Актуально
1. Новий порядок підвищення
кваліфікації вчителів //Фізичне виховання в школах України.-2020.-№1. -
С.21-25.
2. Організація медико – педагогічного контролю на заняттях з фізкультури в
закладах дошкільної освіти. Інструктивно-методичні рекомендації (Додаток до
листа МОН України від 12.12.2019№1/9-765) //Дошкільне
виховання.-2020.-№1.-С.2-9.
3. Підвищення кваліфікації – нові можливості за новими правилами //
Географія.-2020.-№1-2.- С.2-4.
4. Щодо комунікації з дітьми дошкільного віку з родин учасників ООС/АТО,
внутрішньо переміщених осіб та організації взаємодії з їхніми батьками.
Методичні рекомендації (Додаток до листа МОН України від 12.12 2019№1/9-766)
//Дошкільне виховання.-2020.-№1.-С.10-12.
5. Щодо освітніх програм у
закладах дошкільної освіти. Лист МОН України від 09.12.2019№1/9-750 //Дошкільне
виховання.-2020.-№1.-С.1-2.
Дошкільне виховання
6. Антонюк Н. Нетрадиційні
методи роботи з дошкільниками /Н.Антонюк //Логопед.-2020.-№1.-С.9-12.
7. Ганчо О. Реалізуємо гендерний підхід до фізичного розвитку дошкільнят (за
методикою М.Єфименка) /О.Ганчо //Дошкільне виховання.-2020.-№1.-С.20-23.
8. Гой О. Юні економісти. Заняття – гра з економіки (середня група)/О.Гой
//Розкажіть онуку.БВДС.-2020.-№1.-С.22-23.
9. Ковбаса Т. Зайчикова хатка. Гра – драматизація (старша група) /Т.Ковбаса
//Розкажіть онуку.БВДС.-2020.-№1.-С.26-28.
10.Ліпчук Н. Подорож
Колобка. Конспект інтегрованого заняття з художньої літератури та сенсорно –
пізнавального розвитку з використанням інноваційної технології «Педагогіка
Амонашвілі» /Н.Ліпчук //Розкажіть онуку.БВДС.-2020.-№1.-С.13-14.
11.Міщанчук С. Мандрівка
осіннім майданчиком. Прогулянка для дітей середньої групи /С.Міщанчук
//Розкажіть онуку.БВДС.-2020.-№1.-С.31.
12.Стеценко І. Дитяче свято
: зміна формату. Підсніжник – провісник весни. Розвага для дітей старшої групи
та їхніх батьків /І.Стеценко //Дошкільне виховання.-2020.-№1.-С.29-32.
13.Супруненко О. Занурення
у казку «Пригода Червоної Шапочки». Конспект музичного заняття з елементами
оздоровчих методик /О.Супруненко//Розкажіть онуку.БВДС.-2020.-№1.-С.25-26.
14. Шалда Н. Про корисні
апельсини – насолоду для дитини. Цикл інтегрованих занять для дітей молодшої
групи /Н.Шалда //Дошкільне виховання.-2020.-№1.-С.24-28.
Інклюзивне навчання
15.Білаш О. Педагогічні
умови організації інклюзивного навчання дітей із синдромом Дауна /О.Білаш
//Логопел.-2020.-№1.-С.5-8.
16.Блонова Т. Marbles – play. Камінці марблс у корекційній роботі з дітьми із затримкою психічного
розвитку /Т.Блонова //Розкажіть онуку.БВДС.-2020.-№1.-С.20-21.
17. Вовк О. Корекційно –
розвивальна програма «Нейроарттерапія». Для роботи з дітьми з особливими
освітніми потребами/О.Вовк // Шкільному психологу. Усе для
роботи.-2020.-№1.-С.15-18.
18.Волкова О. Ранній
дитячий аутизм (особливості прояву розладу та корекційно – розвиткові вправи
при роботі з дітьми) /О.Волкова //Розкажіть онуку.БВДС.-2020.-№1.-С.23-25.
