Дистанційне навчання
1.Бойко – Гулівата О.
Онлайн-дорога від серця вчителя до серця дитини. Педагогічна діяльність в
умовах карантину /О.Бойко-Гулівата // Мистецтво в школі.–2020.–№12.–С.4-19.
2.Дистанційне навчання.
Гостини до музею//Розкажіть онуку.–2020.–№11-12.–С.3-6.
3.Карнаушенко В. Що
рекомендувати, аби підтримати батьків під час карантину? /В.Карнаушенко //
Біологія.–2020.–№34-36.–С.4-6.
4.Огу Е. Дистанційне та
змішане навчання – інструменти для уроків /Е.Огу //Педагогічна
майстерня.–2020.–№11.–С.6-9.
5.Рогожина О. Онлайн –
безпека в умовах дистанційного та змішаного навчання /О.Рогожина //Педагогічна
майстерня.–2020.–№12.–С.4-10.
6.Створюємо персональний
сайт //Розкажіть онуку.–2020.–№11-12.–С.11-14.
7. Чечері К. Навчання вдома
/К.Чечері //Педагогічна майстерня.–2020.–№12.–С.23-29.
Документація
8.Про затвердження
методичних рекомендацій щодо оцінювання результатів навчання учнів третіх і
четвертих класів Нової української школи //Початкове навчання та
виховання.–2020.–№31-33.–С.2-7.
Дошкільне виховання
9. Барабаш О. Колискова для
ведмедика. Бінарне заняття для дітей молодшої групи /О.Барабаш//Дошкільне
виховання.–2020.–№11.–С.38-40.
10.Бех І. Плекаємо
особистість: у діалозі з В.Сухомлинським /І.Бех
//Дошкільне виховання.–2020.–№11.–С.3-5.
11.Бойко О. Інноваційний
підхід у роботі з дітьми із ЗНМ через нетрадиційні та здоров¢язбережувальні технології
/О.Бойко//Логопед.-2020.-№12.-С.9-12.
12.Воробей Н. Ігри строкаті
в сенсорній кімнаті /Н.Воробей //Дошкільне виховання.–2020.–№12.–С.10-13.
13.Кирик М. Ритмічне
малювання обома руками /М.Кирик //Дошкільне виховання.–2020.–№12.–С.22-23.
14.Компанієць Л. Пригоди у
Шаховому королівстві. Впровадження варіативної частини Базового компонента
дошкільної освіти: ознайомлення з основами шахової гри через шахові казки (гурток
в старшій групі) /Л.Компанієць //Розкажіть онуку.БВДС.–2020.–№11-12.–С.6-7.
15.Кондратюк Н. Чарівна
рукавичка святого Миколая. Спеціалізоване фізкультурне заняття для дітей
старшої групи /Н.Кондратюк //Дошкільне виховання.–2020.–№11.–С.30-32.
16.Корженко Л. Хоч
дистанцію тримаємо, нудьгувати не бажаємо /Л.Корженко //Дошкільне
виховання.–2020.–№11.–С.36-37.
17.Косенко Н. Адаптуємо і
упроваджуємо технологію /Н.Косенко //Дошкільне виховання.–2020.–№11.–С.17-19.
18.Крутій К. Данська
технологія: як це працює?/К.Крутій //Дошкільне виховання.–2020.–№11.–С.16-17.
19. Лохвицька Л. Про що
розповість дитячий малюнок? Проєктивна
колірно-малюнкова методика «Я і мої друзі» /Л.Лохвицька //Дошкільне
виховання.–2020.–№11.–С.11-15.
20.Мащенко Г. Ми ялиночку
прикрасимо. І звірята хай поласують! Музична розвага для дітей старшої групи
/Г.Мащенко//Дошкільне виховання.–2020.–№12.–С.32-34.
21.Проніна Т. Формування
здорового способу життя дитини дошкільного віку в сучасних умовах – основний
напрям реалізації Базового компонента дошкільної освіти в Україні /Т.Проніна
//Логопед.-2020.-№11.-С.10-15.
22.Проніна Т.Цільові
прогулянки з екологічного виховання для дітей середнього дошкільного віку
/Т.Проніна //Логопед.-2020.-№12.-С.16-19.
23.Савченко К. Теплі ранки
у дружньому колі. Ранкові зустрічі у грудні для дітей старшої групи /К.Савченко
//Дошкільне виховання.–2020.–№11.–С.20-25.
