Актуально
1. Врядник І. Упровадження наскрізного навчання з використанням міжпредметних
зв¢язків на засадах сталого розвитку як засобу формування наукового світогляду
школярів /І.Врядник //Педагогічна майстерня.-2019.-№2.-С.9-15.
2. Телегіна Л. Ліцензування освітньої діяльності закладів загальної середньої
освіти відповідно до нового Закону України «Про освіту» /Л.Телегіна //Педагогічна
майстерня.-2019.-№2.-С.2-9.
Документація
3. Наказ «Про затвердження Порядку
проведення державної підсумкової атестації» //Класному керівнику. Усе для
роботи.-2019.-№2.-С.2-13.
Дошкільне виховання
4. Гладких О. Батьківський плейбек. Театралізована зустріч батьків і дітей
/О.Гладких //Дошкільне виховання.-2019.-№2.-С.36-39.
5. Григоренко Г. Створення предметно – ігрового середовища. Форми роботи з
педагогами /Г. Григоренко//Дошкільне виховання.-2019.-№2.-С.11-14.
6. Євстратенко В. Хочу все про зиму знати. Квест для дітей старшої групи
/В.Євстратенко //Дошкільне виховання.-2019.-№2.-С.28-30.
7. Ковальчук Ю. Зима – чарівниця. Тренінг з бебі – пластик – шоу для дітей
середньої групи та їхніх мам (за системою М. Єфи -менка)/Ю.Ковальчук //Дошкільне
виховання.-2019.-№2.-С.26-28.
8. Лєтіна Ю. Слухання музичних творів для дітей усіх дошкільних груп/Ю.Лєтіна
//Дошкільне виховання.-2019.-№2.-С.34-36.
9. Проценко Н. «Урок у тиші» або Занурення в сенсорику /Н.Проценко //Дошкільне
виховання.-2019.-№2.-С.18-20.
Інклюзивне навчання
10. Борисенко О. Особливості роботи з учнями з особливими потребами на уроках історії /О.Борисенко //Історія
та правознавство.-2019.-№4-5.-С.5-8.
11. Коновалова М. Поради вчителеві, у класі якого навчається дитина з особливими
освітніми потребами /М.Коновалова //Фізичне виховання в школах
України.-2019.-№2.- С.12-17.
Інтегроване навчання
12. Угніч Р. Поняття про моду, стиль. Інтегрований урок (трудове навчання +
українська література) /Р.Угніч //Трудове навчання в школі.-2019.-№3.-С.16-25.
13. Чадукова О. Інтегрований урок з використанням інтелект – карти у 3 класі
/О.Чадукова //Початкова школа.-2019.-№2.-С.14-16.
Компетентнісна педагогіка
14. Бібіна Т. Формування життєвих компетентностей у курсі природознавства
/Т.Бібіна // Біологія.-2019.-№4-5.-С.73-79.
15. Китиченко Т. Використання ментальних карт у формуванні хронологічної
компетентності /Т.Китиченко //Історія та правознавство.-2019.-№4-5.-С.2-5.
16. Осадча О. Формування екологічної компетентності школярів як пріоритетний
напрям роботи вчителя біології /О.
Осадча // Біологія.-2019.-№6.-С24-28.
17. Осадча О. Формування інформаційно – комунікаційної компетентності на уроках
біології /О.Осадча
//Біологія.-2019.-№4-5.-С.26-32.
18. Полєшко Р. Дуальна освіта як засіб формування та розвитку компетентного
майбутнього фахівця /Р.Полєшко //Управління школою.-2019.-№4-6.-С.12-41.
19. Сакалюк О. Підготовка вчителів до формування здоров¢язбережувальної компетентності молодших школярів засобами LEGO- конструювання /О.Сакалюк //Початкова
школа.-2019.-№2.-С.59-61.
20. Шиян Г. Розвиток мовленнєвої компетенції учнів на уроках /Г.Шиян
//Англійська мова та література.-2019.-№4-5.-С.18-21.