19. Гладун О. Дитина з
порушеннями зору в інклюзивному освітньому просторі. Семінар – практикум для
педагогів /О.Гладун //Дошкільне виховання.-2020.-№1.-С.17-19.
20.Дерев’янко О.
Компетентнісне навчання – шлях до успіху молодшого школяра з порушеннями зору
/О. Дерев’янко //Педагогічна майстерня.-2020.-№1.-С.35-39.
21.Дяченко Л. Як
організувати роботу дітей в інклюзивному класі на уроках української мови і
читання /Л.Дяченко //Початкова школа.-2020.-№1.-С.48-50.
22.Пушкар Т. Арт – терапія
в навчанні дітей з особливими освітніми проблемами. Інклюзивне навчання
/Т.Пушкар //Початкове навчання та виховання.-2020.-№1-3.-С.87-88.
23. Чиркова Т. Корекція
морально – етичних, правових норм поведінки учнів із особливими освітніми
потребами /Т.Чиркова // Виховна робота в школі.-2020.-№1.-С.2-5.
Інтегроване навчання
24.Прошкуратова Т. Система
інтегрованих завдань з теми «Життя тварин у довкіллі»/Т.Прошкуратова
//Початкова школа.-2020.-№1.-С.20-22.
25. Ягупа І. Інтегровані уроки курсу «Я досліджую світ» у 2-му класі.
Частина 6/ І. Ягупа//Б-ка журналу «Початкове навчання
та виховання».-2020.-Вип.1(193).-С.4-80.
Компетентнісна педагогіка
26.Батраченко О. Освітній
проєкт «Від інновацій до успіху» як засіб формування інноваційної
компетентності педагогів /О.Батраченко //Управління школою.-2020.-№1-3.-С.2-12.
27.Даниліна Е. Формування
життєвих компетентностей на уроках трудового навчання /технологій /Е.Даниліна
//Трудове навчання в школі.-2020.-№1-2. -С.26-29.
28. Іванова Л. Формування
екологічної компетентності учнів на уроках біології та в позаурочний час
/Л.Іванова // Біологія.-2020.-№1-3.-С.2-5.
29.Сердюк О. Соціально
значущі проєкти як засіб формування соціальної компетентності учнів /О.Сердюк
//Трудове навчання в школі.-2020.-№1-2. -С.20-25.
Методичні орієнтири
30.Батраченко О. Методичний
QR – квест «Формула Z» /О.Батраченко //Педагогічна майстерня.-2020.-№1.-С.7-15.
31.Гільберг Т. Орієнтовне
календарно – тематичне планування з інтегрованого курсу «Я досліджую світ» до
підручника «Я досліджую світ», 2клас, ІІ частина (автори Гільберг Тетяна,
Тарнавська Світлана, Павич Ніна; видавництво «Генеза», 2019) /Т.Гільберг
//Початкова школа.-2020.-№1.-С.27-37.
32.Єгорова Є. Дослідницький
метод – шлях учнів до науково – дослідницької діяльності /Є.Єгорова //Історія
та правознавство.-2020.-№1-3.-С.11-19.
33.Кодлюк Я. Інтерактивні
методи роботи з підручником у початковій школі /Я.Кодлюк //Початкове навчання
та виховання.-2020.-№1-3.-С.25-30.
34.Кудрявцева О.
Упровадження методики CLIL в освітній процес з метою підвищення мотивації учнів до навчання
/О.Кудрявцева //Англійська мова та література.-2020.-№1-3.-С.54-57.
35.Пометун О. Особливлсті
змісту і методика навчання учнів громадянської освіти /О.Пометун //Історія та
правознавство.-2020.-№1-3.-С.2-10.
