понеділок, 11 березня 2019 р.

Рекомендаційний список статей за лютий 2019 року




Актуально
1.     Врядник І. Упровадження наскрізного навчання з використанням міжпредметних зв¢язків на засадах сталого розвитку як засобу формування наукового світогляду школярів /І.Врядник //Педагогічна майстерня.-2019.-№2.-С.9-15.
2.   Телегіна Л. Ліцензування освітньої діяльності закладів загальної середньої освіти відповідно до нового Закону України «Про освіту» /Л.Телегіна //Педагогічна майстерня.-2019.-№2.-С.2-9.
Документація
3. Наказ «Про затвердження  Порядку проведення державної підсумкової атестації» //Класному керівнику. Усе для роботи.-2019.-№2.-С.2-13.
Дошкільне виховання
4.     Гладких О. Батьківський плейбек. Театралізована зустріч батьків і дітей /О.Гладких //Дошкільне виховання.-2019.-№2.-С.36-39.
5.  Григоренко Г. Створення предметно – ігрового середовища. Форми роботи з педагогами /Г. Григоренко//Дошкільне виховання.-2019.-№2.-С.11-14.
6.     Євстратенко В. Хочу все про зиму знати. Квест для дітей старшої групи /В.Євстратенко //Дошкільне виховання.-2019.-№2.-С.28-30.
7.     Ковальчук Ю. Зима – чарівниця. Тренінг з бебі – пластик – шоу для дітей середньої групи та їхніх мам (за системою М. Єфи -менка)/Ю.Ковальчук //Дошкільне виховання.-2019.-№2.-С.26-28.
8.     Лєтіна Ю. Слухання музичних творів для дітей усіх дошкільних груп/Ю.Лєтіна //Дошкільне виховання.-2019.-№2.-С.34-36.
9. Проценко Н. «Урок у тиші» або Занурення в сенсорику /Н.Проценко //Дошкільне виховання.-2019.-№2.-С.18-20.
Інклюзивне навчання
10.  Борисенко О. Особливості роботи з учнями з особливими    потребами на уроках історії /О.Борисенко //Історія та правознавство.-2019.-№4-5.-С.5-8.
11.  Коновалова М. Поради вчителеві, у класі якого навчається дитина з особливими освітніми потребами /М.Коновалова //Фізичне виховання в школах України.-2019.-№2.- С.12-17.
Інтегроване навчання
12.  Угніч Р. Поняття про моду, стиль. Інтегрований урок (трудове навчання + українська література) /Р.Угніч //Трудове навчання в школі.-2019.-№3.-С.16-25.
13.  Чадукова О. Інтегрований урок з використанням інтелект – карти у 3 класі /О.Чадукова //Початкова школа.-2019.-№2.-С.14-16.
Компетентнісна педагогіка
14.  Бібіна Т. Формування життєвих компетентностей у курсі природознавства /Т.Бібіна // Біологія.-2019.-№4-5.-С.73-79.
15.  Китиченко Т. Використання ментальних карт у формуванні хронологічної компетентності /Т.Китиченко //Історія та правознавство.-2019.-№4-5.-С.2-5.
16.  Осадча О. Формування екологічної компетентності школярів як пріоритетний напрям роботи вчителя біології  /О. Осадча // Біологія.-2019.-№6.-С24-28.
17.  Осадча О. Формування інформаційно – комунікаційної компетентності на уроках біології  /О.Осадча //Біологія.-2019.-№4-5.-С.26-32.
18.  Полєшко Р. Дуальна освіта як засіб формування та розвитку компетентного майбутнього фахівця /Р.Полєшко //Управління школою.-2019.-№4-6.-С.12-41.
19.  Сакалюк О. Підготовка вчителів до формування здоров¢язбережувальної компетентності молодших школярів засобами LEGO- конструювання /О.Сакалюк //Початкова школа.-2019.-№2.-С.59-61.