24.Савченко К. Теплі ранки
у дружньому колі. Ранкові зустрічі у січні для дітей старшої групи /К.Савченко
//Дошкільне виховання.–2020.–№12.–С.24-28.
25. Слободяник О.
Мультисенсорне середовище: дивлюся – досліджую – дію. Майстер – клас для
педагогів/ О.Слободяник //Дошкільне виховання.–2020.–№11.–С.33-35.
26.Тристан А. Гра читанню
не завада /А.Тристан //Дошкільне виховання.–2020.–№12.–С.29-31.
27.Чулошнікова М. Як
квадрат Кіндрат у родину повернувся. Геометрична казка для дітей старшої групи
/М.Чулошнікова //Дошкільне виховання.–2020.–№11.–С.26-29.
28.Щербата Г. Гарбузові
цікавинки. Конспект інтегрованого заняття з використанням елементів STREAM-освіти (старший дошкільний вік) /Г.Щербата //Розкажіть
онуку.БВДС.–2020.–№11-12.–С.22-23.
Інклюзивне навчання
29.Базилівська Т. На
допомогу Дідусю Морозу. Індивідуальне заняття для дитини із синдромом Дауна
/Т.Базилівська //Дошкільне виховання.–2020.–№12.–С.17-19.
30.Герасимчук О. Якщо ваші
діти особливі. На підтримку батькам дітей з особливими освітніми потребами
/О.Герасимчук //Дошкільне виховання.–2020.–№12.–С.20-21.
31.Морозова С. Будьмо
толерантними! Семінар – воркшоп для педагогів, що працюють з дітьми з ООП
/С.Морозова //Дошкільне виховання.–2020.–№12.–С.14-16.
32.Нежуріна О. Особливості
індивідуально – корекційної роботи з дітьми дошкільного віку, які мають
інтелектуальні порушення /О.Нежуріна //Логопед.-2020.-№12.-С.20-23.
33.Нежуріна О. Підвищення
ефективності корекційної роботи засобами LEGO-конструювання з дітьми з особливими
потребами /О.Нежуріна //Логопед.-2020.-№11.-С.23-25.
34. Скрипник Т. Соціальний
розвиток дітей інклюзивної групи. Використання технології «Класний менеджмент» /Т.Скрипник
//Дошкільне виховання.–2020.–№12.–С.3-7.
35.Федоренко О. Інклюзивна
освіта в умовах карантину /О.Федоренко //Дошкільне виховання.–2020.–№12.–С.8-9.
36.Якубенко О. Розробки
уроків відповідно до нозології дитини з ООП (навчання грамоти, математика, «Я
досліджую світ» за програмою О.Я.Савченко) /О.Якубенко //Початкова
школа.–2020.–№11-12.–С.49-53.
Інтегроване навчання
37.Махтій Т. Можливості
інтеграції трудового навчання та основ здоров¢я у вимірі сучасної школи /Т.Махтій //Трудове
навчання в школі.–2020.–№23-24. –С.43-46.
Компетентнісна педагогіка
38.Мальована О. Розвиток
компетентностей – вимога сьогодення /О.Мальована// Зарубіжна література в
школі.– 2020.–№21-22.–С.4-11.
Нова українська школа
39.Ахтимірова М. Уроки
курсу «Я досліджую світ» у 1-му класі з елементами STEM-освіти /М.Ахтимірова //Початкове навчання та
виховання.–2020.–№31-33.–С.8-46.
40. Ахтимірова М. Уроки
курсу «Я досліджую світ» у 1-му класі з елементами STEM-освіти /М.Ахтимірова //Початкове навчання та
виховання.–2020.–№34-36.–С.14-51.
41.Галайдич Л. Інноваційні
підходи у практиці роботи вчителя початкових класів /Л.Галайдич //Початкове
навчання та виховання.–2020.–№34-36.–С.7-13.
42.Гільберг Т. Організація
уроку інтегрованого курсу «Я досліджую світ» у І циклі навчання /Т.Гільберг //Початкова
школа.–2020.–№11-12.–С.3-9.
43.Гніпа Н. Сучасний
бібліотечний простір у НУШ: крок до успіху /Н.Гніпа // Шкільний
бібліотекар.–2020.–№12. –С.31-37.
44.Кравчук В. Тестові
завдання з курсу «Я досліджую світ» для учнів 1-го класу /В.Кравчук//Початкове
навчання та виховання.–2020.–№31-33.–С.60-71.