36.Савенков І. Методичні
основи занять лікувальною фізкультурою в спеціальних медичних групах у школі
/І.Савенков //Початкова школа.-2020.-№1.-С.51-54.
37.Фідкевич О. Формувальне
оцінювання як інструмент підвищення якості навчання /О.Фідкевич //Початкова
школа.-2020.-№1.-С.12-14.
38.Щербакова Н. Інноваційна
освіта як фактор становлення методичної культури вчителя початкових класів
/Н.Щербакова //Початкове навчання та виховання.-2020.-№1-3.-С.5-14.
Нова українська школа
39.Колеснікова Ю. Завдання
для реалізації мовно – літературної освітньої галузі в 2-му класі. Змістовні
лінії «Взаємодіємо письмово», «Досліджуємо медіа» (за типовою освітньою
програмою, розробленою під керівництвом О.Я.Савченко) /Ю.Колеснікова
//Початкове навчання та виховання.-2020.-№1-3.-С.63-66.
40.Оніщенко І. Методичний
супермаркет. Заняття з елементами тренінгу /І.Оніщенко //Початкове навчання та
виховання.-2020.-№1-3.-С.3-4.
41.Оніщенко І. Практика
впровадження методики «Щоденні 5». Тренінг /І.Оніщенко //Початкове навчання та
виховання.-2020.-№1-3.-С.15-24.
42.Тематичні дні у першому
класі //Розкажіть онуку.-2020.-№1.-С.3-16.
43.Ягупа І. Захопливе
навчання – цікаве штрихування. Формування навичок каліграфічного письма в учнів
1-го класу /І.Ягупа //Початкове навчання та виховання.-2020.-№1-3.-С.31-62.
Обдарована дитина
44.Кучеренко Т. Особливості
виявлення, навчання та підтримання розвитку здібностей (обдарувань) учнів
/Т.Кучеренко //Управління школою.-2020.-№1-3.-С.27-56.
45.Пасічник О. Управлінські
аспекти організації освітнього простору для обдарованих школярів /О.Пасічник //Управління школою.-2020.-№1-3.-С.57-58.
Позакласна робота
46.Вазінська В. Три
складові душі. Хвороби душі (Виховний захід) // Виховна робота в
школі.-2020.-№1.-С.21-27.
47.Гаврон Р. Вам – наша
пам’ять і любов. Патріотичний захід до вшанування пам’яті героїв Революції
Гідності /Р.Гаврон //Класному керівнику. Усе для роботи.-2020.-№1.-С.9-11.
48.Завгородня Т. Ліси –
багатство України, бережімо їх! Виховна година з використанням методу організації мислення «Шість капелюхів»
/Т.Завгородня // Географія.-2020.-№1.- С.56-60.
49.Король Л. «Вони
врятували світ»: пісні про війну В.Висоцького /Л.Король // Зарубіжна література
в школі.-2020.-№1.-С.65-71.
50.Лисенко О. Між нами,
подругами. Виховний захід /О.Лисенко //Класному керівнику. Усе для роботи.-2020.-№1.-С.32-35.
51. Михайлова Л. «Дівчина –
весна» (сценарій свята до Міжнародного жіночого дня) /Л.Михайлова // Виховна
робота в школі.-2020.-№1.-С.12-17.
52.Сердюк О. Вечорниці у
Солохи. Родинне свято //Вихователю ГПД. Усе для роботи.-2020.-№1.-С.36-37.
53.Сидоренко Н. «Зі святом
жінки, з днем весни!» (свято для вчителів і ветеранів педагогічної праці до
Міжнародного жіночого дня)/Н.Сидоренко// Виховна робота в
школі.-2020.-№1.-С.18-20.
54.Павлушенко О. «У нашій
пам’яті вони назавжди залишились» (лінійка – реквієм, присвячена вшануванню
пам’яті Героїв Небесної Сотні, 7-11 кл.)/О.Павлушенко // Виховна робота в
школі.-2020.-№1.-С.9-11.