Методичні орієнтири
21. Береза З. Труднощі аудіювання у
сучасному освітньому процесі /З.Береза
//Англійська мова та література.-2019.-№4-5.-С.13-18.
22. Іващенко Т. Виховання моральних якостей на уроках української літератури
/Т.Іващенко //Вивчаємо українську мову та літературу.-2019.-№4-5.-С.2-8.
23. Лизак Н. Мета і завдання уроків читання в післябукварний період навчання
грамоти /Н.Лизак //Початкова школа.-2019.-№2.-С.9-11.
24. Ноздрачова О. Реалізація диференціації навчання як технології успіху та
задоволення /О.Ноздрачова //Англійська мова та література.-2019.-№4-5.-С.24-28.
25. Олійник О. Як Мурчик і Жучка теорію
літератури вивчали. Методичні рекомендації до уроків літературного читання у
4-му класі /О.Олійник //Початкове навчання та виховання.-2019.-№4-5.-С. 8-24.
26. Підласий І. Вони думають, що це компетентності /І.Підласий // Педагогічна
майстерня.-2019.-№2.-С.15-23.
27. Савченко О. Види міжпредметних завдань на уроках літературного читання
/О.Савченко //Початкова школа.-2019.-№2.-С.5-9.
28. Скрипник В. Проектування готовності вчителя до інноваційної діяльності
/В.Скрипник //Управління школою.-2019.-№4-6.-С.60-91.
29. Українець Т. Методичний супровід інноваційної діяльності педагогів /Т.Українець
//Управління школою.-2019.-№4-6.-С.91-95.
Нова українська школа
30. Зубкова Т. Реалізація наскрізних змістових ліній на уроках хімії /Т.Зубкова
//Хімія.-2019.-№3-4.-С.64-79.
31. Іщенко О. Інтегрований підручник як основа формування «компетенцій
майбутнього» в учнів Нової української школи /О.Іщенко //Початкова школа.-2019.-№2.-С.38-40.
32. Мороз О. У світі казок . Кольоровий дидактичний матеріал до уроків
математики у 1-му класі Нової української школи. Уроки 61-75 /О.Мороз //Початкове
навчання та виховання.-2019.-№6.-С. 32-39.
33. Оніщенко І. Довіра до освіти починається з педагогіки партнерства. Заняття
з педагогами з елементами тренінгу /І.Оніщенко //Початкове навчання та
виховання.-2019.-№4-5.-С. 2-8.
34. Ордановська А. Людські цінності. Дидактичні матеріали до тематичного тижня
у 1-му класі НУШ /А.Ордановська // Початкове навчання та
виховання.-2019.-№4-5.-С. 24-43.
35. Сигида М. Математика навколо нас
/М.Сигида //Початкове навчання та виховання.-2019.-№6.-С. 2-6.
36. Тематичний тиждень «Весна». Завдання, цікавинки, ігри //Розкажіть
онуку.-2019.-№2.-С.3-20.
37. Федорович А. Завдання з логічним навантаженням в початкових класах
/А.Федорович //Педагогічна майстерня.-2019.-№2.-С.23-27.
38. Ягупа І. Інтегровані уроки курсу «Я досліджую світ» у 1-му класі. Частина 2
/І.Ягупа //Бібліотека журналу «Початкове навчання та виховання».-2019.-Вип.2(182).-С.3-79.
Позакласна робота
39. Андрощук А. Свято природи та поезії
«Україна інкогніто» /А.Андрощук // Географія.-2019.-№3-4.- С.70-79.
40. Перфільєва Н. Літературні вечорниці
(за збіркою М. Гоголя «Вечори на хуторі біля Диканьки») /Н.Перфільєва// Зарубіжна
література в школі.-2019.-№3-4.-С.77-79.