20.  Шиян Г. Розвиток мовленнєвої компетенції учнів на уроках /Г.Шиян //Англійська мова та література.-2019.-№4-5.-С.18-21.
Методичні орієнтири
21.    Береза З. Труднощі аудіювання у сучасному освітньому процесі  /З.Береза //Англійська мова та література.-2019.-№4-5.-С.13-18.
22.  Іващенко Т. Виховання моральних якостей на уроках української літератури /Т.Іващенко //Вивчаємо українську мову та літературу.-2019.-№4-5.-С.2-8.
23.  Лизак Н. Мета і завдання уроків читання в післябукварний період навчання грамоти /Н.Лизак //Початкова школа.-2019.-№2.-С.9-11.
24.  Ноздрачова О. Реалізація диференціації навчання як технології успіху та задоволення /О.Ноздрачова //Англійська мова та література.-2019.-№4-5.-С.24-28.
25.  Олійник О. Як Мурчик і  Жучка теорію літератури вивчали. Методичні рекомендації до уроків літературного читання у 4-му класі /О.Олійник //Початкове навчання та виховання.-2019.-№4-5.-С. 8-24.
26.  Підласий І. Вони думають, що це компетентності /І.Підласий // Педагогічна майстерня.-2019.-№2.-С.15-23.
27.  Савченко О. Види міжпредметних завдань на уроках літературного читання /О.Савченко //Початкова школа.-2019.-№2.-С.5-9.
28.  Скрипник В. Проектування готовності вчителя до інноваційної діяльності /В.Скрипник //Управління школою.-2019.-№4-6.-С.60-91.
29.  Українець Т. Методичний супровід інноваційної діяльності педагогів /Т.Українець //Управління школою.-2019.-№4-6.-С.91-95.
Нова українська школа
30.  Зубкова Т. Реалізація наскрізних змістових ліній на уроках хімії /Т.Зубкова  //Хімія.-2019.-№3-4.-С.64-79.
31.  Іщенко О. Інтегрований підручник як основа формування «компетенцій майбутнього» в учнів Нової української школи /О.Іщенко //Початкова школа.-2019.-№2.-С.38-40.
32.  Мороз О. У світі казок . Кольоровий дидактичний матеріал до уроків математики у 1-му класі Нової української школи. Уроки 61-75 /О.Мороз //Початкове навчання та виховання.-2019.-№6.-С. 32-39.
33.  Оніщенко І. Довіра до освіти починається з педагогіки партнерства. Заняття з педагогами з елементами тренінгу /І.Оніщенко //Початкове навчання та виховання.-2019.-№4-5.-С. 2-8.
34.  Ордановська А. Людські цінності. Дидактичні матеріали до тематичного тижня у 1-му класі НУШ /А.Ордановська // Початкове навчання та виховання.-2019.-№4-5.-С. 24-43.
35.  Сигида М. Математика навколо нас  /М.Сигида //Початкове навчання та виховання.-2019.-№6.-С. 2-6.
36.  Тематичний тиждень «Весна». Завдання, цікавинки, ігри //Розкажіть онуку.-2019.-№2.-С.3-20.
37.  Федорович А. Завдання з логічним навантаженням в початкових класах /А.Федорович //Педагогічна майстерня.-2019.-№2.-С.23-27.
38.  Ягупа І. Інтегровані уроки курсу «Я досліджую світ» у 1-му класі. Частина 2 /І.Ягупа //Бібліотека журналу «Початкове навчання та виховання».-2019.-Вип.2(182).-С.3-79.
Позакласна робота
39.  Андрощук А.  Свято природи та поезії «Україна інкогніто» /А.Андрощук // Географія.-2019.-№3-4.- С.70-79.
40.  Перфільєва Н.  Літературні вечорниці (за збіркою М. Гоголя «Вечори на хуторі біля Диканьки») /Н.Перфільєва// Зарубіжна література в школі.-2019.-№3-4.-С.77-79.