55.Турчак І. «Ключі від
сімейного щастя» (виховна година, 11 клас) /І.Турчак // Виховна робота в школі.-2020.-№1.-С.28-33.
56. Хіміч О. Lady – квартал. Святковий концерт, присвячений 8
Березня /О.Хіміч //Класному керівнику. Усе для роботи.-2020.-№1.-С.45-47.
57.Чистякова Т. Робота
театрального гуртка над висавою «Від Різдва до Водохреща» /Т.Чистякова //
Мистецтво в школі.-2020.-№1.-С.30-39.
58.Чурай Т. Стрітення
Господнє. Виховний захід /Т.Чурай //Вихователю ГПД. Усе для
роботи.-2020.-№1.-С.38-39.
Профілізація
59.Пастух Т. Допрофільна
підготовка і профільне навчання /Т.Пастух //Управління
школою.-2020.-№1-3.-С.70-76.
60.Савіцька Т. Науково –
методичний супровід профільного навчання /Т.Савіцька //Управління
школою.-2020.-№1-3.-С.59-69.
Психолого - педагогічний практикум
61.Боярова Л. Корисні
поради для мудрих батьків /Л.Боярова //Початкове навчання та
виховання.-2020.-№1-3.-С.108-111.
62.Грищенко І. Життєві
установки як фактор самореалізації особистості/І.Грищенко // Шкільному
психологу. Усе для роботи.-2020.-№1.-С.2-6.
63. Кабанцева А. Дитячі
страхи : виявляємо, вивчаємо, долаємо /А.Кабанцева //Дошкільне
виховання.-2020.-№1.-С.3-8.
64.Калошин В. Різнобарвна
палітра типології вчителя (або пізнай себе, щоб стати кращим) /В.Калошин
//Управління школою.-2020.-№1-3.-С.77-79.
65.Калошин В. Як допомогти
собі «піднятися»? /В.Калошин // Виховна робота в школі.-2020.-№1.-С.34-35.
66.Камінська О. Нехай грім
лунає, нас він не злякає! Як допомогти дітям подолати страх грози/О.Камінська
//Дошкільне виховання.-2020.-№1.-С.9-12.
67.Русанова Л. Чи готова
ваша дитина до школи? Консультація для батьків /Л.Русанова //Початкове навчання
та виховання.-2020.-№1-3.-С.103-107.
68.Ренард Л.
Винагороджуйте, щоб мотивувати /Л.Ренард //Педагогічна
майстерня.-2020.-№1.-С.22-24.
69.Світич С. Витягніть
монстра з-під ліжка! Поради для батьків /С.Світич //Дошкільне
виховання.-2020.-№1.-С.15-16.
70.Фялковська О.
Маніпуляція як засіб психологічного впливу. Семінар – практикум для педагогів/
О.Фялковська// Шкільному психологу. Усе для роботи.-2020.-№1.-С.22-27.
71.Фатєєва М. Профілактика
емоційного вигорання педагогів. Тренінг для вчителів /М.Фатєєва // Шкільному
психологу. Усе для роботи.-2020.-№1.-С.28-31.
Сучасні педагогічні технології
72.Богачова Т. Використання
арт – технології в освітній діяльності при вивченні іноземних мов /Т.Богачова
//Англійська мова та література.-2020.-№1-3.-С.43-47.
73.Власова Н. BYOD – прийди зі своїм пристроєм /Н.Власова
//Педагогічна майстерня.-2020.-№1.-С.2-4.
74. Зінченко О. Інтерактивні
форми і методи роботи під час навчання читання /О.Зінченко //Англійська мова та
література.-2020.-№1-3.-С.48-53.
75.Кацалап С. Педагогічні
інновації в шкільній мовно – літературній освіті /С.Кацалап //Вивчаємо
українську мову та літературу.-2020.-№.1-3-С.4-13.
