Дошкільне виховання
1.
Говоримо,
граємо,співаємо. Музичні, артикуляційні, пальчикові ігри для дітей 4-5 років //Розкажіть
онуку.-2019.-№3.-С.13-24.
Інтегроване навчання
2.
Якименко С. Інтегрований
навчальний день у 1 класі на основі співучителювання /С.Якименко //Початкова
школа.-2019.-№3.-С.25-30.
Компетентнісна педагогіка
3.
Боднар С. Формування
ключових компетентостей на уроках математики /С.Боднар //Математика в школах
України.-2019.-№7-9.-С.4-5.
4.
Криворучко М. Формування
міжпредметних компетентностей на уроках біології /М.Криворучко//
Біологія.-2019.-№7-9.-С.50-72.
5.
Луговська І. Формування
підприємницької компетентності першокласників у курсі «Я досліджую світ»
/І.Луговська// Економіка в школах України.-2019.-№3.- С.4-10.
6.
Лутченко Н. Формування
просторової компетентності на уроках історії та географії /Н. Лутченко
//Історія та правознавство.-2019.-№7-9.-С.10-15.
7.
Підласий І. Як стати
компетентним педагогом? Частина 1. Підковуємося теоретично /І. Підласий
//Бібліотека журналу «Управління школою».-2019.-Вип. 3(194).-С.4-112.
Методичні орієнтири
8.
Прокопенко Л. Розвиток
мотиваційної сфери дитини прийомами мнемотехніки та іграми – завданнями із
набором із шести цеглинок LEGO DUPLO. З використанням матеріалів the LEGO Foundation /Л.Прокопенко//Початкове навчання та виховання.-2019.-№7-9.-С. 8-12.
9.
Скоблікова О.
Антисуржик, або формуємо культуру мовлення. З досвіду роботи /О.Скоблікова
//Початкове навчання та виховання.-2019.-№7-9.-С.12-30.
10.
Фесенко В. Вітражі :
нестандартні уроки зарубіжної літератури. 5-8-й та 10-11-й класи /В. Фесенко //
Зарубіжна література в школі.-2019.-№5-6.-С.50-71.
Нова українська школа
11.
Гапонько Т. Партнерські
стосунки – запорука успіху! Тренінг для вчителів та батьків /Т.Гапонько
//Початкове навчання та виховання.-2019.-№7-9.-С. 5-9.
12.
Зубкова Т. Реалізація
наскрізних змістових ліній на уроках
хімії /Т.Зубкова //Хімія.-2019.- №5-6.-С.59-69.
13.
Іщенко О. Підручники для
Нової української школи – помічники вчителя у формуванні критичного мислення
учнів молодших класів /О.Іщенко //Початкова школа.-2019.-№3.-С.4-7.
14.
Мороз О. У світі казок .
Кольоровий дидактичний матеріал до уроків математики у 1-му класі Нової
української школи. Уроки 76-90 / О.Мороз// Початкове навчання та виховання.-2019.-№7-9.-С.
105-111.
15.
Чаркіна Т. Педагогічна
фасилітація у діяльності сучасного вчителя /Т.Чаркіна //Історія та
правознавство.-2019.-№7-9.-С.5-9.
16.
Ягупа І. Інтегровані
уроки курсу «Я досліджую світ» у 1-му класі. Частина 3/ І. Ягупа//Б-ка журналу
«Початкове навчання та виховання».-2019.-Вип.3(183).-С.4-78.
Позакласна робота
17.
Бубняк Д. Вареники і
фізика. Фізична літературно- музична композиція /Д.Бубняк //Фізика в школах
України.-2019.-№5-6.-С.50-55.
18.
Бурова Н.
Інтелектуальний феєрверк (Інтелектуальний квест для першокласників проекту
«Інтелект України» /Н.Бурова //Вихователю ГПД. Усе для
роботи.-2019.-№3.-С.11-17.
19.
Гапшенко М. Біль, якому
немає меж, - ЧАЕС (Усний журнал) /М.Гапшенко // Виховна робота в
школі.-2019.-№3.-С.6-8.
20.
Глухманюк Т. Народні
символи – святині рідної землі (Заняття гуртка)/Т.Глухманюк //Трудове навчання
в школі.-2019.-№5-6. -С.84-87.
21.
Завгородня Т. Happiness is everywhere (бінарне засідання гуртків «Easy English» та «Літератор» , присвячене Міжнародному Дню щастя (20березня)
/Т.Завгородня //Англійська мова та література.-2019.-№7-9.-С.100-103.
22.
Кузнєцова О. Тарас
Шевченко – геній, визнаний у всьому світі (бінарний позакласний захід з української
літератури та англійської мови) /О.Кузнєцова //Англійська мова та література.-2019.-№7-9.-С.78-84.
23.
Маціборко В. А над
світом українська вишивка цвіте (Виховний захід)/В.Маціборко// Мистецтво в
школі.-2019.-№3.-С.32-39.
24.
Половинник К.
«Українські вишиванки – наче райдуги світанки» (Виховний захід) /К.Половинник
// Шкільний бібліотекар.-2019.-№.3 -С.22-27.
25.
Рафальська О. Юрій
Гагарін – першовідкривач космічних трас. Усний журнал /О. Рафальська//Фізика в
школах України.-2019.-№5-6.-С.56-59.
26.
Решова В. Етикет-
чарівник, або Правила ввічливості для першокласників /В.Решова // Мистецтво в
школі.-2019.-№3.-С.7-9.