45.Сімонова Н. Дидактичний
матеріал до уроків інтегрованого курсу «Я досліджую світ» у 3-му класі /О.Сімонова
//Б-ка журналу «Початкове навчання та виховання».–2020.–Вип.11(203).–С.4-47.
46.Філончук З. Коучинговий
підхід у діяльності вчителя Нової української школи/ З.Філончук//
Географія.–2020.–№23-24.– С.4-8.
47.Філончук З. Коучинговий
підхід у діяльності вчителя Нової української школи/ З.Філончук //Класному
керівнику. Усе для роботи.–2020.–№12.–С.18-22.
Обдарована дитина
48.Бєлінська С. Особливості
організації роботи школи з обдарованими дітьми /С.Бєлінська //Управління
школою.–2020.–№34-36.–С.77-77.
49.Зелюк В. Обдарована
дитина: самореалізація й успіх у дорослому житті /В.Зелюк //Управління
школою.–2020.–№34-36.–С.67-71.
50.Пасічник О. Центр роботи
з обдарованими учнями – вимога часу /О.Пасічник //Управління школою.–2020.–№34-36.–С.39-52.
51.Рудіч Л. Обгрунтування
освітнього середовища становлення обдарованої особистості як управлінська
проблема /Л.Рудіч //Управління школою.–2020.–№34-36.–С.72-73.
Пандемія
52.Фейгін О. Таємниці
пандемій. Що дивного і незвичайного приховує перша пандемія в історії нашого
століття? /О.Фейгін // Біологія.–2020.–№31-33.–С.61-79.
Позакласна робота
53.Адамович З. Непотрібних
дітей не буває. Сценарій виступу соціального театру /З.Адамович //Класному
керівнику. Усе для роботи.–2020.–№11.–С.15-18.
54.Гайдаш Н. Жінки та
чоловіки : гендерні стереотипи. Заняття для учнів 9-х та 10-х класів /Н.Гайдаш
//Педагогічна майстерня.–2020.–№11.–С.23-28.
55.Зюман Р. Виховний проєкт
про тварин – безхатьок /Р.Зюман //Класному керівнику. Усе для
роботи.–2020.–№11.–С.25-32.
56. Лисенко С. Сила слова,
або отрута лихослів¢я (виховна година, 7-11 класи) /С.Лисенко // Виховна робота в
школі.–2020.–№11.–С.6-8.
57.Страшна Л. Ідеали
сучасних дівчат. Година спілкування для старшокласників /Л.Страшна //Класному
керівнику. Усе для роботи.–2020.–№11.–С.23-24.
58.Шевченко Н. «Де плачуть,
там немає вже краси…»(П.Грабовський) (річниці Голодомору в Україні
присвячується) Захід-реквієм /Н.Шевченко //Вивчаємо українську мову та
літературу.–2020.–№34-36.–С.72-76.
Психолого - педагогічний практикум
59.Блужан Т. Булінг як
форма шкільного насильства /Т.Блужан // Виховна робота в школі.–2020.–№11.–С.4-5.
60.Вдова Н. Розвиток
внутрішньої мотивації учнів та роль батьків у її формуванні /Н.Вдова//
Шкільному психологу. Усе для роботи.–2020.–№11.–С.11-13.
61. Гайдаш Н. Жінки та
чоловіки : гендерні стереотипи. Заняття для учнів 9-х та 10-х класів
/Н.Гайдаш// Шкільному психологу. Усе для роботи.–2020.–№11.–С.14-19.
62.Дорожко І. Конструктор в
роботі з агресивними дітьми /І.Дорожко // Шкільному психологу. Усе для
роботи.–2020.–№12.–С.21-22.
63.Єфремова Г. Попередження
насильства, жорстокості в сім¢ї та дитячому колективі. Тренінг з батьками /Г.Єфремова //Класному
керівнику. Усе для роботи.–2020.–№11.–С.9-14.
64.Єфремова Г. Попередження
насильства, жорстокості в сім¢ї та дитячому колективі.
Тренінг з батьками /Г.Єфремова // Шкільному психологу. Усе для
роботи.–2020.–№11.–С.5-10.
65.Калошин В. Практикум з
подолання ліні /В.Калошин //Історія та правознавство.–2020.–№31-33.–С.63-70.
66.Калошин В. Роздуми про
мотивацію /В.Калошин// Виховна робота в школі.–2020.–№11.–С.12-35.
67.Калошин В. Роздуми про
мотивацію /В.Калошин// Виховна робота в школі.–2020.–№12.–С.20-37.