Психолого - педагогічний практикум
41. Габрієлян А. Профілактика суїцидальної поведінки підлітків
/А. Габрієлян// Шкільному психологу. Усе для
роботи.-2019.-№2.-С.2-8.
42. Духневич Н. Здоров¢я – цінність нашого життя
(заняття з елементами тренінгу) /Н.Духневич //Шкільний
бібліотекар.-2019.-№2.-С. 35-39.
43. Іскрицька Г. Я за здоровий спосіб життя. 8 клас. Виховна година – тренінг
/Г.Іскрицька //Основи здоров¢я.-2019.-№2.-С.34-37.
44. Калошин В. Загальнолюдські цінності в освіті /В.Калошин //Управління
школою.-2019.-№4-6.-С.41-50.
45. Кошель Т. Заняття – тренінг «Синдром професійного вигорання: збережемо здоров¢я разом» /Т.Кошель //Виховна робота в школі.-2019.-№2.-С.33-38.
46. Кубах О. Наш дружний клас. Методична розробка /О.Кубах //Позакласний
час.-2019.-№2.-С.29-38.
47. Левченко І. Програма тренінг – курсу зі здорового способу життя для
підлітків «Молодь обирає здоров¢я» /І.Левченко //Основи здоров¢я.-2019.-№2.-С.4-13.
48. Рябуха М. Стиль поведінки в конфлікті /М.Рябуха //Основи здоров¢я.-2019.-№2.-С.43-45.
49. Слесь Г. Насильство серед учнів. Як його уникнути чи як йому протидіяти?
/Г.Слесь //Педагогічна майстерня.-2019.-№2.-С.30-36.
50. Стригун В. Попередження насильства в учнівському середовищі. Заняття з
елементами тренінгу для учнів 8-9-х класів, які навчаються в інклюзивній школі
/В.Стригун // Шкільному
психологу. Усе для роботи.-2019.-№2.-С.8-13.
51. Федорова О. Репродуктивне здоров¢я молоді: фактори впливу і ризики. Заняття з елементами тренінгу для учнів
9-го класу /О.Федорова //Основи здоров¢я.-2019.-№2.-С.24-29.
Сучасні педагогічні технології
52. Дронь В. Технологія майндмеппінгу з додатком Coggle / В.Дронь //Географія.-2019.-№3-4.- С.18-23.
53. Матвійчук А. Використання інтерактивних ігор та вправ на уроках /А.Матвійчук //Англійська
мова та література.-2019.-№4-5.-С.22-24.
54. Родняна І. Сучасні технології проведення уроків з фізики/ І.Родняна
//Фізика в школах України.-2019.-№3-4.-С.3-7.
55. Сотнікова Є. Впровадження проектної технології на уроках хімії / Є.Сотнікова
//Хімія.-2019.- №3-4.-С.22-37.
У галереї святкових заходів
56. Бойчук Т. Тарас Шевченко на перехрестях життя і творчості . Брейн-ринг до
205–ї річниці від дня народження митця /Т.Бойчук //Вивчаємо українську мову та
літературу.-2019.-№6.-С.12-18.
57. Волос Т. До рідного слова торкаюсь душею…Свято до Дня рідної мови /Т.Волос
//Вивчаємо українську мову та літературу.-2019.-№4-5.-С.64-69.
58. Жінко, ти завжди велична! Ідеї до свята 8 березня //Позакласний
час.-2019.-№2.-С.9-16.
59. Камишенцева С. Матусине свято. Родинне свято у 2-му класі /С.Камишенцева
//Вихователю ГПД. Усе для роботи.-2019.-№2.-С.43-46.
60. Кириченко В. Не закохуйся в обличчя. Сценарій до Дня святого Валентина
/В.Кириченко //Класному керівнику. Усе для роботи.-2019.-№2.-С.41-44.
61. Клепач Т. «Кобзар знов оживає в новім поколінні…» До 205 –річчя від дня
народження та 158-річчя від дня смерті /Т.Клепач //Вивчаємо українську мову та
літературу.-2019.-№6.- С.2-8.
