителя Нової української школи/ З.Філончук// Шкільному психологу. Усе для роботи.–2020.–№12.–С.23-27.

73.Шутюк Н. Робота з дітьми, схильними до девіантної поведінки та труднощами у навчанні. Рекомендації педагогам та батькам /Н.Шутюк //Педагогічна майстерня.–2020.–№12.–С.31-34.

Реформа

74.Мошковська Г. Освіта об¢єднаної територіальної громади в умовах децентралізації влади /Г.Мошковська //Управління школою.–2020.–№31-33.–С.5-71.

75.Мошковська Г. Освіта об¢єднаної територіальної громади в умовах децентралізації влади /Г.Мошковська //Управління школою.–2020.–№34-36.–С.2-16.

Сучасні педагогічні технології

76.   Айвазовська І. Інструкція для роботи вчителя в додатку Google Classroom. /І. Айвазовська // Біологія.–2020.–№34-36.–С.13-22.

77.   Айвазовська І. Інструкція для роботи вчителя в додатку Google Classroom. /І. Айвазовська//Класному керівнику. Усе для роботи.–2020.–№12.–С.4-13.

78. Айвазовська І. Інструкція для роботи вчителя в додатку Google Classroom. /І. Айвазовська// Біологія.–2020.–№34-36.–С.23-26.

79.Айвазовська І. Робота вчителя в Google Meet. Як пов¢язати додатки Google Classroom і Google Meet /І. Айвазовська //Класному керівнику. Усе для роботи.–2020.–№12.–С.14-17.

80.Біла О. Мультимедійні технології навчання на уроках зарубіжної літератури /О.Біла // Зарубіжна література в школі.– 2020.–№23-24.–С.9-13.

81.Євтушевська Т. Космічні технології на уроках природознавчих наук /Т.Євтушевська //Педагогічна майстерня.–2020.–№11.–С.10-14.

82.Карпенко Л. Інтерактивні методи навчання як засіб підвищення ефективності уроку зарубіжної літератури /Л.Карпенко // Зарубіжна література в школі.– 2020.–№23-24.–С.14-22.

83.Кобзєва Т.Формування готовності педагогів до впровадження в освітній процес інноваційних технологій /Т.Кобзєва //Управління школою.–2020.–№31-33.–С.72-79.

84.Триполко О. Застосування елементів технології інтерактивного навчання на уроках хімії /О.Триполко //Хімія.–2020.–№21-22.–С.31-39.

85.Триполко О. Застосування елементів технології особистісно орієнтованого навчання на уроках хімії /О.Триполко //Хімія.–2020.–№21-22.–С.40-48.

У галереї святкових заходів

86.Бабіч Х. Вечори на хуторі поблизу Диканьки на новий лад (благодійний новорічний мюзикл) /Х.Бабіч// Мистецтво в школі.–2020.–№11.–С.7-15.

87.Боженко А. Андріївські вечорниці /А.Боженко// Шкільний бібліотекар.–2020.–№11. –С.24-27.

88.Бурлака Л. Андріївські вечорниці /Л.Бурлака //Початкове навчання та виховання.–2020.–№34-36.–С.98-104.

89.Веремієнко Л. Масниця (виховний захід) /Л.Веремієнко // Мистецтво в школі.–2020.–№12.–С.20-23.

90. Вовк О. Роде наш красний, роде наш прекрасний. Літературно – мистецьке свято /О.Вовк //Вивчаємо українську мову та літературу.–2020.–№34-36.–С.68-71.

91.Давлєтова А. Спортивно – виховний захід «COOL GAMEZ» з нагоди Дня Збройних сил України /А.Давлєтова //Фізичне виховання в школах України.–2020.–№11. –С.13-15.

92.Зазимко Т. Новорічне вітання – щедрування «Щедрий вечір, добрий вечір»/Т.Зазимко // Мистецтво в школі.–2020.–№11.–С.16-19.