68. Калошин В. Формуємо
оптимізм. Мінітренінг для дорослих /В.Калошин //Класному керівнику. Усе для
роботи.–2020.–№11.–С.33-39.
69. Калошин В. Формуємо
оптимізм. Мінітренінг для дорослих /В.Калошин // Шкільному психологу. Усе для
роботи.–2020.–№11.–С.27-31.
70.Попова Г. Булінг:
боротьба триває! Толерантний всесвіт побудуй! (з досвіду роботи) /Г.Попова
//Початкова школа.–2020.–№11-12.–С.60-62.
71.Третиннікова Л.
Сепарація дитини. Тренінгове заняття для батьків /Л.Третиннікова // Шкільному
психологу. Усе для роботи.–2020.–№11.–С.20-23.
72.Філончук З. Коучинговий
підхід у діяльності вчителя Нової української школи/ З.Філончук// Шкільному
психологу. Усе для роботи.–2020.–№12.–С.23-27.
73.Шутюк Н. Робота з
дітьми, схильними до девіантної поведінки та труднощами у навчанні.
Рекомендації педагогам та батькам /Н.Шутюк //Педагогічна
майстерня.–2020.–№12.–С.31-34.
Реформа
74.Мошковська Г. Освіта об¢єднаної територіальної громади в умовах
децентралізації влади /Г.Мошковська //Управління школою.–2020.–№31-33.–С.5-71.
75.Мошковська Г. Освіта об¢єднаної територіальної громади в умовах
децентралізації влади /Г.Мошковська //Управління школою.–2020.–№34-36.–С.2-16.
Сучасні педагогічні технології
76. Айвазовська І.
Інструкція для роботи вчителя в додатку Google Classroom. /І. Айвазовська // Біологія.–2020.–№34-36.–С.13-22.
77. Айвазовська І.
Інструкція для роботи вчителя в додатку Google Classroom. /І. Айвазовська//Класному керівнику. Усе для роботи.–2020.–№12.–С.4-13.
78. Айвазовська І.
Інструкція для роботи вчителя в додатку Google Classroom. /І. Айвазовська// Біологія.–2020.–№34-36.–С.23-26.
79.Айвазовська І. Робота
вчителя в Google Meet. Як пов¢язати додатки Google Classroom і Google Meet /І. Айвазовська
//Класному керівнику. Усе для роботи.–2020.–№12.–С.14-17.
80.Біла О. Мультимедійні
технології навчання на уроках зарубіжної літератури /О.Біла // Зарубіжна
література в школі.– 2020.–№23-24.–С.9-13.
81.Євтушевська Т. Космічні технології на уроках
природознавчих наук /Т.Євтушевська //Педагогічна майстерня.–2020.–№11.–С.10-14.
82.Карпенко Л. Інтерактивні
методи навчання як засіб підвищення ефективності уроку зарубіжної літератури
/Л.Карпенко // Зарубіжна література в школі.– 2020.–№23-24.–С.14-22.
83.Кобзєва Т.Формування
готовності педагогів до впровадження в освітній процес інноваційних технологій
/Т.Кобзєва //Управління школою.–2020.–№31-33.–С.72-79.
84.Триполко О. Застосування
елементів технології інтерактивного навчання на уроках хімії /О.Триполко
//Хімія.–2020.–№21-22.–С.31-39.
85.Триполко О. Застосування
елементів технології особистісно орієнтованого навчання на уроках хімії /О.Триполко
//Хімія.–2020.–№21-22.–С.40-48.
У галереї святкових заходів
86.Бабіч Х. Вечори на
хуторі поблизу Диканьки на новий лад (благодійний новорічний мюзикл) /Х.Бабіч//
Мистецтво в школі.–2020.–№11.–С.7-15.
87.Боженко А. Андріївські
вечорниці /А.Боженко// Шкільний бібліотекар.–2020.–№11. –С.24-27.
88.Бурлака Л. Андріївські
вечорниці /Л.Бурлака //Початкове навчання та виховання.–2020.–№34-36.–С.98-104.
89.Веремієнко Л. Масниця
(виховний захід) /Л.Веремієнко // Мистецтво в школі.–2020.–№12.–С.20-23.
90. Вовк О. Роде наш
красний, роде наш прекрасний. Літературно – мистецьке свято /О.Вовк //Вивчаємо
українську мову та літературу.–2020.–№34-36.–С.68-71.