 Психолого - педагогічний практикум
41.  Габрієлян А. Профілактика суїцидальної поведінки підлітків
/А. Габрієлян// Шкільному психологу. Усе для роботи.-2019.-№2.-С.2-8.
42.  Духневич Н. Здоров¢я – цінність нашого життя (заняття з елементами тренінгу) /Н.Духневич //Шкільний бібліотекар.-2019.-№2.-С. 35-39.
43.  Іскрицька Г. Я за здоровий спосіб життя. 8 клас. Виховна година – тренінг /Г.Іскрицька //Основи здоров¢я.-2019.-№2.-С.34-37.
44.  Калошин В. Загальнолюдські цінності в освіті /В.Калошин //Управління школою.-2019.-№4-6.-С.41-50.
45.  Кошель Т. Заняття – тренінг «Синдром професійного вигорання: збережемо  здоров¢я разом» /Т.Кошель //Виховна робота в школі.-2019.-№2.-С.33-38.
46.  Кубах О. Наш дружний клас. Методична розробка /О.Кубах //Позакласний час.-2019.-№2.-С.29-38.
47.  Левченко І. Програма тренінг – курсу зі здорового способу життя для підлітків «Молодь обирає здоров¢я» /І.Левченко //Основи здоров¢я.-2019.-№2.-С.4-13.
48.  Рябуха М. Стиль поведінки в конфлікті /М.Рябуха //Основи здоров¢я.-2019.-№2.-С.43-45.
49.  Слесь Г. Насильство серед учнів. Як його уникнути чи як йому протидіяти? /Г.Слесь //Педагогічна майстерня.-2019.-№2.-С.30-36.
50.  Стригун В. Попередження насильства в учнівському середовищі. Заняття з елементами тренінгу для учнів 8-9-х класів, які навчаються в інклюзивній школі /В.Стригун // Шкільному психологу. Усе для роботи.-2019.-№2.-С.8-13.
51.  Федорова О. Репродуктивне здоров¢я молоді: фактори впливу і ризики. Заняття з елементами тренінгу для учнів 9-го класу /О.Федорова //Основи здоров¢я.-2019.-№2.-С.24-29.
Сучасні педагогічні технології
52.  Дронь В. Технологія майндмеппінгу з додатком Coggle / В.Дронь //Географія.-2019.-№3-4.- С.18-23.
53.  Матвійчук А. Використання інтерактивних ігор  та вправ на уроках /А.Матвійчук //Англійська мова та література.-2019.-№4-5.-С.22-24.
54.  Родняна І. Сучасні технології проведення уроків з фізики/ І.Родняна //Фізика в школах України.-2019.-№3-4.-С.3-7.
55.  Сотнікова Є. Впровадження проектної технології на уроках хімії / Є.Сотнікова //Хімія.-2019.- №3-4.-С.22-37.
У галереї святкових заходів
56.  Бойчук Т. Тарас Шевченко на перехрестях життя і творчості . Брейн-ринг до 205–ї річниці від дня народження митця /Т.Бойчук //Вивчаємо українську мову та літературу.-2019.-№6.-С.12-18.
57.  Волос Т. До рідного слова торкаюсь душею…Свято до Дня рідної мови /Т.Волос //Вивчаємо українську мову та літературу.-2019.-№4-5.-С.64-69.
58.  Жінко, ти завжди велична! Ідеї до свята 8 березня //Позакласний час.-2019.-№2.-С.9-16.
59.  Камишенцева С. Матусине свято. Родинне свято у 2-му класі /С.Камишенцева //Вихователю ГПД. Усе для роботи.-2019.-№2.-С.43-46.
60.  Кириченко В. Не закохуйся в обличчя. Сценарій до Дня святого Валентина /В.Кириченко //Класному керівнику. Усе для роботи.-2019.-№2.-С.41-44.
61.  Клепач Т. «Кобзар знов оживає в новім поколінні…» До 205 –річчя від дня народження та 158-річчя від дня смерті /Т.Клепач //Вивчаємо українську мову та літературу.-2019.-№6.- С.2-8.