27.
Ткаченко Т. День води
/Т.Ткаченко// Географія.-2019.-№5-6.- С.64-71.
28.
Третяк Н. Збережімо
красу природи! Екологічне свято /Н.Третяк//Вихователю ГПД. Усе для
роботи.-2019.-№3.-С.22-25.
Психолого - педагогічний практикум
29.
Константінова Г. Світ
ліворукої дитини /Г.Константінова // Шкільному психологу. Усе для
роботи.-2019.-№3.-С.8-12.
30.
Леус Т. Проблема
самоідентифікації особистості у старшокласників в умовах модернізації освіти
/Т.Леус // Шкільному психологу. Усе для роботи.-2019.-№3.-С.4-7.
31.
Манєвська І. Світ без
насильства /І.Манєвська //Класному керівнику. Усе для
роботи.-2019.-№3.-С.36-43.
32.
Норенко Т.
Конфлікти у житті дітей з особливими
потребами (Година спілкування) /Т.Норенко //Класному керівнику. Усе для роботи.-2019.-№3.-С.29-32.
33.
Фастова Н. Розвиваємо
пам’ять. Добірка вправ та ігор, спрямованих на розвиток різних видів пам’яті
/Н.Фастова //Розкажіть онуку.-2019.-№3.-С.5-8.
34.
Фатєєва М. Шлях до
успіху (Тренінгове заняття з обдарованими дітьми старшого шкільного віку)
/М.Фатєєва // Шкільному психологу. Усе для роботи.-2019.-№3.-С.27-31.
Сучасні педагогічні технології
35.
Купцова Л. Інтерактивні
методи навчання у сучасній початковій школі / Л. Купцова // Початкова школа. –
2019. - № 3. – С. 43 – 45.
36.
Родняна І. Інноваційні
технології навчання /І.Родняна //Фізика в школах України.-2019.-№5-6.-С.7-11.
37.
Срибна В. Роль ІКТ у
формуванні позитивної мотивації до читання /В.Срибна // Шкільний
бібліотекар.-2019.-№3. -С.2-5.
38.
Чадукова О. Калейдоскоп
екологічних проектів /О.Чадукова //Початкова школа.-2019.-№3.-С.41-42.
У галереї святкових заходів
39.
Василевська Д. Сценарій
випускного вечора (4 кл.) /Д.Василевська// Виховна робота в
школі.-2019.-№3.-С.29-35.
40.
Данич М. Я вдячний Богові
за маму(Сценарій до Дня Матері)/ М.Данич //Класному керівнику. Усе для
роботи.-2019.-№3.-С.25-28.
41.
Кабанова Н. Писанка
мальована (Свято) /Н.Кабанова //Вихователю ГПД. Усе для
роботи.-2019.-№3.-С.31-33.
42.
Литвиненко І. Шкільне
свято «Великдень» /І.Литвиненко // Виховна робота в школі.-2019.-№3.-С.9-12.
43.
Огієнко Л. Великдень
(Виховний захід) /Л.Огієнко // Виховна робота в школі.-2019.-№3.-С.16-20.
44.
Тиждень початкової школи
//Розкажіть онуку.-2019.-№3.-БВПК.-С.31-45.
45.
Ткаченко Л. І возвеличу
ім¢я твоє! (Сценарій до Дня Матері)/
Л.Ткаченко //Класному керівнику. Усе для роботи.-2019.-№3.-С.21-24.
Творча майстерня
46.
Бондар Є. Створення
декоративного панно в техніці петриківського розпису /Є. Бондар//Трудове
навчання в школі.-2019.-№5-6. -С.80-83.
47.
Дубровіна Т. Великодній
віночок в екостилі /Т.Дубровіна //Трудове навчання в школі.-2019.-№5-6.
-С.16-20.
48.
Ткаченко О. Аплікація з
паперу «Писанка» (Заняття за інтересами)/О.Ткаченко//Вихователю ГПД. Усе для
роботи.-2019.-№3.-С.26-30.
49.
Чередніченко М. Святі
візерунки (майстер – клас) /М.Чередніченко // Виховна робота в
школі.-2019.-№3.-С.24-28.
Школа педагога
50.
Колінько А. Вплив
критичного мислення на ефективність навчання учнів/ А.Колінько//Історія та
правознавство.-2019.-№7-9.-С.27-33.
51.
Кононенко І.
Використання національно- культурних традицій українського народу у вихованні
школярів /І.Кононенко // Виховна робота в школі.-2019.-№3.-С.2-5.
52.
Куцінко О.
Психологізація навчально – виховного процесу на уроках зарубіжної літератури
/О.Куцінко //Бібліотека журналу «Зарубіжна література в школі».-2019.-Вип.
3(15).-С.3-105.
53.
Охрімчук Р. Як виховують
дітей в американських сім¢ях / Р. Охрімчук // Початкова школа. – 2019. - № 3. – С. 54 – 56.
54.
Пахальчук Н.
Використання ботмерівської гімнастики в роботі з молодшими школярами / Н.
Пахальчук // Початкова школа. – 2019. - № 3. – С. 50 – 52.
55.
Сесь О. Використання
методики наскрізних тем під час вивчення зарубіжної літератури/О.Сесь //
Зарубіжна література в школі.-2019.-№5-6.-С.9-15.
56.
Сидоренко І.
Компаративний аналіз на уроках зарубіжної літератури /І.Сидоренко // Зарубіжна
література в школі.-2019.-№5-6.-С.4-8.