93.Зінченко Г. Визволення Снігуроньки. Новорічна розважальна програма для учнів 2-4-х класів /Г.Зінченко //Вихователю ГПД. Усе для роботи.–2020.–№11-12.–С.53-57.

94.Красоткіна Н. День української писемності та мови. Свято – урок /Н.Красоткіна //Початкова школа.–2020.–№11-12.–С.66-68.

95.Сєрик Н. Жінка – найчарівніше творіння Землі (сценарій свята до 8 Березня) /Н.Сєрик //Вивчаємо українську мову та літературу.–2020.–№31-33.–С.92-95.

96.Спиця Н. Ой хто хто Миколая любить (виховний захід для дітей молодшого шкільного віку)/Н.Спиця// Мистецтво в школі.–2020.–№11.–С.5-6.

97.Чернявська Т. Миколая зустрічаєм в цей величний час! /Т.Чернявська //Початкове навчання та виховання.–2020.–№34-36.–С.105-107.

Творча майстерня

98.Барановська Л. Застосування поетичних творів у сучасній трудовій підготовці здобувачів освіти /Л.Барановська //Трудове навчання в школі.–2020.–№21-22. –С.31-34.

99.Гаврилюк Г. Чарівний світ декоративних сов: творчі ідеї для натхнення /Г.Гаврилюк //Трудове навчання в школі.–2020.–№21-22. –С.2-7.

100.Майборода Т. Приготування вареників. Телешоу «Майстер – шеф»/Т.Майборода //Трудове навчання в школі.–2020.–№21-22. –С.72-77.

Цікава дидактика

101.Володарська М. Природознавство.4-й клас. Дидактичні картки для перевірки та корекції знань/М.Володарська //Початкове навчання та виховання.–2020.–№31-33.–С.72-111.

102. Мигуш О. Математика навколо нас. Задачі з математики для учнів 1-4-х класів /О.Мигуш //Початкове навчання та виховання.–2020.–№34-36.–С.61-70.

Школа педагога

103.Голішенко Н. Актуальність проблематики казок В.Сухомлинського в контексті сучасних тенденцій виховання учнів /Н.Голішенко //Початкова школа.–2020.–№11-12.–С.54-55.

104.Грінчук С. Саморозвиток особистості як засіб професійного самовиховання педагога /С.Грінчук //Управління школою.–2020.–№34-36.–С.59-61.

105. Даниленко Г. Дидактична гра як засіб екологічного виховання молодших школярів /Г.Даниленко //Вихователю ГПД. Усе для роботи.–2020.–№11-12.–С.23-49.

106.Д¢ячишина С. Система екологічної освіти та виховання у практиці роботи ГПД /С.Д¢ячишина //Вихователю ГПД. Усе для роботи.–2020.–№11-12.–С.11-22.

107.Кисла Н. Майстер – клас для вчителів «Дерево власних резервів» /Н.Кисла //Початкова школа.–2020.–№11-12.–С.63-65.

108.Клименко І. Нестандартний урок зарубіжної літератури як засіб формування пізнавальної активності учнів /І.Клименко // Зарубіжна література в школі.– 2020.–№21-22.–С.21-31.

109.Костенко О. Форми залучення дітей до читання: традиції та інновації/ О.Костенко // Шкільний бібліотекар.–2020.–№11. –С.6-20.

110. Лисенко С. Використання екологічного календаря в освітньому процесі сучасної школи /С.Лисенко// Виховна робота в школі.–2020.–№12.–С.2-19.

111. Мисько Г. Гра – провідний вид діяльності молодших школярів /Г.Мисько //Початкова школа.–2020.–№11-12.–С.15-23.

112. Солодовник Д. Початок уроку: цікаві ігри для поліпшення настрою /Д.Солодовник //Педагогічна майстерня.–2020.–№11.–С.15-18.

113. Триполко О. Використання дидактичних ігор на уроках хімії /О.Триполко //Хімія.–2020.–№21-22.–С.22-30.