62.  Книш І. Зустріч весни. Свято //Початкове навчання та виховання.-2019.-№4-5.-С. 77-79.
63.  Морарь С. Наші любі мами. Родинне свято /С.Морарь //Вихователю ГПД. Усе для роботи.-2019.-№2.-С.38-43.
64.  Підліснюк Т. Квест «Шевченковими шляхами» /Т.Підліснюк //Розкажіть онуку.-2019.-№2.- С.35-43.
65.  Синяк Р. Найрідніші в цілім світі – з нами поруч назавжди! Родинне свято /Р.Синяк //Вихователю ГПД. Усе для роботи.-2019.-№2.-С.34-38.
66.  Турик І. відомий і незнаний Шевченко (захист учнівських проектів) /І. Турик //Виховна робота в школі.-2019.-№2.-С.20-1-20-11.
67.  Харітонова Л. Зустрічаймо весну! Свято /Л.Харітонова // Початкове навчання та виховання.-2019.-№4-5.-С. 74-77.
68.  Хоменко І. Жінко, ти завжди велична… /І.Хоменко //Виховна робота в школі.-2019.-№2.-С.14-18.
69.  Юніцька Н. Весна і жінка. Перебіг заходу /Н.Юніцька // Класному керівнику. Усе для роботи.-2019.-№2.-С.29-34.
70.  Юніцька Н. Свято Восьмого березня /Н.Юніцька //Класному керівнику. Усе для роботи.-2019.-№2.-С.34-37.
Творча майстерня
71.  Дідовець Т. Український декоративний рушник. Створення ескізу роботи /Т.Дідовець //Трудове навчання в школі.-2019.-№3.-С.43-47.
72.  Козоріз Л. Ромашки. Технологія виготовлення стрічками /Л.Козоріз //Мистецтво в школі.-2019.-№2.-С.42-47.
Цікава дидактика
73.  Приймак Л. Сторінками біографії Кобзаря. Завдання з математики для самостійної, парної або групової  роботи  учнів 3-го класу /Л.Приймак  //Вихователю ГПД. Усе для роботи.-2019.-№2.-С.11-21.
Школа педагога
74.  Жебровська Г. Застосування методів креативного навчання на уроках зарубіжної літератури /Г. Жебровська  //Зарубіжна література в школі.-2019.-№3-4.-С.2-10.
75.  Желіба О. Методи навчання історії /О.Желіба  //Бібліотека журналу «Історія та правознавство» .-2019.-Вип.2(182).-С.3-93.
76.  Коваленко Т. Змішане навчання на уроках зарубіжної літератури та російської мови як шлях до створення ситуації успіху (методичні рекомендації) / Т.Коваленко //Зарубіжна література в школі.-2019.-№3-4.-С.10-34.
77.  Марчук Н. Факультативний курс «Поетична майстерність» /Н.Марчук  //Бібліотека журналу «Зарубіжна література в школі».-2019.-Вип.2(14).-С.3-80.
78.  Новожилова І. Ідеї В.О.Сухомлинського щодо виховання громадянина – патріота в сучасній освітній практиці /І.Новожилова //Мистецтво в школі.-2019.-№2.-С.2-5.
79.  Прокопчук О. Формування здоров¢язбережувальної поведінки учнів  /О.Прокопчук  //Класному керівнику. Усе для роботи.-2019.-№2.-13-19.
80.  Сєрік О. Формування громадянської та національної самосвідомості учнів на уроках біології та екології/ О. Сєрік //Біологія.-2019.-№6.-С.2-24.
81.  Черновол – Ткаченко Р. Школа розвитку обдарувань /Р.Черновол – Ткаченко //Бібліотека журналу «Управління школою».-2019.-Вип.2(193).-С.3-94.
82.  Шведнюк Л. Особливості роботи з обдарованими дітьми /Л.Шведнюк  //Біологія.-2019.-№4-5.-С. 32-35.