76.Кобзар С. Віртуальна
вчительська як дієва складова ефективного освітнього менеджменту /С.Кобзар
//Управління школою.-2020.-№1-3.-С.13-16.
77.Кондратюк Л.
Використання інформаційних технологій під час викладання математики
/Л.Кондратюк //Математика в школах України.-2020.-№1.-С.3-7.
78.Орешкіна О. Сучасні
форми організації навчання /О.Орешкіна //Управління
школою.-2020.-№1-3.-С.23-26.
79.Пометун О. Формування
критичного мислення за допомогою запитань /О.Пометун //Історія та
правознавство.-2020.-№1-3.-С.63-65.
80.Рудченко Н. Використання
сучасних інформаційних технологій у викладанні біології /Н.Рудченко //
Біологія.-2020.-№1-3.-С.6-10.
81.Якименко С. екскурсія до
історичної локації «Ольвія» (Освітній нетворкінг) /С.Якименко //Початкова
школа.-2020.-№1.-С.4-11.
У галереї святкових заходів
82.Даниленко Т. Свято до
Дня закоханих /Т.Даниленко //Класному керівнику. Усе для
роботи.-2020.-№1.-С.29-31.
83.Дейнека С. Так ніхто не
кохав. Виховний захід для старшокласників /С.Дейнека //Класному керівнику. Усе
для роботи.-2020.-№1.-С.25-28.
84.Козечко Н. Лунай, рідна
мово! Виховний захід до Міжнародного дня рідної мови /Н.Козечко //Позакласний
час.-2020.-№1.-С.12-14.
85.Оришкевич Т. «Сивий
голуб українського гумору» . Літературна вітальня до 130-річчя від дня
народження Остапа Вишні /Т.Оришкевич //Вивчаємо українську мову та
літературу.-2020.-№1-3.-С.74-77.
86.Семишкурна М. Щедра
Масляна. Квест - гра//Розкажіть онуку.-2020.-№1.-С.24-26.
Школа педагога
87.Адамовська І. Навчати
фонетиці цікаво. Джазові римівки /
І .Адамовська
//Англійська мова та література.-2020.-№1-3.-С.23-26.
88.Бабенко Н. навчання
фонетики англійської мови у початковій школі /Н.Бабенко //Англійська мова та література.-2020.-№1-3.-С.27-36.
89.Бех І. Виховна
інноватика Василя Сухомлинського /І.Бех//Початкова школа.-2020.-№1.-С.1-3.
90.Буриць О. Територія прав
людини /О.Бурець //Позакласний час.-2020.-№1.-С.37-42.
91.Голованець О.
Репродуктивне здоров’я – складова статевого виховання підлітків /О.Голованець
// Біологія.-2020.-№1-3.-С.11-13.
92.Зайцева Н. Створення
ситуації успіху в освітньому процесі на уроках математики /Н.Зайцева
//Початкова школа.-2020.-№1.-С.45-47.
93.Капітула Г. Арт –
терапевтичне заняття для вчителів і учнів /Г.Капітула // Мистецтво в
школі.-2020.-№1.-С.18-22.
94.Киричук Л. Малювання як
засіб активізації читання молодших школярів/Л.Киричук// Шкільний
бібліотекар.-2020.-№1. -С.18-21.
95.Князевич О. «Кубик
Блума» - як використати на уроці /О.Князевич //Педагогічна
майстерня.-2020.-№1.-С.5-6.
96.Коткова Н. Ігрові
елементи в навчальному процесі /Н.Коткова //Англійська мова та
література.-2020.-№1-3.-С.60-67.
97.Мазур Н. Застосування
методів критичного мислення на уроках у 3 класі /Н.Мазур //Початкова
школа.-2020.-№1.-С.59-60.
98.Попкова Т. Нестандартні
уроки – втілення життєвих компетенцій у дію /Т.Попкова //Початкова
школа.-2020.-№1.-С.58--59.