четвер, 1 грудня 2022 р.

Корисна інформація про ВІЛ

 “Сьогодні досі майже кожен другий українець з ВІЛ не знає про свій статус. Обізнаність щодо стану свого здоров’я — головна запорука довгого життя. Ми хочемо, аби кожен українець подбав про власне здоров’я та здоров’я близьких. Саме заради цього ми розробили максимально зручний процес діагностики. Подбати про здоров’я можна, буквально не виходячи з дому”, — розказує Христина Бродич, директорка проекту USAID HealthLink, найбільшого в Україні проекту з тестування на ВІЛ. Сайт prozdorovia.in.ua — перший ресурс українською мовою, який об’єднав всю ключову інформацію про сексуальне та ментальне здоров’я, такі захворювання як ВІЛ, туберкульоз та вірусні гепатити. Тут можна знайти фахові рекомендації для лікарів та поради для пацієнтів як зберегти власне здоров’я та здоров’я близьких, перевірити себе за календарем щеплень, та дізнатись як убезпечити себе і рідних під час COVID-19. Контент сайту розроблено фахівцями найбільшої пацієнтської організації БО “100% Життя” спільно з експертами Центру громадського здоров’я МОЗ України.

 «Ми маємо разом продовжити боротись проти пандемії ВІЛ-інфекції . Своєчасне тестування допоможе зберегти здоров’я та життя. Потурбуйтесь про себе та свого партнера – пройдіть тест на ВІЛ. Ті, хто вчасно розпочне лікування -  антиретровірусну терапію у разі ВІЛ, отримують усі шанси на довге та повноцінне життя»,- стверджує Голова Представництва AHF Ukraine Ярослава Лопатіна.

 

Ми сподіваємося, що одного разу можна буде сказати:

«Зі СНІДом покінчено!»

 

Додатково:

Відео  в Youtube  - Присвячено Всесвітньому дню боротьби зі СНІДом