62. Книш І. Зустріч весни. Свято //Початкове навчання та
виховання.-2019.-№4-5.-С. 77-79.
63. Морарь С. Наші любі мами. Родинне свято /С.Морарь //Вихователю ГПД. Усе для
роботи.-2019.-№2.-С.38-43.
64. Підліснюк Т. Квест «Шевченковими шляхами» /Т.Підліснюк //Розкажіть
онуку.-2019.-№2.- С.35-43.
65. Синяк Р. Найрідніші в цілім світі – з нами поруч назавжди! Родинне свято
/Р.Синяк //Вихователю ГПД. Усе для роботи.-2019.-№2.-С.34-38.
66. Турик І. відомий і незнаний Шевченко (захист учнівських проектів) /І. Турик
//Виховна робота в школі.-2019.-№2.-С.20-1-20-11.
67. Харітонова Л. Зустрічаймо весну! Свято /Л.Харітонова // Початкове навчання та
виховання.-2019.-№4-5.-С. 74-77.
68. Хоменко І. Жінко, ти завжди велична… /І.Хоменко //Виховна робота в
школі.-2019.-№2.-С.14-18.
69. Юніцька Н. Весна і жінка. Перебіг заходу /Н.Юніцька // Класному керівнику.
Усе для роботи.-2019.-№2.-С.29-34.
70. Юніцька Н. Свято Восьмого березня /Н.Юніцька //Класному керівнику. Усе для
роботи.-2019.-№2.-С.34-37.
Творча майстерня
71. Дідовець Т. Український декоративний рушник. Створення ескізу роботи
/Т.Дідовець //Трудове навчання в школі.-2019.-№3.-С.43-47.
72. Козоріз Л. Ромашки. Технологія виготовлення стрічками /Л.Козоріз //Мистецтво
в школі.-2019.-№2.-С.42-47.
Цікава дидактика
73. Приймак Л. Сторінками біографії Кобзаря. Завдання з математики для
самостійної, парної або групової
роботи учнів 3-го класу
/Л.Приймак //Вихователю ГПД. Усе для
роботи.-2019.-№2.-С.11-21.
Школа педагога
74. Жебровська Г. Застосування методів креативного навчання на уроках зарубіжної
літератури /Г. Жебровська //Зарубіжна
література в школі.-2019.-№3-4.-С.2-10.
75. Желіба О. Методи навчання історії /О.Желіба //Бібліотека журналу «Історія та
правознавство» .-2019.-Вип.2(182).-С.3-93.
76. Коваленко Т. Змішане навчання на уроках зарубіжної літератури та російської
мови як шлях до створення ситуації успіху (методичні рекомендації) /
Т.Коваленко //Зарубіжна література в школі.-2019.-№3-4.-С.10-34.
77. Марчук Н. Факультативний курс «Поетична майстерність» /Н.Марчук //Бібліотека журналу «Зарубіжна література в
школі».-2019.-Вип.2(14).-С.3-80.
78. Новожилова І. Ідеї В.О.Сухомлинського щодо виховання громадянина – патріота
в сучасній освітній практиці /І.Новожилова //Мистецтво в
школі.-2019.-№2.-С.2-5.
79. Прокопчук О. Формування здоров¢язбережувальної поведінки
учнів /О.Прокопчук //Класному керівнику. Усе для
роботи.-2019.-№2.-13-19.
80. Сєрік О. Формування громадянської та національної самосвідомості учнів на
уроках біології та екології/ О. Сєрік //Біологія.-2019.-№6.-С.2-24.
81. Черновол – Ткаченко Р. Школа розвитку обдарувань /Р.Черновол – Ткаченко
//Бібліотека журналу «Управління школою».-2019.-Вип.2(193).-С.3-94.
82. Шведнюк Л. Особливості роботи з обдарованими дітьми /Л.Шведнюк //Біологія.-2019.-№4-5.-С. 32-35.