91.Давлєтова А. Спортивно –
виховний захід «COOL GAMEZ» з нагоди Дня Збройних сил України /А.Давлєтова //Фізичне виховання в
школах України.–2020.–№11. –С.13-15.
92.Зазимко Т. Новорічне
вітання – щедрування «Щедрий вечір, добрий вечір»/Т.Зазимко // Мистецтво в
школі.–2020.–№11.–С.16-19.
93.Зінченко Г. Визволення
Снігуроньки. Новорічна розважальна програма для учнів 2-4-х класів /Г.Зінченко
//Вихователю ГПД. Усе для роботи.–2020.–№11-12.–С.53-57.
94.Красоткіна Н. День
української писемності та мови. Свято – урок /Н.Красоткіна //Початкова
школа.–2020.–№11-12.–С.66-68.
95.Сєрик Н. Жінка –
найчарівніше творіння Землі (сценарій свята до 8 Березня) /Н.Сєрик //Вивчаємо
українську мову та літературу.–2020.–№31-33.–С.92-95.
96.Спиця Н. Ой хто хто
Миколая любить (виховний захід для дітей молодшого шкільного віку)/Н.Спиця//
Мистецтво в школі.–2020.–№11.–С.5-6.
97.Чернявська Т. Миколая
зустрічаєм в цей величний час! /Т.Чернявська //Початкове навчання та
виховання.–2020.–№34-36.–С.105-107.
Творча майстерня
98.Барановська Л.
Застосування поетичних творів у сучасній трудовій підготовці здобувачів освіти
/Л.Барановська //Трудове навчання в школі.–2020.–№21-22. –С.31-34.
99.Гаврилюк Г. Чарівний
світ декоративних сов: творчі ідеї для натхнення /Г.Гаврилюк //Трудове навчання
в школі.–2020.–№21-22. –С.2-7.
100.Майборода Т.
Приготування вареників. Телешоу «Майстер – шеф»/Т.Майборода //Трудове навчання
в школі.–2020.–№21-22. –С.72-77.
Цікава дидактика
101.Володарська М.
Природознавство.4-й клас. Дидактичні картки для перевірки та корекції
знань/М.Володарська //Початкове навчання та виховання.–2020.–№31-33.–С.72-111.
102. Мигуш О. Математика навколо
нас. Задачі з математики для учнів 1-4-х класів /О.Мигуш //Початкове навчання
та виховання.–2020.–№34-36.–С.61-70.
Школа педагога
103.Голішенко Н.
Актуальність проблематики казок В.Сухомлинського в контексті сучасних тенденцій
виховання учнів /Н.Голішенко //Початкова школа.–2020.–№11-12.–С.54-55.
104.Грінчук С. Саморозвиток
особистості як засіб професійного самовиховання педагога /С.Грінчук
//Управління школою.–2020.–№34-36.–С.59-61.
105. Даниленко Г. Дидактична
гра як засіб екологічного виховання молодших школярів /Г.Даниленко //Вихователю
ГПД. Усе для роботи.–2020.–№11-12.–С.23-49.
106.Д¢ячишина С. Система екологічної освіти та
виховання у практиці роботи ГПД /С.Д¢ячишина //Вихователю ГПД. Усе для роботи.–2020.–№11-12.–С.11-22.
107.Кисла Н. Майстер – клас
для вчителів «Дерево власних резервів» /Н.Кисла //Початкова
школа.–2020.–№11-12.–С.63-65.
108.Клименко І. Нестандартний урок зарубіжної
літератури як засіб формування пізнавальної активності учнів /І.Клименко //
Зарубіжна література в школі.– 2020.–№21-22.–С.21-31.
109.Костенко О. Форми
залучення дітей до читання: традиції та інновації/ О.Костенко // Шкільний
бібліотекар.–2020.–№11. –С.6-20.
110. Лисенко С. Використання
екологічного календаря в освітньому процесі сучасної школи /С.Лисенко// Виховна
робота в школі.–2020.–№12.–С.2-19.
111. Мисько Г. Гра –
провідний вид діяльності молодших школярів /Г.Мисько //Початкова
школа.–2020.–№11-12.–С.15-23.
112. Солодовник Д. Початок
уроку: цікаві ігри для поліпшення настрою /Д.Солодовник //Педагогічна
майстерня.–2020.–№11.–С.15-18.
113. Триполко О. Використання
дидактичних ігор на уроках хімії /О.Триполко //Хімія.–2020.–№21-22.–С.22-30.